COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, January 20, 2015

Kejutan!

Yuhuuuuuuuuuuuuuu...

Alhamdulillahhh... akak gonjeng telah selamat pergi dan kembali dari Pulau Langkawi!   Owhh... tak sabar nak cerita pengalaman percutian 3 hari 2 malam di pulau langkawi over the weekend baru nie!  seriously it was super ohsem!


Percutian ke Langkawi merupakan satu percutian yg penuh dengan kejutannnnnn... full of fun... full of hapiness and joy... and semestinya full of foodssssssss! Ahahahaha.... ternyata ianya satu percutian yg sgt lain dari yg lainn yg pernah aku experience sebelum-sebelum ni!  Hehehe..


Ok.. nak cerita kene ade gambar... Well as usual skg gambar masih dlm process pemilihan..! Hahaha.. Citer NZ pun dah tersangkut ni.. Tapi don't worry Aku akan update citer NZ from time to time.. and utk citer Langkawi ni aku akan blog it out sepanjang 5 hari berturut-turut.. Target date will be in early March! So make sure korang check it out ya...


Ok.. as for korang yg follow my FB & instagram... mesti ade yg dah tahu kot antara kezutan pertama yg aku terima adelah...



Kehadiran org tua nie! ahahaha... Makin tua makin ohsem org tua nie tau!  Aku rasa nak kunyah2 jer dia nie sebab dia nie coz he always bring lots of joy in my life!  I love you bee to the moon and back! Muahhciked!


Ramai yg tanyer... macam mana en.teman boleh datang ke Langkawi jugak sedangkan aku memang dah bagi tahu in my previous entry yg en.teman tak follow aku ke Langkawi kan?  OK.. dah nama pun kejutan.. tunggu lah aku buat entry percutian di pulau langkawi nie yer... sudah semestinya in my first entry nanti aku akan ceritakan macam mana en.teman boleh datang dan bercuti bersama-sama dgn aku sekali di langkawi! Hihi..


Itu cerita pasal kejutan percutian Langkawi.. bile dah balik dari Langkawi, malam nya bile tengok AJL29, aku terkejot lagi.. and aku rasa kejutan nie bukan aku sorang jer yg terkejut... aku rasa kesemua penonton yg menonton turut terkejut dan amat2 teruja dgn persembahan kumpulan Mojo featuring Caliph Buskers yg mendendangkan lagu Roman Cinta!


Serious aku yg asalnya penat dan mengantuk.. mata dah hampir tertutup dah malam tu..  tup2 bila tiba Mojo buat persembahan... hilang mengantuk aku!   Giler salute kat Caliph Buskers.. memang nyanyian diaorg sgt jujur.. dan inilah satu persembahan yg paling jujur dan menusuk kalbu yg pernah aku tengok!


Meremang bulu roma.. sebak... touching... aiseyyy.. semua feeling ade lah time aku tengok kumpulan Caliph Buskers tu buat persembahan!  Satu kejutan yg memang aku tak sangka akan berlaku... mula2 waktu tak nampak lagi penyanyi dia sapa.. aku dok budget Awie Wings ke yg gantikan Aweera... tup2 sekali bila dia suluh kat Azmi penyanyi Caliph Buskers tu.. makk aiiihh.. tercengang aku tengok!  Anugerah Allah pada mereka yg kurang upaya... buta tidak bermakna tiada bakat indah dlm diri mereka!   Dan aku rasa dek kerana dia tidak dpt melihat itu lah yg membuatkan nyanyian dia begitu jujurr.. kerana dia menyanyikan nya dgn mata hati!


Seriously Caliph Buskers memang viral and trending for AJL29!  En.teman kata tak yah susah2 nak jadik gula2 macam stacy... tak yah susah2 nak jadik malaikat macam hazama... dgn hanya berdiri tegak... bagi full concentration atas pentas... berdesuuppp terusss menusuk ke jiwa penonton!  Ini lah dia bakat seorang penyanyi... and aku harap Caliph Buskers boleh terus berjaya semoga kejayaan diaorg akan memberikan pulangan yg terbaik buat mereka semua hendaknya!  Amin...

5 comments:

DYatie ABakar said...

Ala... baru nak tahu mcm mana kejutan suami tiba2 join sekali. hihihi. Btw, Caliph Buskers memang super awesome!

Anum said...

so sweet

FadMN said...

Cepat la update neena.tak sabaq dah ni :)
FAD

Unknown said...

kak neena slaaaaluuuu buat kejutaaaann camtuh taw! cpt update..xsabar dah nih.. ILY

Chekgu Azrine said...

Untung neena...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails