COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 28, 2015

Sambutan Hangat Terhadap Inner Neck Labuh Naazneen Faiqa by NeenaAnuar!


Syukur alhamdulillah… terima kasih sgt2 pada korang semua yg memberikan support dan sambutan hangat pada my first baby product Naazneen Faiqa semalam! Huhuhu.. terharuuu sgt!


Thank you so much guys… tanpa korang siapa lah aku! Inner neck pertama yg out of stock adelah Inner Neck warna hitam… then Grey.. then Toffee.. waa.. korang memang dok balunnn beli basic color jer kan?? ahaha.. walhal aku banyak jugak aku tempah color2 basic tu… itu pun tak cukup! Huhu.. ramai yg mintak aku restock warna2 basic tu.. insyallah… kalau ade lagi color material tu dari supplier why not aku restock kann!


So as for now, warna2 yg masih available adelah warna2 seperti di bawah ini!


IMG_3716 (Hot Pink)



IMG_3713 (Pacific Blue)



IMG_3718 (Lilac)



IMG_3702 (Navy Blue)



Ade antara color2 nie pun dah limited… so cepat.. sesapa yg berminat nak beli inner neck yg super best nie silalah email Kak Neen at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! Harga each inner neck nie adelah RM29.90 (excluding postage)…


Incase ade yg risau nak pakai warna inner neck yg berwarna warni nie.. jgn risau.. skg kan zaman color block.. zaman colorful.. so kenapa nak risau.. yg penting kite kene confident dlm menggayakan nya… kalau tak main color blog pun.. kalau kite pakai baju warna biru… tudung warna biru.. kite boleh jer pakai inner neck warna biru macam Navy Blue & Pacific Blue tu.. kalau pakai tudung pink.. boleh jer pakai inner neck hot pink tu.. sebab itu lah yg aku buat pun.. aku lagi best.. terkadang pakai tudung biru inner neck warna hijauu.. kau mampuu?? Yess.. aku mampuuuu… and I’m sure korang pun mampuu! Heheh.. yg penting kite kene confident dlm setiap pemakaian kite!


Untitled


Macam hari nie… aku pakai tudung hoodie warna purple.. so aku pakai inner neck warna Lilac Naazneen Faiqa… amacam??? Cantik kan? Aku tak kata aku cantik.. aku kata combination tudung & anak tudung tu yg cantik.. aku tak cantik takpe.. sbb aku tahu aku comot dan gonjeng! Ahahaha..


And also aku nak say thank you so much pada korang2 yg sudi memberikan idea on my Naazneen Faiqa product! Ade yg mintak aku buat instant hijab.. yerr.. yer.. memang instant hijab tu dah berada dlm list aku dah pun! ahaha…


So nantikan kemunculan produk seterusnya dari Naazneen Faiqa ya!! Muahciked!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails