COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, April 19, 2010

Aksi Gedik Style Angkat Kaki Lak!


Ookk.. korang percaya ker aku kalau gi mana2 tak der aksi posing2 nie????


Tak der maknenyer kann?? kalau takder tu memang confirm aku tengah tak sihat lah kot time tu... tapi tak jugakkkkkkk... kat dlm ward pun hari tu bukan main sakan aku posing walaupun dlm muke yg agak senggall kannn... hahahaha.. well... you know me rite? ku ngan camera memang gilozzz alergik lah!

Soooo.. korang layan kan jer lah minah nie yerrr!!! :D


P1060447 copy


P1060445 copy

P1060446 copy

Gedik tak? hahaha.. suke benor aku main angkat2 kaki time nie! entah lew.. rasa cam sesuai jerk pakai baju camgitu kan.. pastu teruih secara spontan nak main angkat2 kaki gituuu.. :p rasa cam ala2 kanak2 ribena pun ade gaks! huhuhu...

Ok... actually aku nak story sikit about my wardrobe this time...

P1060273 copy
My Bluish Short Dress!

Ok.. dress nie aku beli bulan january awal tahun hari tu... Brand Cultivation from I-Setan KLCC.... aku sometimes suke gak lar shopping baju2 keje kat situ... waktu tu aku dlm keadaan yg tension giler with my sickness.. waktu tu belum tahu lagi apa penyakit sebenar.. so konon2 nak release tension.. aku gie lar shopping... sib baik sangkut satu baju jerk time tu.. hehehe...

So lepas beli.. ingat2 cam nak pakai la... tup2 dah warded lak... langsung baju tu terperap dlm keadaan yg dah wangi & siap bercuci lah! selama beberapa bulan tak pakai2... kebetulan pulak function nie pun just around the corner.. aku pun tambah perap baju nie lagi sebulan lebih sampai tibanyer seksi-tari weeks nie! hehehe...


P1060270 copy
Comey tak dress saya? :p

Ok... mula2 tu aku configure baju tu aku nak pakai ngan leggings jerk! tapi tetiba lak dpt satu idea nak pakai ngan leggings yg ala2 skin socks nie....


P1060448 copy
Dia ala2 cam leggings kan?

Tapi actually bende tu skins socks taw... aku beli kat I-Setan KLCC unde socks section.. harga RM30! lebih mahal dari normal skins socks arrrr... kalau biasa2 punyer black skins socks nie... dia lebih nipis & lebih jarang material dia dari yg nie... but this one dia jenis yg memang tebal and secara tak langsung tidak akan menampakkan kulit kite! :D

Oh ya! kasut tu pun baru jek beli.. a day before the function? boleh gitu? hahahaha... alah.. memang kebetulan aku nyer kasut hitam dah makin kekurangan lah... so dah alang alang kannn... nampak ade yg berkenan & sesusaiii jerk kat Vincci.. teruih ku sambar! ahakss!


P1060268 copy
Ok.. sambung posing lagik! :D


P1060263 copy
Ok.. dah cukup lah tu.. kang ade yg muntah belahak lak kang! :p


Nie lah first time aku pakai camgini.. I mean the black thick skin socks.. selalu tengok org jerk yg pakai... so selalu tot to my self.. ok ker kalau aku yg pakai kan? errmm.. rasa2 cam not bad gak kan? heheehehe.. sendiri puji diri sendiri nie.. bleyy? :p

So, as for secretaries week nyer citer secara bergambar dah abis dah.. this will be the last entry... lepas nie aku akan share kan 1 exclusive video with all of you guys... rugi kalau tak tengok! hahahaa...

Last but not least.. I wanna say TQ very very much to these 2 girls...


P1060452 copy
Siew Mee & Nanthini coz diaorg banyak tolong aku snap gambar on that day! ;)

22 comments:

Lia said...

hehe...
comey2.. cantik dress tu coz neena pun kecik molek. sweet aja.. (*__*)

Cik Ina Do Do Cheng said...

comellah neena ngan baju tu.tapi zaman jahiliah opps akak dulu, tak de pakai ngan legging ye.tapi akak tengok zaman sekarang, semunya baik-baik pakai legging.tapi neena pandai, pakai ngan stokin hitam. nampak trendy sikit.kalau pakai ngan legging cam tak sesuai.

Azmiezas said...

Hi..Dear,..i drop by jap..

wah..bukan main bergaye lagi u ekk??..nampak sungguh sessuai..ur black socks with blue dress..so trendy..

Pepel BoNda AmaNi said...

sweet jerk pakai nan sock tue..nampak manis skit...heheheheh

InaAchik said...

tiada bantahan! pilihan yg sgt tepat... tetiba teringin nk berdress bagai tp aku nk pakai ke mana beb?
aku bukan seksi-tari...

shuhadah Zainol said...

kak neena pakai ape pon cantik...:) comey...

Mimy Hamid said...

sesuai la babe ngan ko...cultivation sesuai tuk orang kecik2 je ur size..heheh aku menangis lagikk nak pakai cenggiini...harapannnnnnnnn

♥ Juliana Violet ♥ said...

u pandai bergaya...
i admire sangat... : )
but baju tue sekali dgn baju hitam belah dlm tu ker or you pakai inner?

anyway, nice dress + orang yg memakai tu comel and sweet.. : )

eynda said...

Sangat sesuai dgn neena ;-)

its me said...

mane ade muntah..elok jerk...semua lawa aku tgk..i loike

Unknown said...

beb puas hati I dpt tngk ur full dress tu...takde nyer muntah suker sgt...dari u pakai legging better u pakai socks look nice & profesional gitu...hehe

NeenaAnuar said...

Idzalia:
*blushing* TQ dear! ;D

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
hehehee... jaman jahiliah yer kak... anyway... thanks kak!

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
THanks for dropping by dear! singgah2 lah selalu yer... ;)

TQ for your compliments! :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
manis sikit jerk?? hahaha... thanks sis! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
ehh.. boleh jerkkk ko pakai gie dinner ngan achikk... hihi...

NeenaAnuar said...

Shu:
TQ lalinggg! :))

NeenaAnuar said...

Mimy:
Thanks babe! ehh.. tapi kat plus size yg kat Isetan tu pun ade design2 yg cun2 apa... arwah mak aku suke gie shopping kat situ taw...

NeenaAnuar said...

Vee:
TQ very much dear!
ohhh.. takkk.. baju tu only in sleeveless.. I pakai inner sendiri yg hitam tuuu..

NeenaAnuar said...

Kak Eynda:
thank akakkk... :)

NeenaAnuar said...

Aireen:
hihihihi.. thanks babe!

NeenaAnuar said...

POSH:
I know.. you mesti nak tengok in full kan.. sbb hari tu you ade tanyer... TQ very much sweetie for your compliments.. kembang kempus dah I nie haa... hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails