COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 7, 2015

InsyaAllah, My New Baby Is Coming Soon!


Phewww! tak tahu macam mana nak mulakan cerita nie... rasa berdebar-debar sgt! Dup dap dup dap degup jantong hati aku nie... huhuhu... tapi dlm pada rasa berdebar dan takot nie... aku tetap rasa cam excited nak share ngan korang berita nie!


IMG_0798 copy


Seriously hati ku sungguh berbunga-bunga di saat ini... :D


Haishh... ok lah dah tak nak berteka teki tekuk lagi ngan korang semua.... so hari nie aku nak share ngan korang semua... Yea.. Insyallah my new baby is coming soon!


Label Naazneen Faiqa (Blog)




Yup... ini lah dia baby baru yg akan aku lahirkan tak lama lagi! Heeeeeeeeee... kira baby lah nie kan! Insyallah... atas berkat doa, dorongan dan sokongan dari en.teman dan korang semua... akhirnya aku kuat kan semagadddddddd utk melahirkan my own product! Nak tahu product apa yg aku akan keluarkan nanti? Haaa... tu korang kene tunggu kemunculan Naazneen di pasaran ya!


Well.. siapa lah aku kalau nak dibandingkan dgn mereka2 yg ternama membuat jualan online di luar sana.. sumpah memang takde tolok banding lah.. aku ibarat semut yg baru lahir... dah lah kecik.. pastu nak berjalan pun terhoyong hayang.. begitu lah ibarat aku dlm dunia business nie... huhu.. mungkin atas faktor pengalaman menguruskan my first online business iaitu pin2it... so berbekalkan pengalaman seciput tu lah aku terus kembangkan skit business online aku nie!

Kesemua product Naazneen Faiqa by NeenaAnuar nie adelah my own custom made product.. meaning.. aku yg pegi carik kain.. aku sendiri yg pi antar material tu ke tailor utk jahitkan product2 yg aku akan jual di Naazneen Faiqa nanti! Insyallah... korang doakan yg terbaik utk Naazneen Faiqa ya... aku sayang korang semua sgt2 sebab salah satu faktor terjadi nya my own product nie adelah daripada kehendak korang semua jugak lah.... ramai diantara korang dok suruh aku buat my own product... dah lama ade permintaan nie.. tapi aku jer yg tak kuad semangaddddddd nak mulakan business yg lebih mencabar seperti ini!


Tapi jgn lah aspect product aku kebabommm macam jovian mandagie okkk... aku nie bukan fashion designer yg boleh nak custom made own product secara vegedevassssssssss! Aku buat yg simple2 jer kottt.. sbb aku nie jenis manusia yg simple2 jer org nya... apa yg aku rasa aku suke aku buat... kiranya mengikut citarasa aku lah... so esok2 kalau takde org nak beli... aku boleh pakai sendiri! Muahahahaha....


Anyway, korang tahu tak apa maksud Naazneen Faiqa tu? Naazneen bermaksud Cantik... dan Faiqa bermaksud Terkenal.. so aku dah perasan sgt dah skg nie yg new business aku nie akan tampil Cantik dan Terkenal! Muahahahaha... anyway, nama nie jugak aku dah simpan utk nama anak perempuan pertama aku... waahh.. kelas ko! Anak belum ade lagi tapi nama dah ade.. eh takpe lah.. mana tau lepas kelahiran baby Naazneen Faiqa di pasaran... tup2 keluar bebetol baby Naazneen Faiqa dari rahim aku nie kan? Hehe.. aminn.. aminnn...dan kebetulan pulak Naazneen.. Neen tu dekat2 dah ngan nama aku... neenA.. hihihi...


Nama nie aku ngan en.teman pilih secara bersama! Owhhh.. seronok & teruja giler pilih nama baby... serious rasa macam bebetol aku nak bagi nama kat anak aku.. so tu yg aku ckp kat en.teman yg Naazneen Faiqa akan menjadi nama anak pertama kami berdua.. and en.teman bersetuju! Hehehe.. sukeeeeeeee lahh! So sesapa yg nak guna nama Naazneen Faiqa sila bayar royalti kat aku yer! Haha...


Ok lah.. hari tu ingat tak aku ade mintak korang bagi idea on product apa yg korang nak aku buat kan? Janji harus ditepati... thank you so much guys coz sudi berikan feedback on that... Insyallah semua yg bagi idea dan pendapat di FB & Blog.. aku akan print kan nama korang pada kertas.. then aku akan suruh en.teman buat cabutan bertuah okkk.. aku susah nak pilih pemenang sebab kesemua idea korang pun best2 belaka... so to be fare aku buat cabutan bertuah lah senang... berapa org yg akan menang aku tak pasti.. tengok lah berapa hadiah yg aku nak kasik nanti... hehe.. yg pasti seperti yg dijanji.. hadiah token yg aku nak bagi tu nanti adelah dari bumi kiwi New Zealand! Heehehe...

Oh by the way, nie ade some new collection of my pin2it hijab pin... stock limited sgt2 dah sebab my regular customer dah banyak borong before aku release secara public... huhu... so now siapa cepat dia dapat keh!




Untitled




Secara personal aku suker sgt pin double love dan jugak love butterfly tu.. so you guys should grab it fast okkk... berminat nak beli?  cecepat email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! ingat... first come first serve basis tauu! :)

20 comments:

MOMMYLIN said...

other 1 step move.. tahniah kak... =)

Mar Mansor said...

tahniah ye

FarahFerraDotCom said...

Congrats!!! sedap nama tue akak... i like x10000000 ..>__<

eMMe said...

ohh neena, tahniah, suspen gak tadi, ingat baby dalam perot, gud luck for this baby bisnes...

shuhadah Zainol said...

tahniah kak neen!!!

Unknown said...

Alhamdulillah..
Tahniah Neena.. baca ni sambil senyum-senyum.. hehehehe..

nama pun sedap dan sejuk je Naazneen Faiqa ye.. mudah-mudahan "baby yang betul2" tu pun akan dimakbulkan Allah.. aamiin.. aamiin... :)

DYatie ABakar said...

Wahhhhhh. Tahniah dear! Yt mcm x ada bakat usahawan ni. Huuu.

Akak Kembang said...

tanjat gegurls...nway...congrats dan baby lain jugak akan menyusul

^*NaNa*^ said...

semoga suksess selalu ahkak gojessss!!!..... bisness apa ye tu...jubah kah?hehe

Chekgu Azrine said...

tahniah neena..tak sabar nak tengok produk neena nih...hehehehe

SemuaTentangKita said...

Naazneen..mcm nama ank sy Naazneen Auni :)

SemuaTentangKita said...

Btw..tahniah & semoga dimurahkan rezeki & dipermudahkan segala urusan. Aamiin..

ibuayu said...

Bisnes baju ke....kalau iya make sure size bam2 mcm akak ni ada ya... hehehe..tak sabar nak tunggu

FadMN said...

All the best neena.
FAD

Cinta Zakirah said...

Tahniah Kak Neena & all the best!

Lan Careno said...

All the best... semoga 2015 adalah suatu permulaan yg suksesss...

Unknown said...

congrats :)

MsBabble said...

Tahniah & all the best

HaFizaH aYu said...

Tahniah sis neena..pngalaman ciput pon xpe kan sis asal berani gituhhh

QasehnyaRania said...

alhamdulillah tahniah sis
good luck
sedap nama dan maknanya ;)
saya doakan dari jauh buat sis dan suami

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails