COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, December 20, 2011

Garrett Popcorn Shops @ KLCC!

Hari tu before tengok citer Ombak Rindu.. sempat lah terjah out popcorn yg semakin famos amos skg nie...

DSC_0731 copy
Garrett Popcorn Shops @ KLCC.. lokasi sebenar kat level Concourse sekitar kawasan Maybank & Auntie Anne's!

DSC_0742 copy
outlet seantero dunia!

DSC_0740 copy
antara perisa-perisa yg menjadi pilihan!

DSC_0739 copy
mula2 jenuhh aku nak paham kan chart yg tergantung tu.. puas dah ku tenung.. baru lah pahamm yg nombor2 tu harga dia.. then ade jenis2 dia pulak tu.. nak berkacang jenis apa..

DSC_0737 copy
fofularr tak fofularr lah popcorn nie.. sampai org beratur bukan main panjangg berjela!! mula2 aku cam dah agak give up jugak nak beratur sbb lagi 10 min show Ombak Rindu nak start.. tapi dah teringinn bebenorr nak merasa sebab ramai pulak peminat yg kata sedapp popcorn nie.. so tu yg gigihhh jugak beratur nak beli! Meh sini aku nak rasa sedap ke tak?

DSC_0748 copy
dari gaya org beratur nak beli popcorn nie.. aku ingatkan murah lah sangattt.. sekaliii.. amik kauuu!! paling gedevasss harga mencecahh RM229 but for 2 Gallon laa! aku serious tak tahu sapa lah yg nak beli sampai 2 gallon nie.. memang matikk terbuntang makan popcorn lah pagi petang siang malam.. but maybe yg bergallon-gallon nie utk org buat party lah kott lebih sesuaii... Pastu dia ade 4 jenis perisa.. ade yg Original/Buttery.. ade CheeseCorn.. ade CaramelCrisp & The Chicago Mix!  and utk CaramelCrisp jek yg ade option with kekacang like Cashew, Macadamia & Almond!



DSC_0746 copy
"maaf encik.. saya bukan tak reti bahasa.. saya reti bahasa sebab tu saya tak lemparkan flash kat popcorn encik.. tapi saya lemparkan flash kat singboard menu berserta harga encik nie saja supaya saya dpt buatkan marketing free utk outlet encik nie... see.. betapa baiknya saya tak mintak satu sen commission pun dari enchikkkK??? :p"



DSC_0734 copy
tengok.. saya tak lemparkan flash pun.. saya amik guna available light mode saja! ;p

Alahai! kengkadang aku menyampahh lah ngan kedai2 yg poyoo sangattt takmo kasik org amik gambar kat kedai dia! just be open sikit lah.. kalau barang/makanan awk tu bagus.. org confirm datang berulang-ulang kali walaupun ade org lain yg bukak kedai sama sebijon cam awak.. lagi pun zaman skg nie zaman teknologi beb.. ko tak tahuu lagi penangan blogger nie camne!  nak2 part makanan.. ko tahu tak kalau aku dah published entry nie silap2 hari bulan ade segelitir blog readers aku yg nak pi terjah outlet ko nie nak dptkan popcorn ko nie?? haa.. aku dpt apa? dpt commission dari ko tak? takk kan?? so tak yah nak kekwattt sangat! *_________T

Tapi takde lah pulak aku kene sound ke apa hari tu... coz en.teman kan pakar amik gambor secara sulit2 nie.. so pandai2 lah coverr... ehehehee...

DSC_0751 copy
utk percubaan buat pertama kali.. mana boleh paket besar.. kang kalau tak suai ngan citarasa aku kangg payah lak.. so amik yg paling kecik dulu.. aku beli jenis CaramelCrisp with Almond!

Bawak masuk panggung.. makan setengah paket.. pastu dah terbantut dek Aaron Aziz... sebab waktu tu nikmatt tengok Aaron tu lagi yummmyyy dari makan popcorn nie! muahahahahaa... :p

DSC_0012 copy
ade lah ciputtt balance lepas en.teman makan kat panggung so dpt lah bawak balik umah and snap secara detail rupe popcorn nie!

My personal opinion... rasa dia memang yummyy lah.. tapi kelazatan aku tu agak terbantut bile org lidah cam aku nie yg jenis memang dari kecik tak kuat makan bende2 yg over dose sikit manis nya.. so cepat jek nak reject.. dah nama pun caramel kan.. so harus lah manisss.. but yet rasa caramel dia tu memang pure lah!  then dia punyer popcorn memang besau2 gedabak.. puas makan.. bukan ciput2 cam kite punyer popcorn kat sini.. and bila amik yg jenis bersama kacang cam aku amik almond nie.. memang kacang almond dia pun segedabak.. sebutik dia kasik bukan nya pecah2.. so memang pada aku berbaloi gak lah ngan harga dia.. Overall tidak lah mengecewakan popcorn nie.. korang leh cuba sendiri utk rasa kenikmatan nya yg tersendiri ya! ;)

19 comments:

mama tisya said...

td bli lg utk kali ke-2..try amik almond gk..yg 1st try dlu amik caramel crips..suka gk...tp tkleh la mkn slalu cz manis kn..nanti nk try mix plak...b4 br2 bukak tkde sign do not flash our popcorn tu tp td snap gmbr jugak..ehehehhehe

Bitt (double IS) said...

saluttttttttttttt pasal tang tak buleh ambik gambo tuh! hahahahahha betul kata u neena...lecehh kan mana kedai yg ada sign no camera...takut kaa mereka itu?? akekekkekee

ok....i tak pernah rasa but kalo neena punya penangan pasal no camera tu kena la i rasa kann...ahhahahaha perisa lain ada kan ygtak de kacang2 nehh i malas nak makan kacang hasil dari tekak ismeth yg tak buleh telan ituw...akekekkeke

Anum said...

popcorn sedap

Gieyana said...

Mmg ramai giloss yg beratur ..cfm sedap nie psl tgk byk yg preview outlet nie..kt penang x der!

mrs.ecam said...

aritu aku lalu leh jeling2 jek rmai gile yg beratur...lg pong lunch hour kowt kn...tp kwn aku pregnant die ngidam terpakse la laki die g bli siap kne amik hapday...hahahahhahah eh heeeee

Mimy Hamid said...

aku dah bergareth...lalalala...eh aku takut nak amik gambo time ni..nasib pegang henpon hehe

ak yuyunz said...

alah.. sedapnya.. ni yg nak terjah klcc ni..

Fazlinil Irma said...

agak2 bau popcorn ni sampai tak kat putra station mcm bau roti boy. hehe.

Ako Retna said...

pestime makan masa g USS dl.. perghh mmg rasa berbaloi walau time tu kena byr dalam sing dollar..

kat KL ni lom try lagi.. dengo kena beratur panjang berjela cam mls lak nk gi semata2 nk makan popcorn ;p

papepun mmg berbaloi dgn harga nya!! nyummyyy!!

Deqna said...

mak aii.. memang melertz dia punya harga yer..... aku lum try lagi lah....nak try camne.. klcc pun dah berbelas tahun aku tak jejak.. kesian..

eLLy said...

ari tu lalu ambik bau jer ...
tak berkesempatan nak rasa lagik ..

Wahidah said...

Paling murah 16ringgit eik kak..level brp ne kak..

Mama Gee said...

berdasarkan gambo tu pun dh nampak mmg kaww le popcon nya...semua tersalut baeekkk punya....

shuhadah Zainol said...

sedapnyeeeee..nak kena pi KL la kalau nak rasa erk?

safurara said...

wah nt boleh lah try kan.nmpk cm sodap je smpai berbillion prg beratur.

::CIK LYNN:: said...

xska gk kdai yg xkasi amik pic...ska ati la...huhu

NeenaAnuar said...

TQ ALL FOR YOUR COMMENTS! SAPA2 YG BELUM PENAH RASA TU.. BAIK PI TRY POPCORN GLAMOR NIE! :D ♥ ♥ ♥

f.i.e.z.a said...

thank you for this post. i org kch nak pesan kwn i beli so i refer kat sini je

:)

Unknown said...

Thanks Sgt membantu.
Saya sekeluarga ambil yg haq sahaja.lain lain tiada.Dulu kini Dan selamanya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails