COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, January 27, 2011

Chronicle Of My Wedding Day > Our Barang-Barang Hantaran!


Citer kenangan majlis pertunangan dah pun aku cerita hari tu kan... ok.. now aku nak abadikan kisah majlis perkahwinan aku pada 5 tahun yg lalu plak.... walaupun dah lama giler.. tapi aku tetap nak abadikan kat I'm Yourss nie sbg satu kenangan & memoir dlm hidup aku & en. teman! :)

As for the first entry about my big day.. aku mulakan dengan barang2 hantaran dulu yer... di mulakan dengan hantaran dari pihak en. teman kepada aku dulu... dia serahkan sebanyak 7 dulang hantaran.... dengan concept bertemakan colour hijau pucuk pisang.....

DSC_0338 copy
Sepasang baju utk hari persandingan...

DSC_0330 copy
Sebentuk cake berbentuk bantal dari Choffles Wedding Cake Studio!  Cake nie aku yg pilih sendiri.... cake adelah  moist chocolate cake! sedappp sangatt cake dia tau! :D

DSC_0334 copy
Sepasang kain telekung!

DSC_0325 copy
Sebentuk cincin.. alamak.. cincin dok kat dlm.. takpe... nanti waktu majlis sarung cincin leh nampak cincinnyer! 

DSC_0346 copy
Sepasang kasut utk hari persandingan!

DSC_0316 copy
Duit mas kahwin & duit hantaran!

DSC_0327 copy
Sirih junjung!

DSC_0341 copy
Handbeg & Wallet!

DSC_0352 copy
Dan jugak set wangian!
Ok... now my hantaran to en. teman lak... sebanyak 9 dulang hantaran diserahkan kepada en.teman dengan menggunakan theme colour purple lilac!

DSC_0021 copy
Al-Quran & Sejadah...

DSC_0005 copy
Bunga Rampai!

DSC_0012 copy
Sebentuk cicin!

DSC_0015 copy
Sirih Junjung!

DSC_0282 copy
Sepasang baju melayu utk hari persandingan!

DSC_0284 copy
Set Wangian!

DSC_0306 copy
Cokelat!

DSC_0297 copy
Buah-buahan!

DSC_0289 copy
Wallet & Belt!

DSC_0308 copy
Sepasang kasut!

DSC_0298 copy
dan jugak cake cute2 dari Choffles! perisa cokelat jugak! :D
Kalau korang nak tahu... most of the barang2 hantaran nie masih ade di dalam simpanan aku hingga ke hari ini... melainkan makanan & sirih junjung tu nan adoo la kannn.. hehehe.. so nak tahu barang apa yg masih ade dlm simpanan aku hingga ke hari ini?  will share with you guyss in another entry later2 keh! nak kene pi godek2 gobokk dulu.. kumpul2.. then baru snap picture! hehehee....

11 comments:

Mimy Hamid said...

aku suka kek ko tu...lagi2 yang color hijau..ala2 lace...meanrik tertarik..kedai kek ni mmg glamer beb dari zaman ko kawen..skrang harga mengila..nasib skrang byk tokey kek kannn..dulu diorg ar conquer

Lady of Leisure said...

suka yg bvlgari tu hehe

mizzura said...

yang kek tu best lah...sis..nak tanyalah..time tunang ni hantaran bg semua sekali ek..dr cara sis ni..cam time nikah takde bg hantaran lg jer..anw..sy akan bc semua link tu...really memerlukan experience kamu..

mizzura said...

oh saya silap..ni hantaran nikah la ni...hehe...

Zaharah said...

Suke cake yg comei2 tu..
msti rase syg nk makan tu..:)

-anidaothman- said...

bekenan ngan sirih jUnjung tuh.....

NeenaAnuar said...

Mimy:
thanks beb... owh ye ker? dah makin mahal yek.. huhuhu...

NeenaAnuar said...

Lady:
me pun suke! dah lama tak pakai perfume tu... asyik tukar2 jerk! ;D

NeenaAnuar said...

mizzura:
eh tak lerr.. nie hantaran during my wedding! hehehee...

NeenaAnuar said...

Zaharah:
hehee.. memang punnn... sayang gilerrrrrrrrrrr... :D

NeenaAnuar said...

aNida:
hihi.. thanks dear.. akak tempah jerk kat org buat tuu... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails