COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, July 26, 2009

Mencari Ketenangan



HOLAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa........


Setelah penat kepala hotak & diri aku nie berserabut ngan bermacam2 isu yg merosakkan minda aku sejak akhir2 nieee.... so, this week aku on a very short vacation @ my hometown... Terengganu Darul Imannnnn.... actually holiday nie dah diplan out agak lama.. since bulan 3 hari tuuu... sooo... secara kebetulannyer pulak ditengah2 diri aku di rundung perasaan in a "bad mode" sejak akhir2 niee.. maka amat sesuai sekali lar percutian ku kali niee.. memang tepat pada masanye!


Kami yg melayan tenet sambil menikmati Fresh Orange Juice!


Buat masa nie aku masih not in da mood of berblogging... coz paham2 jer lar yerr... masa yg ade disini begitu terhad.. so aku kene lar gunakan nyer sebaik mungkin! ahaks!! so, kejenyer aku disini tak lain tak bukan adelah makan... tido... makan... tidooo... & "dimakan".... oooopppsss.. dimakan oleh siapakah?? huhuhuhuhuhuhu...... So, nie hanyalah entry mukadimah tuk trip aku nieee... jumpa lagi di next entry yeah!! biler tuu.... insyallah akan ku cuba hupdate secepat mungkin keh! ~Adios~

p/s: Kebetulan lar pulak percutian aku kali nie jatuh sama ngan percutian annivesary my buddy nie kannn.... waktu kami2 plan out & purchase our vacation nie tak der pun we both plan out together2 to go on da same date... tapi biler 1 day we ollzz meet up.. citer punyer cerita.. baru dpt tau yg kebetulan lak kami berholidaying together2 walaupun di tempat yg berlainan.... sememangnyer kami nie sehati sejiwa lar!!! hahahahaha....

6 comments:

Marlia said...

serononya vacation lagi!!! how I wish aku pun leh buat camtu.. tapi apakan daya... have a great vacation dear!

nasaoji said...

mmg sehati sejiwa tuh!..

hpy berholidaying...

lik nnti, bina mood molek2 yer..

kopok losong sa..

Pepel BoNda AmaNi said...

wow holiday memang dapat ilang stress kan...enjoy ur holiday sis....jgn lupa kopok lekor yer..hehehehe

Suki Cida said...

sorg ke sinunnnn sorg ke sininnnn... hahahah bagus la deqna dengan neena ni... jangan lupa sabtu ni yer... heheheh kita bergambar lagi tak hengat... mmg jangan kata tepung tawar,... kena baling terus barang2 pengantin tak sedor dri... see you and deqna this sat! wajib...

Deqna said...

amacam ngan ko nyer percutian? haruslah tenang setenangnya kan.. tempat pun tenang kan...

tapi problemnya bila dah balik cuti nie.. rasa berat jer nak gi kerja balik...

NeenaAnuar said...

Liea:
Thanks Dear... it was a great holiday... alaa.. tak per.. nanti ko ade kesempatan ko gie holiday yek!

nasaoji:
sehati sejiwa kannn... hehehe...
Thanks Dik...
memang dah molek dah pun takat niee..
hehehe... kopok lekor susah sikit.. keropok kering ade...

Purplelicious:
memang sgt2 menghilang stress sis... hehehe.. keropok lekor ade tapi tak leh tahan lama lar.. keropok kering banyak.. :))

Suki Cida:
insyallah... akan kami tiba kelak! siap sedia tuk di lomak tepung yerr... huhuhuhuhu...

Deqna:
it was great... memang terasa ketenangan nyer... anyway, ko pun best gak kann... hehehe..

ha'ah larr.. betol tu.. tu yg sometimes cam malas jek bercuti sbb malas nak masuk keje balik.. ahaks!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails