COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, July 17, 2014

LAST ORDER BEFORE HARI RAYA ~ Siapa Tak Beli Hijab Pin Hari Raya dari Pin2it Nie Rugi Sebab…

Ok.. seperti yg di janjikan.. hari nie aku akan update kesemua stock pin yg aku ade skg nie utk korang purchase before hari raya! Sorry aku tahu agak lambat utk aku update.. nak buat camner.. pin aku baru dpt collect dari supplier malam tadi… mau tak kelam kelibut nak update jugak utk hari nie!

Ade beberapa item pin yg aku dpt RESTOCK… antara pin yg paling menjadi kegilaan ramai adelah pin Chanel yg bersaiz besar… lama giler aku cuba restock pin nie tak dpt2… tup2 dpt jugak before raya nie.. so sesapa yg sebelum nie dok pm aku tanyer pin chanel yg besauu tu korang boleh lah beli skg nie… kalau tak beli rugi! tu jer aku nak ckp! Haha..

Then ade jugak beberapa pin NEW COLLECTIONS yg berjaya aku sambar dari supplier semalam… so korang boleh lah mencuci mata skg nie.. jgn cuci mata jer.. cuci poket tu sekali utk aku! Muahahahaha…

Ok lah malas nak bebel banyak2 lagi.. please enjoy your shopping with pin2it yea!


Jr. Butterfly



Lacey Love



Hello Kitty



Red Chanel



Fushia Lips



Silver Eiffel Tower



Eiffel Black Bow




Silver Chanel (Big) 7630



Gold Chanel (Big) 7635




Gold Love 7652


Gold Mickey Ring 7654


Gold Mickey 7658


Soft Pink Chanel 7705


Blue Chanel 7706


Silver Lips 7724


2) Silver Diamond LV


JC Crown


Gold Chanel


Aku terpaksa gak update secara kelam kelibut hari nie sebabnya urusan pos laju akan berakhir pada 22hb July nie i.e. hari Selasa akan datang.. so CUT OFF DATE utk shopping with pin2it adelah by this Sunday 20hb July 2014! Kalau korang nak bergaya di hari raya nie dgn hijab pin dari pin2it, please purchase your favorite pin as soon as possible yea! Aku akan buat postage pada hari Isnin 21 July.. so please email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com by this Sunday tau! Order yg masuk pada 21st July aku akan terima cumanya aku tak janji biler korang boleh dpt pin korang tu.. aku hanya akan buat postage as and when biler berkesempatan sahaja!


Then kalau korang purchase sepantas kilat skg nie.. aku ade small token appreciation utk korang 30 org customer terawal!


Untitled


Aku akan hadiahkan 8 keping sampul duit raya dari Maybank nie utk 30 customer yg buat payment terawal ok.. kirenya setiap customer akan dpt 1 paket (ade 8 keping di dalam nya) sampul duit raya.. kalau kot yg kata elehh.. sampul aje? Duit nya takde? Hok alohhh… kite tak sampai hati nak bagi korang sorang seringgit as duit raya! Ahahahaa… so sampul tu jer yg kite sampai hati setakat hari nie! So harap korang sudi lah menerima nya ya! Hahahahaha…

Dan lagi satu aku nak ingatkan.. kalau korang dah terima aku punyer order & payment details.. kalau boleh buat payment secepat mungkin yea.. sbb aku tak leh nak hold item korang lama2 sbb aku jual as first come first serve basis.. so sapa bayar dulu.. dia lah yg akan miliki pin itu! Kalau lambat bayar… pin yg korang nak tu dah tak available… jgn salah kan akak gonjeng ek! Heeeeeee…

Happy shopping guys!

*kiss*

6 comments:

Anum said...

cantik2

Farah Waheda Wahid said...

LV dan Channel itu mengoda ok sayang?

Safiyah said...

blh tnya. ada jual lg x pin hijab ni. try cr tp xpnh jmpe kt kdai. huhu

NeenaAnuar said...

Hi dear.. You can email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com utk purchase hijab pin yg you nak tu ya! :)

Safiyah said...

smua pin still ada stok ye neena

NeenaAnuar said...

Tak semua pin available skg ni.. Ade new pin collections & ade some restock collections.. You can email me your phone number so that I can whatsapp you gambar2 pin yg masih available at this moment.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails