COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, December 7, 2009

Bangun Tido Dah Terhidang Atas Meja....


YeY!! YeY!!! Ade org belanja makan Pizza! Yeay.. Yeayy... :D

(alah macam lah tak penah makan pizza before2 this kan... saje nak ngada lelebey time tak sihat camgini... :P)

Semalam seharian aku tak bua apa2.... lepakkk kat umah jerk... En. teman lar yg tolong basuhkan baju... & jemurkan baju... aku keje lain tak der melainkan... makan... tido.... makan tidoo... melepekkk jerk kat sofa & atas katil... barulah badan nie rasa sihat sikit...

"Thanks Bay Beee for your kind assistance & full attention towards me! Luv you so mucchh!!!
(seronok betol biler org layan kite cam tuan puteri sekali sekali nie... hehehehee... nak ngada lebih2 pun tak der sapa nak marah.... al-maklum lar sakit katanyer.... huhuhuhu)

Then, semalam petang biler bangkit dari tido .. tup2 tengok atas meja makan dah adeee........



Dominos Pizza!



Flavor 'Aloha Chicken'...
My Favourite LoL!!


Pandaiii en. teman yerr.. dia tau dia tak leh nak masak... dia main order2 sajerr... ok lar kan... dari buat tak tahu jerrr... kot2 leh membuatkan org sakit bertambah sakit.... at least camgini... kite yg sakit leh lar bertambah sihat biler tengok sang suami mengambil berat tentang diri kite & manje kan kite kannn... wahh.. I loikee di manja2 camgini... *ye lar.. ngan sapa lagi yg aku nak bermanja pun... harus lah ngan laki sendiri kann... takkan lar ngan manje ngan laki korang lak! hahahaha... :p*



En. Teman menyediakan makanan tuk isterinyer yg sgt manje iteww! :p




1 for me... and 1 for you!
*en. teman pesan.... tolong abaikan muke dia yg cam org baru bangkit tido tuu... :D*



Errrmmm... sedapppp!!! dah lama dah aku tak makan pizzaa.... walaupun deria rasa aku masih lagi dlm keadaaan samar2.... tapi aku still enjoy.. kire berselera gak lar aku makan pizza tu.... nak2 en. teman order my favourite flavor... yumm..... yummm.....


p/s: Beee.. lepas nie jgn lar biler sakit jer you order yerr... time tengah sihat tu... order lar lain2 lak! KFC kerrr.. Mc'D ker.... Hah!! Prosperity Burger!! biler kite nak makan niee?? Jom lar makan biler I dah sihat nanti yek!!! Nggggeeeeeeee....

3 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sedapkan dominos..kena lak chicken wing dia tue..pehhhh masyuk btoi makan...dah lama xmakan dominos..boss..bila nak belanja saya dominos lagik...(wah mintak kat boss nie..bukan kat laki..wakakkaka)

Marlia said...

dah sihat ke cik neena? dominoss cedapnya... isk tak gatalkan makan pizza (naik muak aku pantang ni kalahkan org mengandung)

Deqna said...

ko kan nak wat aku tingin nak makan dominos gak lah nie.. minggu lepas aku tingin makan pizza hut, aku dah makan.. hari ni tingin dominos pulak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails