COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, May 6, 2011

2nd Update About Contest: Do I Look Gorgeous in a KEBAYA? - Ade Perubahan Syarat Penyertaan?


Update pasal contest lagi... tak hampir seminggu dah macam2 update yek? hahaha... ye lah.. aku organizer.. suke hati aku lah nak update berapa kali punn.. :p

OK.. sepanjang 4 hari contest dah berjalan.. so far dah ade 5 org yg joint contest nie.. TQ soo much pada korang2 yg sudi nak joint contest gorjes gonjeng yg tak seberapa nie..

Apa yg membuatkan aku nak update pasal contest nie adelah biler aku tengok penyertaan dari Ummi AmnaAmzar nie... alahaiii.. serious cute gilerrr pulak biler tengok gaya anak dia berkebaya!  Stylooo plak tuu...  Aku tu yg cam kengkadang malas nak wat GA or Contest.. bukan apa.. hati tak cukup kebal... mula lah rasa cam kalau boleh semua org yg joint aku nak kasik hadiah... and bende tu dah pun penah terjadik cam kes GA aku yg dulu tuu.. kalau tak.. takkan aku kasik kesemua 19 org yg dah teka ngan tepat GA dulu tu... Owh ya.. by the way.. actually en. teman dah pun buat cabutan bertuah utk korang2 yg menang for my previous GA tuu taw.. nanti insyallah minggu depan aku publish kan video nye nyer! So korang leh tahu korang dpt hadiah apa... hehehe..

Anyway, berbalik pada cerita my first contest nie tadi... En. teman bagi idea kat aku... dia kata.. why not aku create and tambah satu lagi hadiah utk Pilihan Khas Juri... and aku pun pikir2 cam menarik jugak idea dia tuu coz aku pun ade terpikir bende yg sama gak sebenarnyer..

So now kirenya sekarang nie.. contest aku akan ade perubahan sikit lah dari segi syarat nya...  Utk Pilihan Khas Juri nie.. Korang boleh hantarkan penyertaan... tak kira lah gambar sapa pun yg korang nak pertandingkan... gambar anak ker.. gambar nenek ker.. gambar mak ker.. gambar kakak korang ker... tak kisah lah.. janji gambar diaorg berkebaya and make sure gambar diaorg secara berseorangan ok.. kalau takde gambar diaorg secara berseorangan.. sila lah cropkan gambar tu yer.. hehehe... Hadiah aku belum boleh pikir lagi setakat nie.. tak tahu lah kot2 during percutian aku next week aku terjumpa something yg interesting from there... then I'll announce it later yea! :)

Kot lah ade yg cam confused lagi.. meh sini aku explain kan lagi sekali... Utk hadiah tempat pertama sampai ketiga tu.. syarat penyertaan mestilah gambar diri korang sendiri.. and utk hadiah pilihan khas juri tuu.. boleh lah gambar org2 lain selain dari diri korang... OK? kalau tak paham jugak.. baca lah statement aku nie sampai korang jadik paham... ngagagga... :p

In case lah ade yg rasa cam apa jerr aku nie cibuk2 nak update itu inni.. org lain pun buat contest.. tak der pun terukk cam si gonjeng niee.. memang dasarr gonjengg kannn aku nie! hurrmm.. whatever lahh... Seriously I have my own style in organizing my own contest... there's a reason for it.. sbb nyer aku penah joint contest.. so aku tahu apa kehendak peserta... so aku taknak nanti org salah kan organizer coz ubah syarat penyertaan tanpa beritahu apa2.. tetiba jerk bagi hadiah khas juri.. then nanti org akan kata.. "laaaaaaaaa.. kalau tahu dulu ade perubahan syarat.. mesti leh jointt"  kot lahhh kalau ade yg berasa camgitu kann... so better aku amik langkah selamat utk bagi tahu secara jelass pada semua... :)

Agak2 lepas nie ade update lagi tak? haha.. kite tunggu dan lihat! :p

.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails