COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, March 26, 2010

Neena in Wonderland!


Last Saturday... adik aku bagi tau dia nak bawak Qaseh gie jalan2 kat MidValley... aku memang ade gak angan2 nak gie sana coz diaorg tengah ade buat set up Alice in Wonderland.... biasanyer aku tak layan sgt bende2 camgini.. bukan apa... malass nak berasak asak ngan org ramai... sure penuh cam nak mammm....


Since anak buah aku nak berjalan.... aku pun nak praktis2 lah bawak 'anak' gie berjalan dengan keadaan yg sesak2.. esok2 dah ade anak sendiri tau lah nanti.. nak tak nak kene gak gie during coti sekolah dan berasak asak ngan org ramai! uhukk... uhukkk...

Tapi aku bagi tau kat adik aku... kalau nak selamat.. better gie awal2 pagi... kalau kuar membawak ke tengahari.. confirm sesak... takyah sampai MidValley... kat ampang nie pun dah cukup tuk menaikkan darah aku!

So, gerak dari umah my dad kol 10.00 pagi... aku angkut sekali my dad gie jalan2... sian gak kat dia... asyikk terperok kat umah jerkkk... kirenyer family day outing lah hari tu.. my elder sister pun follow gak.. kiteorg semua berjumpa di MidValley kol 10.30 pagi.... Itu pun yaaaaaaaaaaa ampunnnnnnnnnnnnn....... dah ramai org cam nak rakkk okkkkkkkkkkkkkk... aku ingatkan aku lah org yg paling awal sekali... shopping mall baru nak bukak aku dah sampai... rupe nyer harammmmmmmmmmmmmmmmmmmm...... parking yg dekat2 ngan entrance semua dah penuh!! kene gie parking kat bahagian belakang sikit!! huh!! Takper panas hati tu disejukkan lepas dpt breakfast kat Mc'D... lepas tu terusss lah menuju ke taman si Alice!

Kapasiti org tak yah ckp lah... memang ramai... nak2 di penghujung cuti sekolah... lagi lah menambahkan quantiti manusia kat situ... tapi nasib baik lah kire we ollzz nie dlm category org2 yg terawal... so masih lagi ade ruang tuk gedik2 sana sini.....

So... jom tengok aksi2 kami di wonderland!




_DSC0285
The backdrop!


_DSC0262 copy
Meja makan Alice... tempat nie diaorg protect.. tak leh masuk... leh takat tengok dari luar railing jerk...


_DSC0237 copy
Apalahh yg Qaseh pandang tuuu....


_DSC0249 copy
Mummy & Daddy Qaseh leh buat iklan gigi daaaa....


_DSC0255 copy
at wonderland entrace!


_DSC0270 copy
Feeling ala2 Alice in Wonderland....


_DSC0271 copy
Kali nie jgn tengok aku.... tapi tengok cendawan kat atas kepala aku tuuu... sesuatuuuuuuu takkkkkkkk??? hahahahaha.....


_DSC0283 copy
Suke pulak aku amik gambar kat bawah cendawan yg tengah kembang mekar tuuuu... :p


_DSC0278 copy
Cendawan renekk....


_DSC0300 copy
Colourful Mushroom....


_DSC0311 copy
Colourful Face Flowerss....


_DSC0328 copy
I belive I can Flyyyyyy.... :D


Jap jap... sapa yg suke sgt dtg sini nie??? Qaseh kerrr Untie Nin dia nie??? hahahahha... layannnnnnn.....


_DSC0331 copy
Semua org suke... tapi Qaseh geram! hahaha....
Tu lah Qaseh... org suruh Qaseh posing Qaseh tak nakk... udah nyer gambar Untie Nin dia yg lebeyyy.... takper.. esok dah besar sikit.... ikut untie nin wat photoshoot yerr... :D


Dlm banyak2 gambar yg en. teman snappp... aku suke benoorr ngan gambar kat bawah nie...


_DSC0312 copy
Amacammm??? boleh tukar title tak?


_DSC0313 copy
Neena in Wonderland.... :p


Memang sakit jiwa gak lah waktu nak amik gambar kat situ... agak berhimpit2... tempat dia bukan lah luas mana pun.... kene lak ngan manusia2 yg tak paham bahasa... kalau dah amik gambar tu dah lah.. si lah BLah!! nie tak.. dia dah amik gambo.. leh lak dia buat tempat tu jadik playground... tang anak2 tak paham tu tak per lar lagi... yg mak ayah tak paham nie yg aku rasa cam nak hampukkkkkkk jerk ngan cendawan gajah tu!! And ade yg lagi bangang bile biarkan anak2 diaorg dok meng-jahanammmmm-kan taman si alice tu!! huh!! menyirappp jerk aku tengok... org buat tuk ko tengok.. bukan suruh ko rosakkan!! Sadiss tol... no respect for other people!! kite jerk yg selalu pikir kalau dah amik2 jerk gambar.. tengok sikit2.. cepat2 blah... coz paham.. org lain pun nak gak tengok... org pun ramai.. so give and take lah! nie tak.. hai.. malaysian.. malaysiann... itu pasal lah aku kata aku mau duduk Australia! hahaha...

But apa pun... memang chaannteekkk lah taman tu diaorg decorate.... by now aku tak tahu lah ade lagi ker tidak... kalau ade.. sapa2 nak gie tengok.. leh lah gie amik feel ala2 si Alice.... jadik laaaa kannn... hehehe...

Taman Alice aku dah tengok... biler nak gie tengok movie dia lak nie?


30 comments:

Suki Cida said...

lawa sangat... qasehhh cute!

anyway biasalah, nama pun budak2... hahah parents teruja lupa anak menjahanamkan sebahagian tempat tu hagaknya... tak pa... janji dah posing baik tuk photo! credit to en toman

Unknown said...

beb suka sgt tngk gambo2 tu kalah model taw..mcm taman tu u yang punya hehe...tapi mmg menarik la sumer gambar2 tu...betul u yg jadi mcm alice hehe

mau heret Mr Y la mcm ni.....tapi tak tahan tang parking tu huhu

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya..tapi en shukri malas nak layan karenah bini dia nie kadang2..huhuhuhuh (kang aku cari photographer lain kang..) :P tapi memang cantik la sis u kat sana..

SURIA AMANDA said...

wah...mesti best giler kalau boleh bawak dania..tapi dah abish dah kan sis?

shuhadah Zainol said...

eee....cantiknye... nape kt penang xde camni erk???? suke sgt....

eynda said...

Ehhh best la!! Kalau boleh pegi ambik gambar hannah kat situ best jugak...tapi tu la kan...sesak berebut nak bergambar...hubby akak mesti malas sesak2 nih...tapi kagum la...sesak2 pun neena boleh posing ala-ala model gitu...kalau akak konfirm malu tak bertempat :-p

Mimy Hamid said...

u kalau posing bg la kat u konpom menang hehehe..mengkagumkannnnnnn

Lady of Leisure said...

wow ada alice in wonderland kat situ.. awat laady tak tau pun heheheh... bestnya neena boleh posing ala2 alice kat situ... hehe

Cik Yayang said...

Wah....
Auntie Nin nyer possing, takut sehh..kalah model professional..:p
~seram lak tgk bunga yg ada gmbr org tu~

LiAnA said...

kasut neena cunlah.. nampak seksi jer..

posing mcm dh profesional je :D

hasifi b hasnan said...

wah, kak mcm model la.. possing maut. hehe. ehem, x ley puji lbey2.. nnt ade org mare.. ngee~ =)

NeenaAnuar said...

Cida:
hihi.. haruslahh.. tengok lah sapa Untie dia.. wakakka.. tetiba! :D

betoi2.. memang gerammmm jerk tengok gelagat2 depa hari tu... THanks beb! ;D

NeenaAnuar said...

POSH:
huhuhu.. ala... I takat model belog jerk babe... saja suka suki amik gambor.. dah memang hobby nyer berposing... so pantang dpt chan! lajuu jerk aku amik kesempatan.. hahaha.. anyway.. TQ so much for your compliments yeah!

yea... you should drag your Mr. Y to go lah.. leh gedik2 kat situ.. hehehe.. parking kalau weekend max RM7 ker RM9 kalau tak salah.. tak berapa nak ingat.. :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hahaha.. takper.. sis pujuk2 lah en. shukri.. mesti dia ok nyer.. btw.. thanks dear! ;)

NeenaAnuar said...

Amanda:
errmm... by the time I reply you punyer comment nie.. I'm not too sure dah abis ker belum.. maybe u can call MID Valley tuk check ngan diaorg! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
alololo... ciannyer... penang tak der yer... takper.. mana tau kot2 ade nanti diaorg wat promosi kat panggung wayang.. jgn lepaskan peluang tuk terjah yerr.. :D

NeenaAnuar said...

Kak Eynda:
memang best kakk.. kalu akak gie during office hours rasanyer lagi relax lar kalau nak amik gambar..

hehehehe.. neena memang muke tak malu sikit kak.. main belasah jerk berposingg tak kire lah org tengok ker takkk... :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hahahahahhaa.. thanks babe!! memang hobby lah.. nak wat camnoooo.. :D

NeenaAnuar said...

Lady:
hehehehe... Alice celup! :D

neena tau pun from new paper THE SUN lady... kalau tak mungkin neena pun tak tau gak....

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
wakakakkakaa... pro lahhh sgttt... pro tuk blog sendiri leh larr.. hehehehe...

seramMM?? hikk hikk.. don't worry lah.. dia tak idup pun cik yayang.. :D

NeenaAnuar said...

Kak Liana:
hihihi.. Thanks kak! dah lama dah kasut tuu... neena beli kat Vincci jerr...

pro? hehehe.. kat belog sendiri jerk kak.. saja suke suki.. nama pun hobby kannn.. so layannnn.. :D

NeenaAnuar said...

sipisenan:
hehehehe... TQ dikk.. alah.. don't worry en. teman tak marah tapi vangga!! ahaksss!! ;D

soffya cik bulan said...

isk3....nak jugak..ajk r kite skali..he


~comel:]

[z@ck] said...

backdrop cun abis..
klu saya g sana pn saya boleh jadi gila sis..
cari corner cantik2..camwhoring..hahaha

Cik Ina Do Do Cheng said...

neena kalau ko tinggi sikit dah boleh jadik model .muka ko photogernic. akak eja cam tak betul je.janji ko paham sudahlah.

mrs.ecam said...

weh aku pong g mid valey la tp aku tngk dr atas jek...x trn bwh pong...klu x ontah2 leh jmpe ek...tp gambo yg en.teman amik mmg terbaekkkk lah...heee

NeenaAnuar said...

soffya:
hihihi... next time kite gie sesama yeah!

Thanks dik! ;D

NeenaAnuar said...

z@ck:
yea! memang sgt2 menarik set up Alice nie... :D

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
hohoho.. model belog leh lar kak! hehehe.. paham2... thanks kak! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
hohoho.. awat tak turun. kalau tak leh kite bergediks santai together2 hari tu.... hehehe...

Thanks babe! suke en. teman baca comment ko! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails