COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 6, 2015

Tudung Instant Labuh Berlapik Dagu Produk Terbaru Dari Naazneen Faiqa!


Assalamualaikum kesemuaaaaaa kesayangan Kak Neen!


Syukur Alhamdulillah... hari nie kak neen nak release lagi satu produk terbaru dari Naazneen Faiqa! Product terbaru nie Kak Neen berikan nama Tudung Ardini.. Tudung instant Ardini nie berbeza sedikit dengan tudung instant Athifa yg kak Neen jual dulu.. ianya berbeza sebab ade lapik dagu dan ukuran nya jugak lebih labuh!


Nie ade 11 warna pilihan menarik utk korang grab!


Ardini Lilac


Ardini Maroon


Ardini Aqua


Ardini Grey


Ardini Deep Pink


Ardini Teal


Ardini Black


Ardini Mustard


Ardini Dusty Pink


Ardini Purple


Ardini Brown


HARGA TUDUNG INSTANT ARDINI – RM43.90 / pcs


Keistimewaan dan kelebihan tudung instant Ardini:-

- Tidak perlu digosok

- Material jenis high quality cotton lycra (tidak melekap di dahi, sejuk dan lembut)

- potongannya labuh menutupi dada

- Lapik dagu yg melekap dan tidak longgar

- membuatkan bentuk muke kelihatan lebih bujur

- Sesuai utk dipakai ketika hendak ke masjid mahupun ketika melakukan ibadah umrah/haji


Now aku bagi ukuran tudung ardini ni yer..


Untitled


Ukuran bagi bukaan muka tudung Ardini nie adelah 12 inchi!


Untitled


dan ukuran bagi labuh tudung adelah 22 inchi!


Kalau korang tanyer saiz.. aku boleh katakan tudung Ardini nie bersaiz L! Saiz L nie aku boleh katakan ianya lebih sesuai utk org yg bentuk muke dan bentuk badan berukuran lebih kurang macam aku kott... kalau org yg badan nya bersaiz lebih besar dari aku.. maybe kalau korang pakai tudung nie akan jadik bersaiz M kot utk korang... but let say saiz badan korang lebih kecik dari aku... berkemungkinan kalau korang pakai tudung Ardini nie ianya akan menjadik saiz XL utk korang.. hhehe.. so senang ckp saiz tudung nie agak subjective.. ianya bergantung kepada saiz muke dan bentuk badan korang jugak yer..! So that’s why aku bagi ukuran bukaan muke dan jugak ukuran labuh tudung nie utk info korang...


Also for your info, tudung Ardini nie kuantiti nya sgt2 limited yer... aku buat tak banyak utk stock tudung Ardini nie.. so siapa cepat dia dapat.! So kalau korang berminat nak order tudung instant Ardini Naazneen Faiqa nie, please whatsapp me at 0193769459 or you can also email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! ;)


Untitled


p/s: utk tudung Instant Athifa, hanya 2 color ini sahaja yg tinggal ya.. kuantiti pun dah limited.. Harga RM39.90/pcs.. so kalau nak order boleh whatsapp kak neen jugak ye!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails