COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, November 3, 2009

Boringnyer Kat Dalam....


Bayangkan...

Perjalanan dari KL ke Gold Coast & Gold Coast ke KL mengambil masa selama 8 1/2 jam... busaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn tahap cipan hoke!!!
Pejam celik pejam celik tak sampai2 gak ke destinasi yg dituju.. waktu pergi like very the eksited gitu kann.. so cam boleh lar tahan lagi.. tapi biler tang nak balik KL balik rasa cam.. ya allahh... boooossaaannn sungguh larr.. ye ler kan.. duit pun dah makin susut... pikir nak masuk office balik lepas seminggu bercuti.. and back to normal rutin... ikutkan rasa hati memang kalu boleh aku nak berholidayyyy jerr selama 365 hari... boleh???

Hahahahaha... confirm en. teman fenggsaann kannnnn... keje lain tak der asyikk nak berholidayy jer kann.. tak per.. itu hanyelah angan2 mat jenin ku saja.. eh tapikan bermula ngan angan2 lah menjadik kenyataaan taww... aku dari dulu pun selalu jer berangan-angan.. biler lar aku nak dpt pegi situ ... ishhh.. biler lar aku nak pegi sini kannn.. tup2 tak sangka lar pulak now nie dah banyak tempat yg aku dah pegi & cover... alhamdullilahhh... tapi ingat yer.... kalau takat angan2 sajer tak cukup taww.. usaha perlu ade jugak!! ok ok.. aku dah melalut dah nie.. back to my story!


So, disebabkan perjalanan balik ke M'sia tu sgt2 lah membussankan.... kiteorg berdua buat satu aktiviti yg boleh di katakan sengaaallll lah jugak... nak tau apa dia? hah.. jom tengok!



Disebabkan bende alah nie lah...
Semua kerusi passenger tak leh nak lean back!!!
Anyway... apa yg aku buat tu?



Kami laki bini dok berchatting! boleh??



Gilerr sengall taw time niee.... chatting nie kalau tuk org yg duduk jauh2 ok lar kannn.. let say terpisah seat ker.. atau pun kawan2 yg duduk di barisan lain ke kan... so boleh lar chatting2 kat situ.. nie yg kiteorg nie.. dok duduk sebelah menyebelah jerr... kalau bernapas pun boleh dengar.. dok berchatting2 sakan... tu lar aku kata tadi... akibat terlalu bussaannn duduk dlm flighttt... camtu lar jadiknyer... nak2 seat economy.. bukannyer selesa benoorr pun! tapi apakan daya.. dah itu jer yg termampu kannn... :P

5 comments:

nasaoji said...

hehe..tak per kak..ader gak xtvt tuu...

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahahaha nie dah memang bosan tahap cipan la nie nyek...

Afiqueku said...

neena.. itu ok lagi... aku ng hubby ku di umah pun gile sengal.. b'chatting mgunakan computer yg sama... dia on9 guna email... aku guna ym.. bole? abis teringin nak chatting ng dia.. dia bkn duk offc je slalu outstation so mmg xpenah bchatting (except masa aku kat sydney dulu).. kekeke

Adios... As...

Suki Cida said...

nasib baik tak terpikir nak sms org sebelah tukan??? hahah ada ke pun coverage??? tak pa taip than tunjuk kat sebelah...

hahah tapi kalau cida pun buat macam neena kot... gunekan harta benda yang ada sebaik mungkin... hahahah

NeenaAnuar said...

nasaoji:
tu lar pasal dikk.. kalau tak harus busannn tahap chipan tawww...

Purplelicious:
memang pun sis.. tahap chipan + gaban.. :D

Afiqueku:
hahahahaha... memang betol punyer hebat ko! but ok lar tu kann.. camgitu leh menambah erat kan hubungan korang berdua kan.. bagus2...

Cida:
hehehehe.. sib baik lar tak wat gitu.. memang sah2 tak der coverage pun.. sampai m'sia baru dpt sms tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails