COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 15, 2015

Stress Macam Nak Giler Tapi Syukur Rezeki Dari Allah Tidak Pernah Putus!


Seriously lepas masuk TV aku stress bagai nak giler! Stress bukan sebab dpt offer banyak job masuk TV ker apa.. tapi stresss dengan working life! Ahahahahahaa..


Allah maha adil.. DIA berikan kite rezeki yg tak dijangka… dlm pada yg sama di uji nya jugak kesabaran kite pada tahap yg paling maxima… sesungguhnya Allah nak tengok kite nie bersyukur atau tidak dgn pemberian dariNYA!


Jerawat kat muke nak timbul macam haper jer.. hormons aku upside down betol sbb minggu lepas memang minggu stresss tahap babun! Pasal tu lah till today aku tak sempat lagi nak update blog… cerita as usual banyak giler pending! Cerita penghabisan percutian di New Zealand tak settle lagi.. cerita aku menjadi tetamu undangan di siaran Wanita Hari Ini di TV3 tak cerita lagi.. cerita dpt percutian free di Pacific Regency Hotel on last Friday pun tak cerita lagi.. huuuwwwwwwwaaaaaaaaa.. banyak nya yg tak tercerita lagi nieeeeee!!! :( *nanges*


Tak per lah.. nak wat camne kan.. ini lah lumrah kehidupan.. takkan hidup enjoy semata-mata and takde stresss langsung kann? Apa pun aku masih bersyukur atas setiap nikmat kehidupan yg Allah berikan pada aku selama hari ini!


Untitled

Alhamdulillah… nie rezeki pagi tadi waktu on the way nak pegi keje.. tengah driving dpt whatsapp and phone call from one of my Naazneen Faiqa existing customer.. Akak nie dah penah beli 2 helai tudung instant DAMIA.. and now she’s really fall in love with tudung DAMIA nie! hehehe..


Syukur Alhamdulillah.. banyak good feedback and testimony about tudung DAMIA nie.. tapi aku tak sempat lagi nak share kat sini.. yea.. this is another task yg aku tak sempat nak buat.. nak release product baru for Naazneen Faiqa pun terbantut lately nie.. insyallah will try to do it soon sbb dah ramai customer dok tanyer biler nak keluarkan new product! uhuhuhu…. T_____T


Untitled

Ni masih ade 5 color tudung Damia yg masih boleh korang grab! Kalau korang belum penah try out tudung instant DAMIA nie.. jgn segan2 utk try it out ok! Kalau first time nak cuba.. beli jer sehelai dulu.. harga RM68.90 sehelai tu dah termasuk postage ok! Kalau berkenan cecepat whatsapp Kak Neen at 019-3769459 or email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ok!


Have a great Thursday guys!

3 comments:

Anum said...

cantik
all the best sis

ijan said...

menanti entry kak neena gorjes....

Yup.. instant damia memang kegemaran kakak saya.. dia dok tanya lagi.. suruh keluarkan color baru..hehe. Katanya sedap pakai. Adik yang beli, kakak yg pakai..hehe. Bagi kakak hadiah..hehe

Alyza Fisol said...

tarik nafas, rilekss...jom buat keje satu persatu... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails