COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, March 11, 2015

SPECIAL DISCOUNT OFFER Untuk Product Terbaru Instant Tudung Naazneen Faiqa!


Syukur alhamdulillahhh.... akhirnya hari nie Kak Neen keluarkan lagi satu product terbaru under Naazneen Faiqa! Honestly I should thank all of you guys yg really support my tiny business nie! I come up with this tiny online business nie pun honestly because of you guys! Korang lah pendorong dan pembakar semangat aku selama hari nie! *peluk korang kuat-kuat*


Ok hari nie aku lauch another new product! Skg memang tengah giler ngan konsep tudung instant kan? Yg paling hot dah tentu2 lah tudung instant neelopak skg nie... tapi aku tak lah buat concept tudung neelopak tu jugak.. aku keluarkan tudung yg menjadik kesukaan dan kegemaran aku since ever aku berhijab! Tudung yg kalau ko pakai tak sampai 3 saat ok! Serious.. even tudung neelopak akan amik masa ko more than 10 saat I believe! Hehe...


Takmo citer pepanjang... jom tengok 10 warna tudung instant Athifa yg aku nak release hari nie!


Athifa Black


Athifa Deep Pink


Athifa Purple


Athifa Mustard


Athifa Maroon


Athifa Grey


Athifa Teal


Athifa Brown


Athifa Aqua


Athifa Dusty Pink


Basically tudung nie bersaiz M.. labuh dari bawah dagu lebih kurang 20 inchi dan utk bukaan muka dlm 10.5 inchi! Nie kat bawah nie aku tunjukkan gambaran sebenar tudung Athifa nie ya!


Athifa Side


Athifa Front


Athifa Back


HARGA SEBENAR TUDUNG INSTANT ATHIFA: RM39.90/pcs

HARGA PENGENALAN TUDUNG INSTANT ATHIFA: RM35.90/pcs


So bersempena dengan first launching product Instant Tudung Athifa hari nie, Kak Neen berbesar hati nak bagi korang special price! Harga sebenar utk satu helai tudung Instant Athifa nie adelah RM39.90 tetapi hari nie Kak Neen bagi potongan harga sebanyak 10%.. so korang boleh grab tudung Instant Athifa nie pada harga RM35.90 sahaja! Harga tidak termasuk postage ya! Harga postage bergantung pada berapa banyak pieces yg korang beli.. kalau korang beli 1 or 2 pieces memang muat dlm pack pra bayar pos laju yg berharga RM6 utk semenanjung, tapi kalau korang beli 3 pieces and above harga postage akan jadik RM9 utk semenanjung!


Kalau korang nak tahu, aku & en.teman yg pilih warna2 kain utk tudung Athifa nie! Serious rasa macam nak gile buat pemilihan warna tudung.. tengok semua color coding.. semua pun aku rasa nak grabbbb! Ahahaa.. Ok lah now aku nak cerita ciri-ciri keistimewaan tudung instant Athifa nie...


Yang Pertama, tudung nie diperbuat dari jenis material high quality cotton lycra! Kain dia lembut, sejuk dan sgt mudah dibentuk!


Yang Kedua, sangat sesuai utk golongan traveler.. kain nya tidak mudah kedut... so sgt sesuai utk dipakai ketika bercuti... then ia juga sgt sesuai utk buat aktiviti lasak... kalau pakai tudung belit2 kangg.. kene tiup angin confirm2 terbang tudung belit ko tuh! Hahaa.. tudung nie kalau kene tiup angin pun... dia punyer soft awning tu still maintain gorjesss macam tuu jerr tau! Hehe...


Yang Ketiga, tudung instant nie sgt2 menjimatkan masa! Ko hanya perlukan 3 saat utk bersiap... di saat pertama just sarungkan ke kepala, disaat yg kedua just betolkan awning... disaat ketiga just betulkan bahagian labuh dada dan bahu!


Yang Keempat, tudung instant Athifa nie sgt sesuai utk digunakan pada bila-bila masa dan ketika! Macam contoh pada waktu santai di hujung minggu, nak pegi kedai, nak pegi rumah jiran, nak pegi buang sampai di luar rumah, nak pegi pasar beli ikan... senang sarung jer tudung athifa nie and jalannn!


Yang Kelima, tudung Athifa ni perinciannya labuh menutupi dada, tidak jarang dan jahitan tudung ini juga sgt kemas!


Macam aku, setiap kali pegi bercuti memang suke giler pakai tudung instant sarung camgini... sbb pada aku time bercuti kite nak relax... tak kuasa aku nak pakai tudung yg perlu belit membelit! Cukup lah sekadar waktu hari bekerja, pada hari raya dan bile ade function jer aku pakai tudung shawl yg perlu lilit membelit... bile time bercuti aku nakkan freedom! I just want something relax, fast and simple! So pasal tu kalau korang perasan dlm setiap gambar percutian aku.. aku memang akan pakai tudung instant sarung camgini! Even over the weekend.. keluar ngan en.teman gie tengok wayang ke apa ke. Memang aku sarung tudung sarung instant nie aje! Unless ade masa dan ketikanya aku punyer mood terlebih rajin muncul.. so maybe once in the blue moon aku akan keluar pakai shawl belit membelit utk buat aktiviti hujung minggu!


And aku dah restock jugak inner neck Naazneen Faiqa.... nie adelah color2 inner neck yg available utk korang grab!


Inner Neck Black


Inner Neck Brown


Inner Neck Purple


Inner Neck Grey


HARGA INNER NECK – RM29.90/pcs


So kalau korang berminat nak order tudung instant Athifa and Inner Neck dari Naazneen Faiqa nie, please whatsapp me at 0193769459 or you can also email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya!


Happy shopping guys! ;)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails