COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 4, 2009

Video_Nite Life @ Surfers Paradise


Kan hari tu aku ade citer yg macam2 show kat surfer paradise di waktu malam kan... so this is one of it lar... something yg pada aku very interesting.. tengok pada gaya org nie macam org asli australia lah... and dia memang very talented in playing this music! Dia punyer stamina verryy tinggi... ngan hanya menggunakan napas dia boleh mengalunkan music seperti ini...



4 comments:

Suki Cida said...

bingit telinga ku!!! tapi lama2 mcm best lak... hehehe...

Pepel BoNda AmaNi said...

ish..memang 'hidup' btoi malam2 kat sini..besttttttt

Deqna said...

aku dapat ikut ni jelah ..kuku kaka kuku kaka.... wakaka..

byk lak video ko upload jenuh aku nak bukak tau.. dah lah pc aku ni lembab...

NeenaAnuar said...

Cida:
hahahaha.. besttt lah!

Purplelicious:
Yup! memang happening!

Deqna:
hahahahaha.. memang pun frenn.. itu jugak lah yg aku dengar....
tak per.. pelan2 keh.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails