COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, July 14, 2010

Friendship Token!


Terujaaaa okkkk dpt posto! Walaupun dah tahu apakah intipatinyer... tapi aku tetapppp teruja nak tengok atas meja opis ade ker takkkk bungkusan nieee....



DSC_0314 copy
comeyy jerk bungkusan nyerr... haruslah secomel tuan yg memberi kann.. :D


DSC_0315 copy
sukeee sangattt.... bukak2 kotak terpampangg nama aku! hehehehe...

Aku dpt posto nie bukan lah sebab menang contest ataupun order apa2 barangan online.. tapi sesungguhnyer aku dpt posto nie dari seorang rakan blogger yg tinggall nunn jauh di selatan tanahair...


DSC_0316 copy
atas sebab inilah aku dpt bungkusan posto ini.... so sweeettt!! Thanks beb!


DSC_0318 copy
dannn inilah intipati dalam bungkusan posto itu..... cute2 semuanyer! Oh aku terujaaaa!!

TQ verryy much to Puan Ratu Siput for these lovely token! Dlm pada ko ke-busyy-an tuu... sempat lagi ko mendeko! I loikke! Aku sangat hargai & terharu ngan friendship token ko nie beb... semoga perkenalan yg bermula dari alam maya nie akan teruss berkekalan sampai biler2 walaupun kite belum sempat tuk bersua muka.... insyallah mana tahu satu hari nanti kalau ade kesempatan... harus kite semua (termasuk ina, yus & posh) duduk semeja sambil berjimbaa bersama-sama yek! Luv & frienship forever *HUGS*

10 comments:

-anidaothman- said...

chantik sume tuh....

Pepel BoNda AmaNi said...

bestkan...friendship token tue..cute sangat kan...harus klu ada kesempatan..nanti kita berjimba bersama2...

azzey said...

Neena: cantik2....x sia2 ada ramai kawan....bertukar2 hadiah le kita selalu ye....

ratusiput said...

muahahaha...sme close up tang surat cinta tu...iskk...tetibe cam memalu laks...ayat sama je ekk...tuko skit2 je.ehehe...its ok beb...friendship forever...tggu cik kitol balik la aku heret dia g kl jumpa korang.ehehe...

Unknown said...

yelah mana tawkan..kalu cik puan ratu ciput turun haruslah diwarwarkan hehe

NeenaAnuar said...

NiD:
thanks dear! ;)

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
betoi.. betoi... betoii.. :D

NeenaAnuar said...

azzey:
hihihi.. yup! exactly! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahaha.. suke aaaa ngan surat cinta ko tu beb! haaa.. make sure ko roger2 kiteorg tau.. kalau tak majok nanti! hehehe...

NeenaAnuar said...

POSH:
betoi2... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails