COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, December 1, 2014

Restock and New Collection of Pin2it Hijab Pin Peniti!


Assalamualaikum my beloved blog readers!


Korang dah dpt gaji kan???? ok anda dijemput utk shopping my Pin2it peniti hijab pin sekarang! muahahahahaa...


This time ade pin yg aku dpt restock dan ade jugak with new collections! so korang leh cuci mata and tengok mana yg korang berkenan... bile dah berkenan cecepat email aku kat pin2it.neenaanuar@gmail.com utk urusan pembelian... jgn lenggah2 pembelian anda.. sebab kalau pin dah sold out.. jgn tanyer biler aku nak restock lagi! ahahahhaa...


Untitled
























As usual, harga yg tertera tu TAK termasuk harga postage ya.. Harga postage utk Semenanjung Malaysia will be RM6.00 and utk Sabah & Sarawak will be RM10.00!


Again and again this is my friendly REMINDER yea:-

"Aku nak remind kat korang yer.. aku tak boleh nak reserve kan pin2 yg korang nak sbb aku jual based on first come first serve basis tau... so basically siapa cepat dia dapat... or dlm erti kata lain nya.. siapa bayar dulu dia yg akan dpt pin yg dia nak tu! hehehe.. aku dah experience kes customer berebut pin... pin dah tinggal last 1 piece.. ade yg dah dpt booking details dari aku.. tapi lambat buat pembayaran... so ade customer lain nie yg dah ready nak buat pembayaran... aaahh.. sudah.. tokey pin mula lah jadik serba salah... cuba memahami customer yg mempunyai kesukaran nak buat pembayaran immediately... but at the same time.. rasa unfair pulak pada customer yg dah betol2 ready nak buat pembayaran... So guys.. aku mintak maaf awal2 kalau aku terpaksa release korang punyer pin booking... sbb aku kene be fair pada semua customer since aku buat concept first come first serve basis! So utk elakkan korang terlepas pin yg korang booking tu, make sure lepas jer korang dpt booking payment details dari aku.. korang kene usahakan cara yg paling pantas korang boleh buat pembayaran... once payment have been made, then the pin will be yours! But seandainya pin yg korang nak tu takde org nak berebut.. aku ok jer utk hold on for your booking till you make your payment! Aku tahu korang sgt memahami... so far alhamdulillah.. customer pin2it semuanya gorjes2 belaka! So meh nak muahciked! Hehe.."


Ok.. tunggu apa lagi.. cepat email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com in order to place your pin booking ya! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails