COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, April 20, 2012

Lunch Date With Blogger Sis Dee!

mungkin ade yg dah kenal ngan blogger nie..
mungkin ade jugak yg belum kenal..
so meh sini aku nak kenalkan.. nie lah Kak Dee

Kak Dee punyer office dekat ngan office aku.. hari tu dia ajak dating during lunch time.. aku pun memang jarangg sangat2 kuar lunch.. so dah ade org ajak date.. aku tak buzzy sangat.. ok lah.. jom kite ngadate!  Kami memilih Secret Recipe KL Sentral sebagai lokasi berdating! hehehee...

Aku pilih Thai Seafood Spaghetti!
BOleh lah rasanya.. tapi now SR dah tukar menu for all dia punyer pasta! to me still tak leh compete Pasta dia yg dulu tuh.. Spicy TomYam Pasta! yg tu memang sedapp dan sgt sesuai ngan citarasa aku.. yg new pastas skg nie cam tak berapa nak best lah kat tekak aku... uhuhu.. but yet bleh lah makan.. bukan lah tak leh makan langsung! T___T

and air Limau Apple Kasturi! always my favorite! :)

cik akak nie order TomYam Kung kalau tak salah aku..
hahah.. sorry sis! gambarr candiddd gituu!!! :p
Pot pot pot pet.. sedar2 dah abis masa lunch.. so sila balik office dan teruskan bekerja ye! hahaha.. btw.. TQ so much Kak Dee for the lunch treat! lain kali belanja lah lagi! ehhhhhhhhh!!! :p

10 comments:

Bitt (double IS) said...

wahhh dating...ehehhe ye la bila kite blhe berdating pulak..hehhe

-anidaothman- said...

blogGing bisa merapatkan ukhwah...

kaknin,misss u lah. T_T

shuhadah Zainol said...

waaa..bestnyeee...

rindu kak nin !!

SURIA AMANDA said...

bila nak ngedate ngan along?

attyfir said...

besh nya neena dapat jumpa dee..kty rasa dah setaun kty tak jumpa dee..miss her so much..

Wahidah said...

how i miss this limau kasturi apple from SR...rsnya sicne blk mesia dpt try sekali jer..n guess what kak neena..ayam penyet yg akk tag tu wai tk dan pergi...so sad lor...tkperla..next time kot..:)

Mimy Hamid said...

yer kenal itu kak dee

mekchu said...

kak dee, sila belanja mekchu pulak..

Dee said...

mekchu..mau belanja kalu? kalau turun KL jgnlah senyap2...hahaha..

thx neena..for spending ur time with me that day...seronok sesekali lunch ngan kwn lain :)

mama tisya said...

dlu opis dee dkt ngan opis so now dh jauh cz die dh pindah..bila nk dating sama plak..hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails