COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 27, 2014

Cun Tak Beg Nie?

Aku suker tanyer pendapat korang... sebab aku rasa korang sgt ikhlas dlm memberikan pendapat!  Walaupun hakikatnyer org pertama yg aku tanyer adelah en.teman... but yet aku still suke nak tanyer pendapat korang2 semua yg aku sayangi nie!



 

So sila bagi pendapat korang sekarang... Sling bag nie cun tak?

16 comments:

Monamie said...

Kak Nina pakai apa pon semua cun! =)

Naomie Liocc said...

akk numi suka sling beg tu.. cantik!
akk nk beli dkt mana beg tu? numi ada tgk dkt nile.com. tapi dh out of stock.. huhu

AdamPui said...

Gambaq dekat tade ker? Baru jelaih nampak....

Chekgu Azrine said...

Lawa.tp warna tu xbrp sngt..ambik warna hijau atau merah baru nampak sikit.skdr pendapat ye

Unknown said...

cun sgt2, sy pun kenan kak, brand ape tu sis?

puan.mila said...

cun!! Dh lma suka sling beg gini..aim jgk nk beli pasni..

Nina Zee said...

Cun kak neena.. *thumbs up

Aeen said...

cuuunn kak.... :)

mrspuex said...

cunn..just nice fit to ur body..
apelagik, rembat la sis..bju pon comey..mane beli?? hikhikhik..

norasiahnasir said...

cun, ta[i muat ke nak isi brg2..mcm kecik je.

tapi kalau suka beli je...janji tido mlm lena..heheheehe

Akak Kembang said...

like 100x sb kita pun suka sling beg

MOMMYLIN said...

cun kak.. nak g shopping senang...

Reflisia said...

ikhlas dari hati, handbang tu cun la Nina. Beli kat mana dear? Sebab saya pun suka and ingin miliki =)

ihasnida said...

lawaaaaanyerrrrrr......

ijan said...

pada pendapat Jan,

cantik je neena pakai, sesuai dengan neena, sebab beg tuh comel dan kecik mcm neena.

Warna selain hitam takde?

Beg kecik, compartment pun agak limited kan.. muat basic things neena ya..

kalau Jan, memang takde beg comel2 ni, sebab Jan besaq, tak sesuai.. dan jan suka letak macam2 khazanah dalam beg, maka compartment kecil tak sesuai ek..

so, end up, beli kah???

Unknown said...

Cun lah ada lagi tak? Saya suka beg sling.. mudah nak bergerak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails