COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, July 13, 2009

Dinner with My Beloved Untie Families



Lepas shopping kat JJ hari sabtu hari tu, dlm tengahari dah sampai umah dahh... so, lepaking jek kat umah ngan hubby aku... tu yg aku buat entry makan cokelat ferrero rocher tuuu... memang malas tahap gaban nak bercerita...

Maka... belah malam baru lar aku ade aktivity yg agak penuh... Dlm kol 9 mlm... my untie from PJ turun satu family ker Ampang... dia bawak my dad out for dinner... since my dad alone.. so dia jemput lar aku ngan hubby sekali...


Kami berdinner di restaurant Ruz Aladdin.. Mainly restaurant nie menyediakan Nasi Briyani Gam Johor... then plus2 menu western pun ade gak lar...
(kalau tak salah dulu penah baca blog Liea dia penah makan kat sini gak)



Buku Menu.. ok lar... harga standard restaurant...


semua org tengah tengok menu... yg paling best abg ayub... mata pandang tempat lain.. jari tunjuk menu tempat lain.. ahaks!


Sambil menanti makanan tuk tiba... kite bergambar2 dulu...


My Dad & My Uncle Jamil (Paksu)
(kalau korang pasan jam kat dinding tu menunjukkan kol 1.30 kann.. jgn tak tau.. aku pun tak tau lar jam tu ikut waktu negara mana lar gamaknyer tuu.. actualy waktu amik gambar nie baru kol 9.30 mlm)


Like Mother Like Daughter!
My Untie (Busu) & Dik Yan...


of course we both.. harus lar ade gak kannn.. hehehe..


Me & Dik Yan with pappadom...


wahhh.. dik yan dah terliur tuuu...


tengok kuah kari yg pekat likat....


dan jugak nasi briani & jugak acarnyerr...


semua org dah ready nak makan!


hubby aku dah tak sabar nak menikmati briayani gam johor.. we ollz amik briyani kambing.. perghh.. sedapppp.... memang best... kuah dia yg best tuu.. pekat! berperisa.... penuh ngan rempah ratus...


Pak Yub menghirup haruman briyani gam ayam nyer...


Punyer bapak besar gelas air aku.. amik my fav limau kasturi.. share jek ngan hubby..


Busu aku tengok gambar kat wall nie terus dia teringin nak amik ais krim pisang tu as a dessert...
(pasan tak my dad's head... berkilat2.. very the shining gituuu.... huhuhu.. ampun pakkk....)


agak2 sama tak ngan gambar kat wall tu tadi... Ok larr... not bad... we ollzz amik satu jer.... round table lagi.. satu dessert.. bukan kedekut.. tapi dah kekenyangan semuanyer... kalau amik lebih confirm tak abis.. yg satu nie pun jenuh kami nak abiskan...


Lepas makan.. we ollzzz dok sambung borak.. punyer borak....


sehinggakan tinggal kami sekeluarga jerr.....


tak jugak reti2 nak balik.. org kedai tu sampai dah naikkan kerusi atas meja lagi... huhuhu... biasa lar kan.. kalau dah berjumpa... mesti tak sedar masa berlalu ngan begitu pantas!


Akhirnyer kami keluar jugak dari restaurant tu.. tapi tanpa di halau lar.. hehehe...
From Left: Busu, Paksu, Daddy, Me, Azyan & Ayub


The ladies...


tadi gambar jauh.... nie gambar dekat lak...

now the gentleman laks!


OK.. begitu lar berlalunyer makan malam aku bersama2 keluarga my untie nie.. oh ya.. mungkin ade yg tak tau... aku saja lar nak bagi tau.. Busu aku nie merupakan adik yg paling bongsu kepada arwah mak aku... anyway, we ollzz had fun there... makan sedap... tempat pun best.. lain kali kite leh pegi lagi.... Thanks so much to Busu & Families coz be with us that nite! Luv Ya!


Busu aku dah gerak balik... tapi aku ngan hubby saja dok snap photo gedik sendiri kat depan restaurant tuu.... Motip gambar... tak der apa... saja2 sementara nak tunggu my fren yg nak aku celebrate kan malam tuuu jugak... aku makan bermerathon that nite!

5 comments:

nasaoji said...

tu dia..peh mkn, mkn lg...huhhh...

eh, smlm, kt pun mkn tak hengt oooo...;p

Deqna said...

patutlah malam kita jumpa tu korang dah tak larat nak makan dah.. dah tu dah pekena beriyani gam kan...

a.j. said...

YEAYYYY ... free publicity ...

anyway ... ade paedah nye rase bermate empat ni ... =D

a.j. said...

tee hee hee ... pisang kang kang

NeenaAnuar said...

nasaoji:
tu lar.. asyik makan jek keje nyer malam tuuu.. hehehe...

Deqna:
haa tu lar pasal.. memang dah kekenyagan wooo.. tu pun we both kongsi jer tu satu pinggan bryani..

aj:
haha.. free publicity yerrr..
ade paedah kann... btol larr.. hehehe..

hahahaha.. yeahh.. pisang kang kang.. huhuhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails