COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, July 30, 2010

Kan Dah Kene 'Cubit'!


Semua org geram tengok si Marissa kann?? Of course lah aku pun tak terkecuali! Aku kan suke ngan budak budakk... Nak2 kalau yg gebu gebasss... confirm kene 'buli' ngan aku punyer! hehehee...


So jom tambahkan kegeramman korang dengan a few lovely shoots by en. teman! ;)


DSC_0811 copy



DSC_0813 copy



DSC_0816 copy
Embammmm gilerrrrr kannnn budak nie!! pipi memboyot boyottt... so disebabkan Untie Nin dah bagi tahu awal2 kat blog mama dia hari tu.. yg kalau jumpa Marissa on hari Aqiqah tuu.. siap sedia lah dia utk kene 'buli' ngan Untie Nin dia! hihihihi....




DSC_0840 copy
Mmmmppphh! kan dah kene 'cubit' pipi boyottt tu!

Nampak cam reall kene cubit tak? Marissa punyer reaction pun sangat bagus time nie! Cam kene dera jerk! Kalau dia leh berkata-kata... confirm dia ckp.. "Issshhhh.. apa nie Untie Nin.. jangan lah cubit pipi Marissa yg gebuu nie!" hehehehe.... btw, jgn risauuu.... takder nyer aku nak menyiksa budak tuu... aku letak jerk jari aku camgitu secara lembut dan juga tanpa ade sebarang unsur2 penyiksaaan & kesakitan punn... :D

Tak sabar nak tunggu Marissa bertambah besar.. confirm lepas nie leh 'gigit' dia pulak! hahahahaa.....

24 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

e2 la...sian marissa hari tue..kena buli jerk..geram gila tengok ketembunan pp dia tue..sangat cuteeeeeeeeee

InaAchik said...

marissa mmg sgt cute ngn pipi tembum dia tu...
aku suka btol kalo budak2 chubby cenggini...

Ezzah said...

alolololo....cute sungguh aksi marisa! muka untie nin pun tahan geram. :P

shuhadah Zainol said...

ishh..geramnya..meh nak cubit gak.. tolong cubit sat untie nin... :)

Izza - Jiejah said...

ekekekeke pipi bebudak besar gitu mmg mengundang kegeraman yg melampau hehehe

Mimy Hamid said...

comel dak ni...geram tulll..pipi gebus montok..kalau aku bukan cubit..geget teruss...oppss mau mak nya pang aku..

mrs.ecam said...

yeke...leh cye ke ko ni cubit men2 budak tu....x kn budak 2 buat2 eksen muke camtu kot...budak kn jujur...msti btol ko cubit pp die kn...ahaks3

cikbedahlaser said...

dasat nye untie nin... geram btol nihhhhh....

syarat dh ubah... leh la join itu kontes.. eheheheh jomm jomm

Deqna said...

hahaha cam real ok... ko tau anak buah aku si adam pun tgk blog nie.. pastu dia cakap "eh, nape kawan ayang cubit pipi Marissa.. cian dia"
dia ingatkan betul2.. lawak lah adam..

azzey said...

Neena: itu baru ngan anak kawan....klu ank sendiri....agaknyer camane ye neena...mau pagi ptg, siang mlm.....blog ni penuh ngan gbr baby jerk.....he3.....jgn mrh gurau jerk....:p

Unknown said...

comei sgt siras muka daddy dia..sejuk budak ni hehe

nasaoji said...

smalam kt baru gigit pipi anak sendiri!..huahuahuahhh..

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
heheheehe... hari tu adelah hari diaa... so harus kene buli! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
hehehe.. aku doakan ko dpt anak yg tembunn camgini jugak nanti kehhh! :D

NeenaAnuar said...

Ezzah:
hahahaa.. tu lah pasal! untie nin gerammmm gilerrr! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
heheheehe.. nanti kalu untie nin jumpa dia lagi sekali.. leh tolong gigitkan pulak tuk untie shu! :D

NeenaAnuar said...

Jiejah:
hahaha.. tau takpe! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hahaha. jgn kata ko! aku nie pong nak gak gigit.. tapi tu lah... aku takot gak kene pangg ngan mak & ayah dia sedas nanti! hahaha...

NeenaAnuar said...

ecam:
hahahaha.. itulah namanyer camera yg bagus boleh captured moment yg bagus... waktu tu marissa tengah nak menggeliatt lerr... :p

NeenaAnuar said...

cikbedahlaser:
hahahahaa...

woh! cool! will catch it out later! thanks! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahahahahahahaa.... risauu dia ek.... sepuppu dia kene cubit ngan aku! sesungguhnyer gambar tu real kan... aku sendiri terkujat biler tengok gambar tu kat lappy! hehehe... nampak cam reall giler aku dok cubit pipi dia... :D

NeenaAnuar said...

azzey:
itu lah.. nanti kite tengok sama2 yek.. cam mana gaya I time tu! hehehe...

owh.. kalau kat blog.. dah semestinyer lah citer pasal baby jerk! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe... memang sebijonnn ayahanda diaaa! :D

NeenaAnuar said...

nasaoji:
hehehehee... geram lah tu kannN! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails