COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 4, 2009

Shopping @ Gold Coast


Shooppingg?? Wwoohhh.. I really loike this part!!

Tapii... sile tahu yg aku tak buat banyak shopping kat gold coast hari tu... firstly coz aku dah buat agak banyak shooping kat Perth tahun lepas... so, majority brg2 yg di jual adelah sama saje kat Aussie tu... especially tang baju... antara baju yg aku dah beli last year kat perth adelah....



Jacket for him!



Jacket for me!



And also Aussie T-Shirt for both of us!


Maka tuk this trip.. aku carik something yg aku tak beli lagi sewaktu di Perth last yer... antara brg2 yg sempat aku rembat adelah....


Mugs from Sea World & Movie World!
Tapi mug nie more for perhiasan lar..
So confirm tempat dia akan berada dlm almari kaca Ikea aku tuu...



Baju from Hard Rock Cafe!
Black for Me & Chocolate for En. Teman!
Sedeyy this time tak dpt nak carik baju yg ala2 sama gitu!
Oh ya... waktu kiteorg beli baju nie...
Ngan tak di sangka2 dpt lak... free token from HRC
But tuk dptkan token nie.. kite kene purchase lar..
Wahhh.. aku teruja sgt.. nak tengok apa yg aku dpt???



HRC Pin Collection Club!
Cutee sgt... suke.. suke...
Beli 2 baju dpt lah 2 pin..
Pasnie leh pin kan kat baju yg kiteorg beli tu.. :D


Itu aje ler yg aku shopping kan.. tak banyak kan? ermm.. nak wat camno.. kalau ikut kan hati memang ade jer bende yg nak dibelii bawak balik taww.. seyess... banyak sgt2... pendek kata ko tengok tu ko nak beli.. ko tengok nie.. memang ko rasa ko nak beli gak.. nak2 kalau korang masuk kedai souvenir & jugak kat nite market diaorg... perghh.. memang manchongkam jiwa raga tol!! tapi aku sgt2 kuatkan hati aku.... tolak segala godaan syaitoonn yg mendatang... en. teman lak.. dlm hati pun berdoa gak tu... "jgn lar bini aku amik nie.. jgn lar bini aku amik itu" hehee.. cam aku tak taww... sib baik lar binik dia nie belum hilang kewarasan lagi kan... kalau tak nahas en. teman! ahaks!!

Ehh.. alamak.. actually ade lagi satu bende yg aku beli waktu kat gold coast hari tu.. tapi lupa lak nak amik gambo.. tak der gambo tak best nak bercerita kann.. so tunggu lah aku cerita kat next entry yer... mungkin esok lusa ker.. lepas aku amik gambar bende alah tu... ermm... bende alah ker?? tak tak.. dia bukan bende alah.. dia makanan... so check it aisleee keh!

4 comments:

Suki Cida said...

tuk cida???? nan ado ka???

hahah tapi mata wang sana mmg tinggikan?tak pa ku kasi ko chan... next trip cida tunggu neena depan pintu KLIA... hahah...

Cik Yayang said...

Comey jer token HRC tu..
Cik Yayang pertama dan terakhir beli sourvenier HRC hanya lah key-chain yg disangkut kt kunci keretaku skrg..itu pn beli kt Jakarta, dah rasa cm mahalnya laa utk satu key-chain sekecik itu..ni Neena beli tshirt HRC Australian Dollar??! Fuuhhhh...

Pepel BoNda AmaNi said...

manchongkam tue sama cam nasi ayam mancongkam tue ka.??? wakkakakakaka...
best siut dapat soping kan...

NeenaAnuar said...

Cida:
hehehe.. soweee cida.. nak beli tuk semua org sememangnyer ku tak mampu.. tapi ingatan daku terhadap dirimu tak penah pudar.. waahh.. tetibaaaa.. hahahahaa...
Ohh.. boleh jer.. tunggu lar yer...

Cik Yayang:
ha'ah.. comel sgt2..
ala.. boleh lar cik yayang... nak kata mahal sgt tu idok ler.. boleh lar.. masih lagi termampu nak beli.. :D

Purplelicious:
hahahaha.. lebey kurang arr tu kot.. ahaks!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails