COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, October 27, 2015

GOSSIP - Tak Semua Orang Suka Dengan Cara Kite!


Dah nama pun manusia... mesti ade kekurangan dan kelebihan masing2! Dalam kehidupan kite nie, kite mesti bertemu dengan 2 jenis golongan nie... satu golongan boleh terima kite seadanya.. meaning dia suke dengan cara kite! Org yg suke dan boleh terima diri kite nie, diaorg jugak boleh terima kelemahan kite dan kekurangan diri kite! Golongan yg suke kite nie aku panggil diaorg adelah SUPPORTERS!


Tapi kite jgn lupa yg dlm kehidupan kite nie, dlm adenya golongan yg suke dekat kite, tetap akan wujud satu lagi golongan yg tak suke dgn diri kite! Terkadang tu dia tak kenal pun kite secara personally.. tapi dia boleh tak suke kite atas faktor2 yg dia tak selesa dengan cara kite! Yea.. no body is perfect.. so ini memang lumrah lah.. bile ade nya supporters... maka akan wujud lah jugak HATERS!


Aku seorang blogger picisan nie, sgt2 hargai korang yg sentiasa menerima aku seadanya! Walaupun aku tak kenal korang semua blog readers aku nie secara personally, tapi aku nak korang tahu yg aku amat hargai korang semua yg sentiasa sudi follow blog I’m Yourss aku nie!


Aku sgt hargai dan terharu kalau korang jumpa aku kat luar.. and korang tegur aku secara personally! Aku happy sebab aku dpt kenal korang secara lebih dekat... ye lah.. nak jugak kenal siapa readers aku kan... heheh.. macam yg add aku kat FB.. walaupun kite tak penah jumpa, tapi memang aku rasa lebih dekat ngan korang sebab FB nie dia punyer aura relationship lain macam skit... ahaha.. yea.. FB nie lebih intimate aku rasa... maybe sebab kite selalu nampak update masiing2 secara up to date!


Sabtu lepas aku pegi Sarah Hughes Globe sales.. tengah cuci2 mata tengok kain... tetiba ade sorang reader tegur! Ohh apa lagi.. sessi borak pot pet pot pet pun bermula lah kekdahnya! Ahahaha... meh layan gambar aksi pot pet kak neen ngan salah sorang loyal readers blog kak neen nih!


Untitled

Kami yg sama2 happy bile dpt bertemu!


Untitled

Untitled

Untitled

Aku pun tak ingat lawak apa yg aku buat sampai si Sheena leh gelakk sakan! Ahahaa.. tapi yg pasti Kak Neen kalau dah start bercakap memang tak leh berhenti.. tu mulut tu bukan main muncungg muncung bercakap! tuu tangan tuu.. tak reti duduk diam! Ahahahaha.. well.. ini lah dia yg dinama kan gonjeng.. takde nak control2 ayu bagai ok coz that’s me! Hehehe..


Untitled

Bile agak2 tersedar diri, baru teringat nak ikat tangan tu dok dendiam! Ahaha..


Untitled

Aku kene ‘marah’ ngan Sheena... dia kata ade banyak lagi cerita percutian yg aku tak cerita kat blog.. pending cerita NZ, cerita Phuket, cerita Maldives... ahahahaha.. adoiii.. time nie memang Kak Neen rela kene marah ngan loyal readers macam Sheena nie! katanya setiap hari dia stalk aku punyer blog and agak kecewa bile takde update dari aku! Alalalalla.. sumpah kak Neen touching okk!


Sib baik sheena leh terima penerangan panjang lebar kenapa Kak Neen tak mampu nak update blog secara gigih & up to date dah skg nie.. well.. korang pun tahu kan? aku dah selalu mention kat blog nie hah.. atas faktor kengkangan masa and work load yg melimpah ruah... so itu yg membuatkan aku tak mampu nak update blog secara gigih dah skg nie.. tapi don’t worry.. insyallah macam mana lambat sekali pun aku akan tetap update kesemua cerita2 pending yg ade ok! An


Untitled

Thank you so much Sheena sbb sudi tegur Kak Neen.. nice meeting you personally that day... and TQ so much for being my loyal blog reader ok.. big hugs!


Untitled

Untitled

Tengah2 borak ngan Sheena.. Kak Moon yg super busy on that day sempat gak join borak2 ngan we ollz! Abaikan gaya Kak Neen yg berckp tangan tak reti duduk diam tu! :p


Untitled

Bile cameraman mintak pose.. so kite kasik lah satu pose! Haha..


Meriah jugak on that day.. ramai gak kenalan bloggers yg dtg!


Untitled

After soo long tak jumpa Mimy.. akhirnya jumpa gak kat sana!


Untitled

Then jumpa pulak dgn Nad si Pinky Momma! Salute ngan super mom nie.. anak bujang 4 org.. relaxx jer dia carry ke sana ke mari... memang I adore you babe!


Untitled

Untitled

Bile duduk ngan si Makhencik nie.. memang lah aku dok biol doplohpatjam kekdahnya! Ni sessi pemilihan kain langsir utk umah aku... makhenchik tu kan pandai menDeco-Deco nie.. so aku mintak dia buatkan pilihan... so dah pilih.. nanti bile langsir aku siap.. aku share ngan korang ok! Panjang cerita pasal langsir umah aku nie tau! Ahahahaa...


Untitled

Memang berbaloi-baloi okkk.. kain langsir aku dpt RM15 jew semeter! Harga asal puluh2 hengget.. lupa pulak nak tengok harga before less sbb excited dok tengok harga after less lepas jadik VIP guest Kak Moon hari tu! Ahahahaa...


Untitled

Sapa tak dtg hari tu memang rugi sebab ade kain yg di slash kan harga kepada RM1.00 okk!


Best gak dpt jumpa kawan2 blogger & blog readers kat Globe hari tu... lama dah tak jumpa... macam2 cerita we all share.! Antara gossip best yg aku dpt tahu katanya ade di kalangan blog readers ni yg tak suke baca blog aku nie sebab blog aku banyak membebel.. kalau bercerita panjang berjalaa katanya! Hehehe..


Ok.. itu memang betol! Memang tak dinafikan yg blog aku nie memang stock cerita panjang berjelaa... ahahhaa... ye lah.. nak wat macam mana.. dah memang tuan blog nyer jenis mulut pot pet pot pet kot... so apa yg aku update di dlm blog ni sama jer macam mana kalau korang jumpa aku di luar sana! Itu membuktikan aku tak hipokrit... sebab bile aku berblogging.. ianya 100% lahir ikhlas dari hati naluri ku.. haa gituu.. so aku memang tak reti lah kalau nak blog pendek2.. ayat suam suam kuku.. sebab that’s not me! Hehehe...

Obviously aku tak leh nak puas kan hati semua org.. pada yg boleh terima dan sanggup baca setiap posting aku kat I’m Yourss nie tanpa jemu... ade yg katanya setiap butir patah perkataan yg aku tulis kat sini korang tak missed out membaca nya.. oohh that’s touched my heart ok!


So pada yg tak suke ngan cara aku berblogging sebab panjanggg bebelan nya.. or tak suke tengok banyak sgt gambar kekdahnya... takpe.. aku paham.. sbb taste setiap org berbeza-beza kann... mintak maaf lah sebab sesungguhnya aku tak dpt nak penuhi citarasa korang yg suke cerita ringkas pendek dan padat... maybe korang kene carik blog lain lah kot utk versi cerita pendek camgitu! Hehehe.


Insyallah selagi Kak Neen berbloggin... selagi tu lah blog nie akan diupdate dgn bebelan yg panjang berjela.! Hahaha.. yea.. coz itu adelah Kak Neen.. dan I can say its a trademark.. org kalau ckp pasal Kak Neen jer.. ohhh org dah tahu dah.. org akan kata Kak Neen tu jenis bangsa blogger yg tak reti buat entry secara pendek! Ahahahaha..


Anyway.. again and again.. Kak Neen nak say thank you so much to you guys for reading my blog! I do really appreciate you guys a lot! Harap2 blog Kak Neen nie takde lah haters yg sudi membaca.. tapi seandainya lah ade haters yg masih sudi bagi rating kat blog Kak Neen nie... ok nie satu jer pesanan Kak Neen...


“Dear Haters... I have so much more fo you to be mad at... Just be patient! ;)”


XoXo!

7 comments:

Miss Moon said...

hahahhaha omg i look so fat ....takpa la ( sambil tangan suap makanan dalam mulut hahahah )

Tq Neena sebab sudi dtg...sonok sembang ngan nko . Sorry takley sembang lama lama sebab akak pun bz hokey hahahha. Tu pun sempat dtg kejap kejap tgk Neena sembang ngan blogger lain n readers

Hope u suka dtg lepak2 n beli kain kat sini. Nanti update tau gambar langsir yg baru tuh

pssttt akak suka je baca blog nko yg berjela2 ni....sebab akak dah pernah jumpa neena n siap tahu mcm mana pok pek nye nko nih dik oooiiii

mula mula nampak neena terus tanya ...eh neena bila nak siap entry new zealand nehhhhhhhhh hahahhahaha

Anonymous said...

setuju dengan akak..tak semua org suka dengan kita.
Macam fida..buat apa kita nak ikut apa yg org suka..padahal itu bukan diri kita.Biar kita yg selesa dgn diri kita..Tak payah nak sembunyikan identiti sendiri kan..Fida suka cara Nabila Huda..Iyerlah dia seksi..tapi dia tak berpura-pura..

Nadiah Hanum said...

kita pon teringin nak jumpa neena jugak...:)

Anis Azalea said...

Blog ko ni kalau dibaca rasa cam aku dengar direct dari mulut ko. Anyway camtulah diri ko. Pok pek tak henti2. Hahaha.

Cici said...

mak aihhhh murahnya . ruginya kenapa kita taktahu ni >,< kita pun teringin jumpa Kak Neen jugak . bila lah nak terserempak ni >,<

Shela Abd Rohman said...

Kak Neen ! tak mau kak neen update pendek. kalau update pendek tu bukan blog i'm yours la.. hihi ! suka baca blog kak neen. sebab rasa macam kak neen dok sebelah ni.. teruskan tau kak neen .. kipidap! dongibab! heheh

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hihihi tengok gaya tangan tau dah mesti ska pot pet pot pet... sama la kita kak neen hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails