COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, April 28, 2009

Tanpa

semenjak aku layan slot Cinta Utk Ain... aku teruss jer terminat ngan lagu TANPA from 6th Sense nih... aku memang minat giler arrr ngan LAGU nie.. jom layan!!

Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
(Korus)
Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati..
(ulang chorus)
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti
Takut.. Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
(ulang Korus)

2 comments:

nasazfrog... said...

hai... sronok la tgk gambar2 kt blog ni,,, salam perkenalan yeh...

NeenaAnuar said...

hiee..... thanks!! salam perkenalan to you tooo... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails