COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 12, 2009

Dendam Ku Berbalas!


Lepas percobaann kali
pertama dan kali kedua yg asyik tak menjadikkkk... akhirnyaaa... dpt gak kami menonton filemmm Transformer Revange of The Fallen on last saturday... memang dah ujung2 tayangan dahhh... pawangam pun pawagam yg paling kecik sekali.. ok lar.. walau pun kami bukan lah tergolong diantara org2 yg terawal cam nak rakkk menonton filemm nieee.... still happy coz masih lagi berkesemptan tuk nonton kat panggung ngan suasana yg amat tenangg sekali.... memang giler hott citer nie.. dah almost 2 months! masih lagi ditayangkan kat pawagam...


Kami tonton di GSC Mid Valley...



Citer memang best! banyak berunsurkan lawak... full of action! memang leh bagi 5 Star tuk movie niee.. aku rasa2 citer nie harus bersambung lagi nie tuk musim yg ketiga... sudah pasti aku nantikan kemunculan nyer! Dlm banyak2 robott tuuu yg paling2 aku suka sesangatttt semestinyer larr si.......BumbleBEE.... hehehe... nak tau naper aku suka??? sbb ade BEE kat situ! boleh?? hahahaha.... tapi memang sama apa... si BumbleBEE tu lar penyeri citer Transformer tu taww.. so sama lar jugak ngan BEE aku nie kannn.... dia larrr penyeri hidup aku... hik... hik...


BumbleBEE.... u're damnn cute larr!


Anyway... before tengok movie... kiteorg makan tengahari dulu kat sini... lapar giler since kuar umah tak breakfast apa punnnn....



Amarin heavenly Thai!


Aku kan Thai Food lover!!


Tengah tengok menu...


Sementara tunggu order sampai... kite posing2 duluuu... :))


Relax tempat niiee... I Loikkee!!


Ok.. food pun dah sampaii..


Lauk yg diorder... My Favourite Thai Green Curry & Som Tham!


Memang tak banyak lauk yg we ollzz order sbb yg makan pun 2 org jer kann..... lagi pun aku laki bini nie tak reti leww nak makan lauk banyak2... kalau ade ikan, ayam, udang, sotong.. semua sekali terhidang atas meja.. gamak2nyer tak enjoy lar makannn.. terbalikkan? org biler ade lauk banyak lar lagi syok nak makan.. nie we ollzz terbalik lak.. lauk banyak tak syok nak makan.. hehehe.. tak.. maksud tak syiok nak makan tuu makneyerr... biler lauk dah banyak sgtt... mula lar kelabu mata.... tak tau nak amik yg mana satuu.... biler amik semua... dah susah pulak nak rasa kenikmatan setiap satu dish tuu sbb dah banyak sgtt kannn... but ok lar.. hubby aku nie pun semmmpoooiii jek org nyer... dia tak banyak kerenah pun soal makan niee.. and our taste of food memang samaaa!! apa yg pentingg?? bukan kerjasama... tapii.... kepedasaannn!! hahahaha..


Dessert yg menjadik kegilaan aku kalau kat restaurant Thai...
Water ChestNut with Coconut Milk! yuuumm.. yuuumm....


Perot dah kenyang.... Hati pun senang... Muka pun berseri2... :))


Suasana di dlm restaurant... simple & cool....


Sempat lagi posing kat 1 corner dlm restaurant tu..
Yg si Nuar aku suruh pandang lar cermin tuuu... pastu amik gambar ngan dia sekali... aku duduk camtu & dia berdiri.... sudah nyer ini lah hasilnyerr.... Dia dok concentrate kat aku sorang jek! hahaha.. belasahh lar BEeee... janji adoooo kannn?? hehehehe...


6 comments:

Suki Cida said...

aik ada lagi eh transfomer... tapi best jugak tengok saat terakhir tak ramai org...

cida suke makanan thai... tapi sejak pregnant tengok tomyam ku loya lak... tak tahu kenapa.... should try la nanti... resepi tomyam yang neena bagi tu, tak try lagi... ahak...

Deqna said...

eh ko pakai kamera baru ke apa?? nampak cantik2 lah gambar2 ni..ala2 dslr gituh..

aku ni sampai ke lar nie tak tgk pun citer tu lagi... tgk dvd jelah jawabnya..

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
ha'ah masih ade lagi tayangan and memang best sgt biler pegi time org tak ramaii... hehehe...

hehehe.. biasa lar kann.. pembawakkan budakk... yg suka semuanye jadik tak suke.. tak pe.. nanti2 cuba lar yerr.. :D

Deqna:
hahahahahahaha... tak der maknenyer aku pakai DSLR.. tapi memang aku guna camera yg sgtt baru aku beli... nanti aku cerita yerr... :D

tu lar.. aku rasa tak lama lagi abis lar tuu.. nie pun dah hujung2 dahh.. takper.. DVD pun OK.. aku pun nak beli nanti satu buat collection!

Pepel BoNda AmaNi said...

wah deqna memang alert la..cam taw2 jerk puan blogger nie pake camera lain..ur gud prenz la deqna..hehehe..

memang sangat syorrgaa kan dapat makan pedas2 nie..tapi apakan daya en shukri xmakan pedas..huhuhuhu

klu nak pedas kat luar jerk la..nak masak ..xkan nak buat satu lauk 2 kot kan..satu pedas satu xpedas..huhuhuh sangat pasrah..

nasaoji said...

ado lg citer itu?..nak p gak ler...asyik abishh jer..;(


baru smlm abiskan som tham yg beli dr paso mlm...wwwuuu...sdepa!..nyummm..podass...!

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
ohhh... ur hubby tak makan pedas yekk.. eerrmm.. memang agak payah lar kalau nak masak kannnn.. tak per... sis masih lagi boleh makan pedas2 ngan syarat buat sambal belacan yg cow2 punyer keh! :))

nasaoji:
adeee dikkkk... tapi tak tau lar biler last datenyer nie pun dah last2 show dah niee...

best kan som tham.. yum.. yummm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails