COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, November 26, 2012

Pregnant 2 Bulan.. Abis Pantang Terus Meroyan Nak New C.O.A.C.H Collection!

Tolonggg... tolongggg lahhhhh jgn diikut angin meroyan si gonjeng nie!

Veryy not healthy for your pocket! muahahaha...

*tutup muke ngan bantal busuk*
Merujuk kepada pada entry wordless yg nie... akhirnya aku tertewas juaaaaaaaaa dengan membawa pulang....

DSC_8114 copy
Si Pinky nie! T___T
Actually jodoh antara aku ngan beg yg sungguh gorjes dimata aku nie berlaku tanpa dirancang mahupun disengajakan!  semua nya berlaku di saat aku lepas abis pantang keguguran... lepas tuh kan aku dah lemauu dan tepuu duduk dlm umah tak keluar ke mana-mana for almost 2 weeks of MC... then bile sampai masa utk buat check up with Dr. Marsita after abis pantang nie... apa lagiiii... aku pun mengajak lah en.teman utk memanjangkan langkah kaki ke beberapa tempat utk aku rasa aku just saja nak pi jejalan!

aku ajak dia pegi makannnnn Ayam Penyet AP kat WangsaWalk.. then aku ade jugak buat aktiviti mengurut.. ok part urut mengurut nie kite story dlm entry lain ye!

Then dari WangsaWalk.. aku ajak en.teman gi KLCC sbb aku nak pi beli bedak MAC!  tup² waktu lalu depan butik Coach nie.....
aku ternampak beg yg super color full nie! terusss aku tarik tangan en.teman masuk butik! hahaha....

Dah kebetulan aku pakai tudung pink.. teruss aku grab beg warna pinkk nie utk dicoba!  Seriously.. I'm fallin' in love at the first sight with this gorgeous handbag!
Actually since bulan puasa hari tu lagi aku dah berangan-angan nak beli handbag baru!  bukan nak beli saja².. tapi atas faktor lately nie aku berkehendakkan handbag yg luas & besar!  dulu² kalau nak beli handbag.. memang tak pernah nya minat nak beli beg yg besar gedoboh!  asyik laa minat yg cute miutttt jer.... as long as muat nak letak wallet, beg kunci and handphone cukup!  sampaikan en.teman pun dah terikut-ikut dlm mempunyai citarasa yg sama ngan aku.. asal nak beli handbag jer mesti nak yg comey² aje saiz nya! kalau besar tuh rasa cam nak pegi pasar plak! hehehe..

End up bile dah makin tua.. dah makin sedar diri nie kan.. haahaha... baru lah aku tahu betapa penting nya perlu ade beg yg super saiz skit!  bukan apa.. kalau dulu tak pernah nya nak carry beg make up ke hulu ke hilir.. but now nie semenjak dah sedar diri bak aku kata tadi.. kemana aje aku pegi .. beg make up harus disisi!  Kalau macam pegi holiday ke apa ke.. biasanya beg makeup masuk dlm luggage besar aje!  tak koserr nak kelek ke sana ke mari!

So beg make up aku adelah sebeban kekdahnya!  bile cuba dimasukkan ke dalam handbag lama aku nie... mak aiihh.. bukan main sendatt lagi beg aku tuuu!  terussss tetiba jadik stress menggila bile nak bawak brg lebih skit dlm handbag tak mampu! hahaha... tapi at times gigih jugakk aku wodokkkk segala barang sampai tak bernapas beg coach hitam tuh!  yup.. inilah masanya utk kite test power pada beg yg dilaburkan duit agak tinggi nilainya.. adekah ianya cukup mantop.. berkualiti dan setanding dgn pelaburan yg dibuat!

Alhamdulilllah.. setakat nie dah almost 5 months beg nie kene layakk dan henyakk sampai semput! So far tali takde lagi tanda² nak terputus.. zip pun masih lagi utuh tanpa menunjukkan sebarang reaksi seperti mahu pecah dan terbelah dua! so memang rasa berbaloi invest kat beg nie walauuuuuuuuupunnnnnnnnnnnnn... original COACH handbags are Made In China! T_____T 

DSC_8111 copy
Disebabkan hati dah tak mampu utk dinasihati lagi... maka ngan rasa poket yg lemah longlai... akhirnya this lovie dovie COACH Fushia Legacy Leather Duffle secara rasmi nya menjadi miliku! *face palm*  

DSC_8117 copy
Beg yg sgt simple.. only with hot stamp cenonet begini bisa mencairkan hati ku!
Kalau ikutkan hati aku.. memang semua warna collection handbag nie aku suker!  sampai dah naik tak tahu nak beli warna apa! tengok pink sukerr. tengok purple lagi lahhh suker!  tengok kuning pun adorable.. tengok hijau pun marvelous! eeiiiii.... kalau lah beg nie semurah seratus dua.. mauu aku pi borong kesemua warna! hahaha.. memang dari awal aku berbelah bahagi nak pilih antara warna fushia atapun unggu ultraviolet.. tapi disebabkan dah ade dah beg yg berwarna unggu nie.. maka en.teman kata grab lah warna pink since aku pun dah takde collection warna pink!  

Serious entah kenapa collection coach kali nie memang betol² menambat hati nurani ku!  kalau ikutkan hati cam dah takmo lah beli brand nie lagi sbb dah ade dah collection dari brand nie.. kalau boleh kalau nak beli handbag baru biar lah dari brand lain pulak.. so ade la varieties! tapi nak wat camnoo.. hati dah tertawan.. mana kan bisa mampu melawan nyaaa!! :p

DSC_8121 copy
lagi buat tak menahan waktu aku tengah tengok² beg nie.. ade pulak promotion.. kalau beli handbag warna pink nie.. boleh dpt FREE heart keychain nie!

DSC_8132 copy
Key Chain nie diberi percuma dengan setiap pembelian beg warna pink nie bersempena dgn Breast Cancer awareness!  Batu yg berwarna warni itu adelah batu jenis Swarovski Crystal!  Kalau nak beli sesaja key chain coach nie, katanya harga around RM300++! OK.. better grab it coz sambil beli sambil menderma for the charity and also I truly in love with the keychain instead! :p

DSC_8126 copy
Kalau korang perasan kat gambar yg aku snap kat butik diatas tadi.. kan ade Coach scarf yg diikatkan di sisi beg nie kan?    aku mula² ingatkan dpt free scarf yg diikatkan berbentuk reben kat handbag nie... rupe² nya kene beli daa craft tu!  dia jual separately lah plakk.. kalau nak scarf tuh kene add lagi RM300+! aaarrrhh.. takpe lah.. scarf tu bila² bleh beli!   

DSC_8136 copy
lagi rasa berbaloii beli beg nie bile ianya boleh digayakan dgn bermacam cara!  kalau nak sling kat bahu cam aku pakai kat dlm gambar kat atas tadi tu boleh.. or else nak dipanjangkan talinya sebegini.. then jadikan lah beg nie as sling bag!  aku tak sempat lagi nak pose ngan gaya sling bag.. nanti ade gambar nya aku share lah kat sini ye! 

DSC_8137 copy
Beg yg ringkas.. mudah dibawa.. terasa sungguh cute ketika menggayakan nya.!
*happy*

Sebenarnye.. yang betol² meroyan kat sini bukan aku tapi en.teman! hahaha.. ye arr.. pening kepala org tua tu bile binik mengaruk nak beg pinky ni sebagai pengubat kehilangan our tiny dot!  en.teman kata.. tak hagakk aku pi carik ubat penenang kat KLCC.. pastu ke COACH pulak tuh! gelengg kepalaa jer dia ngan kerenah aku hari tu! huhuhu....

Tapi nak buat camne.. binik dia amik kata² dari suami dia jugak.. suami dia selalu kata yg "takpe, duit kite boleh carik!"  so aku pun ckp lah kat dia hari tu... "takpe lah Bee.. duit kite boleh carik kan? heeeeeeeeeee........"

Apapun sentiasa bersyukur pada rezeki kurniaanNYA.. moga aku tidak lalai dlm memanjatkan syukuran dan mendekatkan diri padaMU ya rabb!

17 comments:

Anonymous said...

bestnye kak neena....

Sharinginfoz said...

boleh tahan harga beg ni

juelee said...

cantek... heheh pink always be my faveret color.....

ala neena sekali sekala.. kalau berkala2 mau bengkok hehehe

shuhadah Zainol said...

waahhh..cantik beg!!

Anum said...

wow bestnya

wunniey said...

cantek colour ;)saya pon suke handbag besar2..sng nak isi segala2nya dlm tu

Mimy Hamid said...

teringin nak coach beb..tapi kena hold sebab megat kena utama kan susu Fayel yang bertahan 5 hari je huhuhuhu..cantik neen pink gitu

- AZIE - said...

cantik! wpun simple nmpk elegent..

Unknown said...

cantikkk... harga pun cantikkk...hehe *salam kenal ye*

cicak_jawaz said...

homaigood...kak neena, sy baru nak kumpul duit beli bag 2....cam jeles jek, hahaha...

aeinio said...

mmg gojes...

mama tisya said...

cantik...kita pn rs mcm nk cr coach baru...heheh

Wanney Din said...

good choice :)
Premium Beautiful

Lynn said...

As salam..

Serius muka awak cam kajol..hehe..sweet je..Saya taktau awak gugur..sesungguhnya awak seorang yang sangat kuat...allahuakbar..

Reflisia said...

Oh my...I pun suka sangat collection ni. Simple n nice sangat..salam kenal dear

Marlia said...

Babe! Apa kata ko buat entri what is in my make-up bag? nampak tak busy bodynya aku ni. HAHAHAHA . Takla, nak tahu gakbasic makeup yg perlu di bawak kehulu hilir.

One more thing babe, ko rajin make-up kan, lepas solat ko touc up balik ek? if kat opis. cuba ko citer sikit! aKu ni kalau tak period ,x makeup la kat opis ni...

Haih... tolong saya miss gojes gonjeng!

Syima Emi said...

hi salam kak neena

saya nk tanya beg akak ni saiz apa ek.. sebab rasanya beg ni ada dua size.. yg ni ke 9 3/4" (L) x 13" (H) x 5 1/2" (W)? or 11" (L) x 14 1/4" (H) x 6" (W)?

btw, cantik sgttt..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails