COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, June 3, 2010

Result > Best Vacation Photo Contest!


Semalam Keputusan "
BEST VACATION PHOTO CONTEST BY MEKCHU" dah pun dikeluarkan.....


Dan keputusan nyer adelahhhhhhhhhh....................


Jeng.... Jengggg.... Jengggggggggggggggggggg..........................



P1030534
YEAY!!!!
Si Lady Gagapp yg tengah melompat girang bersama kasut buaya & jugak topi putih Queen Elizabeth nyer itu... berjaya di tabalkan mendapat tempat ke-2 yg merangkap 1st Runner Up!



TQ so muchh pada juri2 amatur & jugak cik puan organizer contest nie kerana menganugerahkan tempat ke-2 buat saya! Korang nak tengok the full result??? Sila lah click DISINI yer.... total winners seramai 4 org!

Hadiah yg bakal aku miliki adelah......


Design watermark sendiri mengikut "kelayakan" daripada http://eybizzonline.blogspot.com!

p/s: tengah tunggu result contest senyuman paling menawan... and aku ade hutang 1 contest yg telah di TAG & jugak ade 1 lagi contest yg telah di invite oleh cik puan organizer contest! Tengok tarikh tutup lambat lagi.. masih sempat tuk godek2 gambar! hehehe... :D

12 comments:

-anidaothman- said...

yeaaaaaaaaaaa...
TAHNIAH to kakneena.....
mana tak berjaya tgk pic sudahlaaa
betapa GUmbiranya....
akak TAHNIAH...tahniah......
pasni sume pic ada watermark kan....
wow bagus nieee

shuhadah Zainol said...

tahniah kak!!!! u deserve it..;)

BabiesMom said...

wahhhhhh.. tahniah sis.. u mmg ar layak.. the pic nice... waaaaaaaaa.... BESH nyer .....

ratusiput said...

wah menang ekk...bestttnyeeeeeeeeee.........tp mmg ptutla sbb gambo ko lawa...penuh dgn keterujaan..ehehe...jap aku imagine kalau aku yg melompat gaye camtu camno gupenye...eheheh...

InaAchik said...

mak cikkkkkkkkkkkkk... tahniah!!! rezeki kammo dong! aku dh lama pingin bangat watermark cecantik cenggitu...
#jgn pelik aku berbicara begini... sebab aku lagi berada di bali skrg dong! hahhahahaaa

matahati-aishahazhar said...

wuhuuuuuuuu... seronoknyer.. tahniah neena..

Atiqah Adnan said...

hihii.. bestnyee... congrats dear..
memang best vacation pun.. i like..!!

Pepel BoNda AmaNi said...

tahniah sis....leh open table lagi la pas nie..ahahahhaha tetttttttttttttttt

Cik Yayang said...

Tahniah Neena...:-)

Nur Irfan Juezrie said...

tahniah akak!! dh agak dh.. akak mmg boleh menang punya..

IdaShamsury said...

tahniah kak neeena

NeenaAnuar said...

TQ ALL! LOVE YA!! MMUAAAAHHHSSSSS!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails