COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 11, 2016

MAK!


Weekend hari tu penuh wall media social aku dgn gambar Mak masing2.. sempena hari Ibu gamaknya.. tu yg memasing dok upload gambar mak memasing! Seronokkk tengok korang yg masih ade Mak.. dpt manja-manja ngan Mak.. dpt happy kan Mak… at times aku terasa jelous jugak lah sebab aku dah takde mak! :(


24hb March hari tu genap 8 tahun dah mak pergi tinggal kan aku! Fuh.. diam tak diam dah 8 tahun dah.. well.. that’s life.. sampai masa semua org akan kehilangan mak masing2.. antara cepat ngan lambat jer!


Macam aku tak tahu lah nak kata cepat atau lambat utk rasa kehilangan mak aku… sebab kalau aku nak compare dgn org yg masih ade mak.. of coz aku akan rasa macam cepattt sgt mak aku pergi tinggal kan aku! Tapi kalau aku nak compare dgn anak2 kecil yg kehilangan mak mereka sejak mereka masih baby lagi.. mesti lah aku akan rasa bersyukur sbb aku masih mampu merasa kasih sayang seorang ibu sehingga aku berumur 28 tahun!


So pendek kata.. kite kene tetap bersyukur walau dlm apa jua keadaannya! Nasib kite semua tak sama… Cuma aku rasa tak puas nak spend for my mom… waktu mak pergi.. aku baru 3 tahun mendirikan rumahtangga.. so pepaham aje lah.. 3 tahun tu baru nak membina empayar kewangan keluarga sendiri.. but yet aku spend semampu boleh utk arwah mak.. so that’s why aku takde lah ralat sgt!


Cuma nya skg nie ade masa aku terkadang termenung sendirian bile teringat kat arwah mak.. selalu aku terfikir.. kalau lah mak masih hidup.. mesti aku dpt travel ngan mak ke banyak tempat2 yg menarik lagi… mesti mak ade Facebook account.. mesti aku banyak amik gambar selfie ngan mak… hehehe..


Satu bende yg aku rasa agak ralat adelah kurangnya gambar aku bersama dgn arwah Mak! Berbeza zaman dulu ngan zaman skg… skg semua org bergambar tak kira di mana sahaja kite berada… dulu before wujud nya media social macam skg nie.. jarang sgt lah nak bergambar tak tentu pasal kan… so that’s why aku kurang gambar dgn arwah mak.. yg ade pun gambar waktu hari raya.. pergi holiday… or at any functions.. gambar selfie manja2 takde! :(


So korang yg masih ade mak skg nie amik lah gambar sebanyak mungkin okkk.. sbb gambar tu jer lah pengubat rindu korang kat arwah mak korang nanti…


Untitled

Salah satu gambar favorite aku waktu kecik! Aku tak ingat waktu nie aku darjah berapa.. tapi yg pasti waktu nie aku kat sekolah rendah lah.. aku ingat lagi waktu nie, satu petang tu aku bersiap pakai baju cantik yg paling menjadik kegemaran aku... tunggu mak balik dari kerja.. as soon as mak sampai rumah jer.. aku terus berlari kat mak.. ajak mak amik gambar! Bergambar depan pintu pagar rumah ajer pun… tapi dah rasa happy sgt nie sbb mak pakai baju kurung moden yg cantik sgt waktu nie.. so bergambar lah kami anak beranak! Hehe..


Mereka yg mengenali arwah mak selalu ckp yg aku nie copy right mak aku 100%.. which aku rasa it is very true! Dari segi iras air muka... dari segi citarasa makanan.. dari segi suke travel ke sana ke mari… dari segi perwatakkan diri.. dari segi sifat fashionista.. dan banyak lagi lah yg aku mengikut jejak langkah arwah Mak.. Honestly I’m happy to be anak Mak! :D


Untitled

Now pengubat rindu pada mak dengan pegi ziarah pusara nya… doa selalu mengiringinya… moga Allah SWT ampun kan segala dosa-dosa arwah Mak.. Rindu pada arwah mak takkan pernah padam… selagi Angah hidup.. Angah akan kenang kenangan indah kite bersama selama nya.. Al-Fatihah buat arwah Mak!


P/S: Naazneen Faiqa product testimony


Semalam Kak Neen dah war-war kan tentang Clearance Sale up to 55% discount for Naazneen Faiqa products! Fuhh… berdesupp whatsapp masuk sbb ramai yg nak grab offer jarang2 sekali berlaku nie.. hehe.. Thank you guys!


As for now, tudung Instant Shawl Damia color Pink & Lavender dah pun SOLD OUT!! while tudung sarung express dhaifah color Purple dah limited kuantiti nya.. and tudung bawal marsya is selling fast!


So sesiapa yg belum grab this special offer.. do grab it now sementara stock masih ade ya!


Untitled

16-IMG_7211 copy

12-IMG_7152 copy

7-IMG_7243 copy

2-IMG_7129 copy


NORMAL PRICE : RM42.90

NOW: RM21.50 ONLY!


20-IMG_7082 copy


NORMAL PRICE : RM38.90

NOW: RM20.00 ONLY!


Pada yg masih tak tahu konsep produk keluaran Naazneen Faiqa nie.. for your info, tudung yg dah sold out memang takkan ade restock item tau! Maksudnya Kak Neen takkan produce tudung yg sebijik sejebon yg dah penah Kak Neen jual.. Kalau Kak Neen produce produk baru pun dari segi jenis style tudung mungkin sama.. tapi material nya confirm takkan sama!


Just like tudung sarung express yg menjadik signature product Naazneen Faiqa… setakat nie Kak Neen dah keluarkan 4 kali produk tudung sarung express iaitu tudung Athifa, tudung Naifah, tudung Ardini dan yg terbaru tudung Dhaifah! Tapi sehingga ke hari ini, masih ade yg whatsapp Kak Neen mintak nak beli tudung jenis Athifa, Naifah & Ardini yg dah lama sold out tuuu… huhu..


That’s why Kak Neen selalu tegas kan.. kalau korang dah ade rasa terbekenan kat mana2 tudung dari collection Naazneen Faiqa niee… pleaseee laa purchase sewaktu sementara stock masih ade nie okkk..! bukan apa.. kak neen tak sanggup nak dpt message teriakkan dari korang yg mengatakan.. “alaaaaa.. menyesallllllll tak grabb waktu ade duluu!” Huhu.. seriously memang ramai yg msg kak neen gaya gitu tauu! So sedih hati nie sbb tak dpt nak jual product yg korang berkenan tapi dah sold out tuu!

So kalau korang nak grab offer clearance sales nie.. please do Whatsapp me at 019-3769459 / email at naazneenfaiqa@gmail.com ya! :)

2 comments:

Mommy's Diary of Life said...

sedihnya. rindu mak kt kg. x dpt balik lg.. hmm

Chekgu Azrine said...

Al fatihah utk arwah mak neena
Semoga arwah tenang di sana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails