COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, March 5, 2012

MEE GORENG SOTONG POWERRR Section 2, Shah Alam!

Sapa penah makan Mee Goreng Sotong Power kat Medan Selera Seksyen 2, Shah Alam?

Sedapp takk pada korang?? pada aku..... SEDAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!

memang sangat2 recommended utk korang pergi makan mee goreng sotong power nie! Sepinggan RM5! memang puas hati!
Super deliciouss!! but at the same time memang superr duper penambah lelemak dlm badan! hahah.. ye lah.. berminyakk makanan nie.. so sekali sekala makan adelah option yg terbaek! :D

Semalam lepas en.teman abis wedding exhibition kat Plaza Alam Sentral, kiteorg pegi makan kat medan selera sekyen 2 shah alam.. alah yg dekat dgn UiTM tu! tempat aku melepak 14 tahun dahulu sewaktu bergelar seorang mahasiswa! dan dannnnnnn mengimbauu saat2 indah percintaan antara aku & en.teman suatu ketika dahulu! salah satu tempat aku bertenetttt! tetttttttttttttttt!!! hahaha...

But serius! semalam masa ade kat area UiTM tu... syahduuu sangat2 rasanya! yelah almost 3 tahun lebih aku duduk kat sana.. terpisah ngan family for the first time ever lahh...aku belajar mengenal erti berdikari.. manage duit poket sendiri.. ish takmo cite lelebihh lah... memang sayuu betol rasa hati! sayuuu yg best actually! sangat2 mengimbau nostalgia zaman muda mudi aku.. time tu gilerrrr vavisss punyer jongosss! bukan gonjengg tauu! nak merasa gorjess apatahhhhh lagi! takat mamat2 hensem kat UiTM tu memang tak pandangg lah kat aku... ye lah.. time tu hitamm berkilat cam budak sekolah tamil.. pastu comott pulak.. baju pun lusuh2 dan buruk2 jekk... sapa lah yg sudi pandang aku time tu! uhuhu.. en.teman jek lah yg sudi nak bawak aku gie ngadate.. jadi lahh dari takde boypren langsung kan! ahahaha... ehh tapi boypreenn bukan sebarang boypreenn.. nie boyprennn sampai mati! dah jadik sleeping partner dah pong! :p

Ok dah.. cukup2 ngan citer zaman silam! berbalik pada citer mee goreng sotong powerrr nie! dulu time aku belajar memang takde lagi gerai nie... aku tahu gerai nie melalui rancangan jalan-jalan carik makan @ TV3!

gambar ihsan dari SINI! *dpt melalui pencarian gOOgle*
Kenapa aku tak amik sendiri gambar gerai nie? panjangg cerita nya! cerita yg agak sadisss.. nanti lah aku sharekan cerita sadiss tu di next entry ye! punya sadis kejadian semalam.. sampaikan aku takde mood dah nak amik gambar! takat mampu nak amik gambar mee goreng atas meja jer (seperti gambar yg paling atas).. tapi korang jgn salah paham.. kejadian sadis tu langsung takde kene mengena pun dengan kedai Mee Goreng Sotong Powerr nie tau! kedai Mee Goreng Sotong Power nie Besttt sangatt layanan nya.. terbaik & really highly recommended!!! yg kejadian sadis tuu melibatkan org lain... so will story mory laterr yea!

Btw korang nak tahu more detail about Kedai Makan Mee Goreng Sotong Powerr nie.. leh terjah FB dia nie dan jugak website dia yg ini!
Disebabkan gambar versi gorjes takde ditempat makan.... maka ku tempekkan gambar 3 wanita gorjes di booth festival kerja kawin @ Plaza Alam Sentral semalam! hehehe.. Mereka berdua sangat sweett & sangat baik hati! really nice to know them! Love you Kak Ngah & Jue Eden! :)
(psstttttttt: Jue.. I jeless with your henna art! :p)

my last 'sweet' picture yesterday before it turns to sourish! :p

p/s: Dear my beloved readers...  ade GA yg sedang berlangsung di I'm Yourss skg nie.. Nak join? come.. let's rockin' with NeenaAnuar Giveaway "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!" :)

7 comments:

Anum said...

syoknya
kena try nie :)

*SiRibenMerah said...

entry makanan lagi.. waaaaaaaaa~

tergoda perut ai... terliur tekak ai... hukhukhuk~

kazmyra afkar said...

dye mcm mee grg mamak ey??

GOLD FINGER said...

neena..mmg sedapppppp...yummy

neng ana said...

akak! smlm sy g expo tu. nmpk akak n en. teman! :) nk snap gmb dekat2 n nk tempek dlm blog. tp tak berani sbb time tu akak dok selak majalah kot smbil mata tgk org sket2.sy nebes tetibe.hehe.ye mmg terserlah ke'kajol'annye...heee

mrspuex said...

salam..

yup mmg sedap uuu...

klo tingin nk mkn, sure ajk geng mkn kt sini..sib la opis dokat jek..ley terjah..

cekidaut my entry about mee goreng sotong power nih..:D

http://mrspuex.blogspot.com/2011/12/mee-goreng-sotong-powerr.html

zilashah said...

Smlm kami plan nk try mkn..tp malangnyer x jupe..2 kali kmi round kot2 mmg kmi x nmpk..rupa2nya tyangan jjcm pd 3nov2013 tygn yg telah dityg pd 2011...ape citer ni..kedai dah x dek! Bukn 1st time kmi mkn kat food court tu..agak2 nk abc special ke sana kmi lepak



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails