COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 25, 2016

Seronok Aku Dapat Beli Baju RM37.50 Ni!


Ni cerita cuti raya cina hari tu!


Raya cina hari tu kan aku pegi Kuantan tuk attend weeding anak kepada kakak sepupu aku... waktu kat Kuantan aku sempat pegi shopping tau! Haha..excited giler nak citer yg aku dpt pegi shopping kat Kuantan! Ahahaha.. ye lah.. kalau korang nak tahu aku nie memang jarang sgt buat aktiviti shopping baju ready made ketika pegi bercuti.. tapi hari tu waktu kat Kuantan, aku memang shopping sakan jugak lah.. haha…


Asalnya takde plan pun nak pegi shopping.. ianya terjadik secara spontan jer! Ok before that nak share dulu gambar baju RM37.50 yg aku ckp kan tu!


Untitled

Baju nie semua aku beli dari Vendville Kuantan! Baju yg warna merah hitam tu harga dia RM130 jer.. harga sebenar RM190 tau! Then yg blouse color hijau & purple plusss skirt warna hijau & purple tu pulak berharga RM37.50 jurrr setiap sehelai! Haaaaaaaaa.. ini memang berbaloiiii balooiii lah kekdahnya! First time kot aku dpt grab offer camgini.. selalunya kalau ade offer camgini aku memang tak kuasa lah nak pegi berperang kat tempat sales tu sebab aku nie tak cukup kuat nak harung org yg ramai mcm semut! Hehe..


Yang baju warna merah hitam tu aku tak ingat apa nama brand dia.. tapi memang nice lah cutting dia aku suke pasal tu lah aku grab jugak! Tujuan asal ke Vendville sbb nak grab offer yg sehelai jatoh RM37.50 tu! baju and skirt tu adelah dari brand Ashh Annas… Kebetulan time raya cina tu, Ashhannas buat Markdown Price Stock Clearance 2015… purchase 4 items RM150 Only! Giler murah kott…. Selalu sehelai baju / skirt dia berharga RM99 ok!


Walaupun aku tahu ade clearance sales before aku ke Kuantan lagi.. tapi aku takde lah plan nak menyinggah ke apa bile setibanya kat Kuantan.. yg membuatkan aku terjebak pegi ke Vendville nie sebab…


Untitled

My beloved untie and cousin nie pun nak gie shopping kat sini! Tak ku sangka my untie and cousin nie pun layan Vendville rupanya.. hehehe..


Untitled

Lagi yg membuatkan kite org kuat nak shopping baju kat sini sebab plan asal nak attend kenduri kawin anak sedara sepupu aku nie just for 1 day… tup2 bile dah sampai kat umah pengantin.. family pengantin ajak we all semua attend kenduri menghantar ke rumah pengantin lelaki pulakk.. so tu yg terjah Vendville utk carik baju tuh! Hehehe…


Memang nak jadik rezeki aku lah kot.. dpt jugak beli 4 helai items at RM150! Pilihan memang dah tak banyak.. yg ade semua saiz besauu2 gedabakkk.. puas aku carik blouse saiz S utk aku.. Alhamdulillah dpt jugak yg berkenan di hati!


Untitled

On second weding day.. aku pakai blouse yg baru beli jer.. nak pakai skirt baru beli takot kotor sebab hari hujan sepanjang hari.. so takot skirt baru yg warna light purple tu akan kotor.. so utk selamat aku pakai jer skirt semalam nya.. tudung pun tudung semalam! aku tak bawak extra shawl pun… ahahaha.. but nasib baik lah dpt beli baju baru color iras2 purple jugak so boleh lah recycle skirt and tudung!


Untitled

Waktu shopping kat Vendville, tetiba ade someone tegur aku.. ok.. kalau aku tak kenal tu maknanya blog readers lah tu… hehee… Thank you darling sebab tegur akak… sorry tak ingat nama you… kak neen dah tuwoooo… so sel2 otak agak lambat bergabung dah sekarang nie.. huhu… anyway nice meeting you.. seronok Kak Neen dpt jumpa blog readers secara alam nyata!


Lagi bertambah seronok bile dpt COD tudung express Dhaifah kepada customer Kak Neen di Kuantan!


Untitled

Happy sgt dpt jumpa akak nie.. sorry akak.. saya lupa nama akak jugak! My bad.. sobs.. sobs.. anyway thank you so much sis sebab sudi beli koleksi2 tudung express dari Naazneen Faiqa by NeenaAnuar! Terkujat gak aku bile tengok akak nie dtg pakai tudung express Naifah… sweet sgt akak nie! hehee…


Nie Kak Neen share testimony tudung express Dhaifah ….


Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

See.. macam2 gaya kan! suke Kak Neen tengok… one of yg paling sweet adelah model tudung cap ibu dan anak tu.. hehe.. thank you so much koranggg… thank you for your kind support toward product2 kak neen.. insyallah Kak Neen akan terus produce product2 yg berkualiti utk kesemua customer2 kak neen.. sebab dlm kehidupan nie kak neen memang seorang yg sgt mementing kan kualiti dari kuantiti!


Untitled

Skg tudung Dhaifah tinggal color Purple & Blue nie jer yg available.. Blue kuantiti dia dah sgt2 kritikal.. so cepatttsss.. siapa tak grab tudung ohsem nie memang rugi sebab material dia lagi superb berbanding tudung Athifa & Naifah dulu.. lepas ni kalau nak produce tudung express memang aku akan guna material cotton denim sbb material nie memang gorjes giler!!


Nak order.. just whatsapp Kak Neen at 019-3769459 ya! ;)

1 comment:

Anonymous said...

lawa la pulak tgk diaorang pakai..geram je rasa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails