COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, July 20, 2009

Hadiah Buat Diri Sendiri


Kan hari tu aku ade ckp yg aku belum lagi beli hadiah tuk diri sendiri since aku dpt vitamin B kan... ala.. yg mengikuti blog aku rasanyer paham lar kot...

Anyway, sabtu lepas waktu jalan2 kat Mid Valley tuu.. boring tak tau apa nak buat sementara menunggu waktu show starts @ 9:30PM... soooo apa lagii... mula lar mata aku gatal tuk melihat itu ini... masuk kedai sana masuk kedai sini... memang aku tak der plan pun nak carik apa2.. no idea at all.. tak tau dah nak beli apa yg benar nyerr.. coz rasanyer majority barang aku dah ade dah... cuma kalau beli pun buat tambah collection jer... Tapi aku memang akan beli something setiap kali aku dpt bonos.. tak kire lar apa pun.. at least aku ade lar kenangan kannn ngan barang tersebut... biler aku tengok... aku leh tau... "Ohhh.. yaa.. brg nie aku beli ngan duit bonos aku...." hehehe... camgituh lar gamak2nyer... mengadasss aku kannn... huhuhu...



Yerrr... aku telah terminat ngan brg2 kat dlm kedai niee...


Dok membelek2 jam tangan... rasa2 cam nak beli jerrr... hehehehee...


Akhirnyer ku beli jua.....


Wahh.. hubby aku betol2 menjalankan tanggungjawab dia as a blogger tegar that day.. sampaikan aku sign for payment pun nak amik gambar nih! ishh... maybe dia nak kata.. sendiri punyer sendiri bayar lar kan... hahahaha...


Actually aku memang dah lama sggtttt 'mengidam' nakkan jam tangan dari collection brand niee....



Happy Chicky Face!


Sesampainyer kat umah... terus amik camera & snap balik betol2 brg yg telah ku beli itu.. coz tak puas hati biler tengok gambar yg guna camera phone tu... hari tu waktu keluar memang tak bawak camera coz ingat nak just rest & relax jer...


Paper Bag yg sgt sweeet!! Siap reben2 lagi..
Suka sgt ngan corporate colour Folli Follie niee.. Shocking OREN!


Kotak Jam dia pun colour oren gak...


Tapi jam tangan yg aku beli tu tak lar berwarna oren... hehehe...


My Watch Beige in colour!


Cantik tak??
Hehehee.. tak cantik tak perr... sbb pada aku ianye cantik & sweett jek ngan tangan aku... wahhhh.. angkut bakul sendiri nih! tak per lar.. bagi chan kat aku yerr... nak verangan2 sendirik!


Actually waktu nak beli tu... memang rambang mata aku di buat nyer.. mcm2 warna jam tangan collection Folli Follie nie tawww... aku ade suka warna merah hati & oren like dia punyer corporate colour tuuu.. tapi biiler pikir2 balik cam susah jer nanti nak matching2 kan ngan baju2 yg aku nak pakai nanti... So, end up tu yg pilih warna beige tuu.. coz senang nak matched & jugak aku tak der lagi jam tangan berwarna itu.... :))

13 comments:

B. Arafia said...

Kak neena good choice! I saw on like this from Chopard .. and it left me speechless .. the price la haha

Pepel BoNda AmaNi said...

cantik la paper beg dia kan..eh jam tue pun cantik gak...heheheh

Norlida said...

sweet la jam tangan tu.. can share the price.. jam ida baru jer hilang.. sob sob sob.. tgh looking for new watch..

Marlia said...

cantikla!!!!

Marlia said...

cantikla!!!!

NeenaAnuar said...

Balqies:
Good Choice huh! Thanks Dear! ;)
OMG.... Chopard????? errrmmm... without seeing it, I think it left me speechless tooo... hahahaha...

Purplelicious:
hehehee.. cantik kan paper beg dia tuu... hehehehe.. TQ!

NeenaAnuar said...

lidasyah:
Thanks Dear...
Alaa.. ciannyer.. baru hilang jam yerr... tak per.. u can go to Folli Follie to get it one for your yeah!
The price for my watch is RM699.

Liea:
cantikk kerr??? hehehehe... Thanks Yang!! :D

Suki Cida said...

wowo sangat sweet dan cantik.. nak minta zamani satu la...hahahah... alalalalal

Hasra_Razali said...

ermm bila la turn kami nk shopping moping cm neena ni ekk..hehe

nasaoji said...

cantik sehhh...nak gak...;(

a ah, dah ader duit, baik bl satu brng kenangan, at least, nampk gak duit tu ke mane hala nyer..;p

Deqna said...

erm. menarik. ko pun ada jam baru. laki aku pun dah ada jam baru. aku takde lagi nie.. harus aku pun nak jugak.......

bila ko nak rasmikan jam nie? ingat jangan simpan lama2 yer.. pakai jer...sayang ok beli cantik2 tapi tak pakai..

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
hehehehe... Thanks Dear!
Mintak jgn tak mintak tawww! :D

Hasra:
insyallah.. adelah lar rezeki Has nanti tu yerr... neena doa2kan...

nasaoji:
Thanks Dik! ha'ah betol tuuu.. at least ade kenangan kann...

Deqna:
tu lar.. shah pun baru dpt jam baru kann... ermm.. ko ngan nuar jer nie tak der jam baru lagi... tak per... harap2 kite semua nanti ade lar jam baru yerr...

rasmi? heheheeh.. ok ok.. akan aku rasmikan dlm minggu niee.. :D

Emmelly Hanafi said...

cantik...suke lip lap2 kt tepi....kak neena mmg good taste tol...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails