COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 22, 2012

My Favorite SPA @ Kuta Bali ~ Smart Salon & Relaxing Spot!

Actually aktiviti shoppingan di Rock Shop ini adelah dihari yg ketiga sepanjang kami berada di Bali!  dan hari ketiga jugak merupakan hari terakhir kami berada di Kuta Town!  So pepagi kami dah bangun... terus kami menyusuri jalan pantai Kuta utk ke Rock Shop... then rite after that terus kiteorg terjah....

IMG_9975 copy
Smart Spa yg terletak di Jalan Pantai Kuta nie!

Kalau dtg Bali, memang dah menjadik kegilaan aku utk pegi SPA sekerap mungkin! gilozz aarr kalau tak pegi.. sumpah rugiii! ye arrr.. for full body massage ko boleh dpt semurah RM35 hokeyyyyyyy!!!  service & massage yg diberikan terbaik! with that price ko takkan dpt kat Malaysia! So pasal tuh lah aku kalau pegi Bali memang takkan lepaskan peluang utk memanjakan diri di SPA!  

For those yg dah lama follow blog aku maybe dah tahu lah kot yg Smart SPA nie memang salah satu my favorite SPA ketika berada di Bali!  Dulu aku dah pernah blog out in detail about this SPA.. siap ade harganya sekali.. so korang leh terjah entry NIE utk further info!  Anyway, this time aku still aku singgah ke sini utk wat SPA! memang rasa takmo pegi tempat lain dah! hehehe.. Zaa serious terkujat ngan harga yg ditawarkan disana!  Ye lah for almost satu setengah jam ko diurut with Balinese Full Body Massage.... you just have to pay around RM40 jer!  So malam yg lepas kiteorg makan Pizza Hut tuh.. kiteorg dah pun buat Balinese Full Body Massage kat Smart SPA nie!  itu pun perlu buat reservation awal okkk! tempat nie memang sentiasa lah kepenuhan! so aku suggest kott lahh korang nak ke Spa nie.. better buat appointment dulu keh!

Tapi malam tuh kiteorg tak amik gambar sgt pun sbb org ramai.. then kat SPA nie diaorg sgt2 menjaga tahap kesunyian dlm SPA diaorg!  nak amik gambar ade flash tak boleh.. nak ckp pun kene bisik2 seperlahan yg boleh! memang diaorg sgt2 menjaga keadaan ketenangan dlm SPA!  Disebabkan kiteorg rasa cam tak puas nak berSPA.. dan lagi pun lepas dari sini kami akan check out dari Tune Hotel utk tinggal malam yg berbaki lagi 2 malam di tempat lain... maka kami telah pergi lagi sekali ke Smart Saloon nie utk buat 1 hour foot reflexology pulak!  Sebab kat tempat yg lain tuh nanti belum tentu nak jumpa SPA yg semurah ini! uhuhu....

Haaa.. kalau siangg tak ramai org! sokak hati ko lah nak bergambo cam mana sekali pun... pendek kata bebass lah sikit! hehehe.. time nie dlm kol 11 pagi camgitu! Spa nie bukak dari jam 11 pagi - 11 malam kalau tak salah aku!


IMG_9996 copy
senyumm lah sgt dlm gambar kann!! walhal ade lah org yg tang hujung sekali tuhh meraungg raunggg kata sakit biler kene urut! hahha.. serious tangan depa nie kuat sungguh laaa.. kalau ko tak ckp suruh kurangkan kekuatan.. memang dia bantaii kuatt jerr!

Adelah cerita2 klakar time kiteorg diurut nie.. sejamm diaorg urut sempat lah dioarg interview kiteorg berempat... kiteorg dari mana?  then tanyer lagi kiteorg dah kawin ke? so kiteorg jawab lah... kiteorg dari Malaysia.. kiteorg dah kawin dah.. pastu yg paling tak boleh blah.. biler diaorg ckp.. Pasangan yg COCOK antara kami berempat adelah aku ngan Lee and Zaa ngan en.teman!  boleh?????????  hahahaa..... memang bengong!  mana bolehhhh... not good not goodd... tetiba aku terfikir... eh, korang tak tengok lagi en.teman aku dizaman kegemilangan Hang Kebun dia dulu... time tuh kalau ko ckp aku CoCok ngan en.teman memang aku pangggggggggggg ko sekali nanti baru tahu!!!!!!!!!  hahahahaa... memandai jerk dia nak cocok cocokkan kiteorg ekk? jodoh Allah tuh dah terbaik dah.. tak yah ko nak cocok cocok kan kami.. kang aku cocokk ko kang baru ko tahu! haha! 

IMG_0002 copy
boleh amik pakej yg siap ngan urutan di bahu!  Actually kalau ikutkan kiteorg nakk jerr kiteorg buat lagi sekali full body massage time nie.. tapi disebabkan masa tidak begitu mengizinkan.. so kiteorg just buat urutan kaki which is good also at least try something different pulak kan!

IMG_0009 copy
Cewek yg kat sebelah Zaa tuh bile dah lelama tengok aku baru dia perasan yg aku penah dtg dulu ke sini! heheh.. dia jer tukang urut yg kekal lama keje kat sini!

IMG_0017 copy
kebetulan bile di pagi hari memang tak ramai org.. so kiteorg mintak kebenaran nak amik gambo kat bahagian atas tempat bilik mengurut nie!  simple jerk tempat dia.. tapi trust me ianya sangat selesa dan sgt terasa tenang ketika anda sedang diurut!

IMG_0018 copy
nanti tirai tuh akan ditutup in case ade tetamu!  dan suasana sebenarnya adelah suramm gelap dan begitu romentik ok!  nie saja kasik terang dlm gambo supaya korang leh nampak! pahamm? :p

IMG_0022 copy
dia dua tingkat.. kat bawah utk buat urutan kaki.. and kat atas utk urutan body!

DSC_4566 copy
Insyallah ade rezeki kami pasti kembali ke sini lagi! :)

IMG_0026 copy
Tamat lah sudah siri penginapan kami selama 3 Hari 2 Malam di bandar Kuta!  Now we're moving on to next hotel.. which hotel yg jauh berbeza dari Tune Hotel... Sampai2 kat Tune Hotel.. Pak Supir dah menunggu kami.. So will continue our journey in da next entry yea! ;)


6 comments:

mrspuex said...

kite buat full body massage ngn makcik bidan ari jumaat lps jek kakk oii..tu pn bole lentok lentok tp x bole lentok sbb mkcik tu ajak borak..saje nak btulkan kedudukan bby n nak surutkan kaki yg mule membengkak nih..tu ponn layannn...

best kan kene urut sekali sekale..:D

eLLy said...

Bali oh Bali saya sangat teringin nak ke baliiiiiiii

shuhadah Zainol said...

bestnye urut2 kaki... nak jugak !!

yana2605 said...

kak neena nak tanya la..spa nie tutup pukul berapa??and dia depan KFC ke??

Unknown said...

asik bgt kayanya, kl aku skarang sukanya spa dari rumah pakai produk spa bali ratih & bali alus

Unknown said...

Halo Blogger / Admin :)

Saya sangat suka dengan postingan foto-fotonya :)
Perkenalkan, saya Dewi dari tim kumpulbagi. saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi foto-foto,video,menggunakan hosting yang lain dengan tujuan promosi ? :)
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload foto-foto,video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Terima kasih.


Salam.
dewi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails