COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, January 3, 2013

BLOGGER CONTEST ~ Ade 3 Bijik iPad Mini Utk DiMenangi!

Dear Bloggers..


Korang nak free iPad Mini nie tak?

Ini cerita betol nie.. bukan main² okkkk!

Kalau tak percaya.... cer pi terjah Fan Page ni!

So.. koranggg kalau teringin nak menangi iPad Mini.. sila lah join 3.142 contest nie!  ade 3 ketoi iPad mini utk korang buru! contest 3.142 nie di lancar kan oleh Project2Pi! apa kejadah Project2Pi tu? kalau korang nak tahu, sila lah LIKE Fan Page mereka!

Alaa.. kalau korang ikuti majlis perkahwinan blogger terkenal Maria Elena baru² nie.. korang mesti agak familiar ngan Project2Pi nie which for me this new technology is kinda cool dowh!  Korang yg follow instagram Maria Elena mesti perasan kan di hari pernikahan dan persandingan dia.. ade live update di instagram account Maria.! gambar di upload secara online dan direct terus ke account Maria.. haa.. itu lah lebih kurang maksud dan concept Project2pi nie!

Well.. aku memang seorang blogger.. tapi aku tak sampai hati nak join contest nie sbb takot nanti si Rosli Mohamed tu pilih aku sebagai pemenang.. abis lahhhh.. confirm timbul isu Bias plak nanti! muahahaha... Or else kalau aku join sekalipun as for fun.. confirmmm awal² mamat tu akan blacklist nama aku...  so baik tak yah join! hahahaha.... :p

So, sesapa yg nak kawin.. nak bertunang.. or nak buat apa² majlis sekali pun lah.. if korang minat pada dunia teknologi yg serba canggih manggih di zaman skg nie.. maybe korang boleh consider to hire Project2Pi as part of your wedding / production crew! :)

#jgn risau.. aku buat free promo jer nie.. dan tak kan dpt sebijik iPad pun! tapi nanti aku mintak lah tiket penerbangan ke Bali sebagai token penghargaan!  apa lah sgt tiket harga pegi Bali kalau nak dibandingkan dengan sibijik iPad mini nie kan Enchik Rosli? haha...#



-Who is Project2pi?-

1 comment:

Marlia said...

never join contest apa ni, tahun 2013 nak try la... mana tau rezeki. Tapi teknologi baru ni memang awesome. Macam nak buat majlis kawin sekali lagi jer ni. Muahahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails