COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, February 7, 2014

Cantik Tak Kasut Nie?


Dah lama mencarik kasut flat camgini.. Tapi susah sgt nak dpt yg berkenan dihati!  

Memang byk kasut jenis ni dijual skg ni.. Tapi.. Majority yg aku cuba mesti sakit kaki! Menchikkkk sgtt!!  Itu baru cuba kat dlm kedai kasut.. Belum aku beli & pakai bebetol lagi! 

Aku kalau beli kasut memang cerewet sgt! Tak suke beli kasut pastu kang aku tak selesa nak pakai... Paling benci kalau kasut tu makan kaki aku! Kalau makan skit2 ok lagi lah.. Ni kalau jenis yg keras tahap gaban.. Confirm lah kalau aku suke camne sekali pun mesti aku takkan beli! 

Dah lah kaki aku nie jenis lebar kat bahagian depan.. So cutting kasut nak kene betol supaya aku tak sakit kaki biler pakai utk jangka masa yg lama! 

Kasut yg aku jumpa nie memang best gilakkkk!! Lembut aje kasut nya.. Cutting pun ok and sesuai utk kaki aku.. Serious rasa cam nak borong bebanyak design! Haha..

Eh korang tahu tak kat mana nak dptkan flat shoe yg gorjes2 & lembut2 camgini?  Kalau korang tahu kat mana tempat nya.. Meh lah sharing2 ngan aku meh.. Leh aku gie shoopingg weekend nie! Hehehehe..

*kiss*






8 comments:

Anum said...

senang nak bergerak kan

NinaAz said...

betul tuu. sakit hati tul kalo kasut jenis makan kaki. seyes nyesal law beli.

safra said...

salam kak Neena.. saye nk suggestkan sal nk beli flat shoes... kat butik TIAMO ade flat shoes yg cantik2 dan selesa sgt...price range dlm RM100 above camtu...tp kasut die mmg selesa sgt....yg saye tau kat Alamanda ade.

~~AzaLea~~ said...

assalam kak neena.. try Mark & Spencer.. sedap gilos! selesa..

suwara entertainment said...

kaki saya pun sama ngan sis, lebar kat depan. susah nak cari kasut utk kaki kita kan. huhuhu. try cari kat aeon, cantik2 gak.

nurhanalaw said...

Klu dekat Penang..saya suggest Jelly Bunny yang flat shoes dia getah tapi lembut gile.Jelly Bunny kat Penang Queensbay mall ade satu, Paragon Mall pun satu cawangan.

Aini said...

kak neena, sy pun suk pakai kasut flat cam ni skrg..Suka cari yang mucungnya bulat, tak runcing, baru sedap pakai... =)

Unknown said...

cantik, apa yg penting, selesa and senang nk jalan lelama^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails