COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, November 2, 2009

Last Day @ Gold Coast


Last day @ Gold Coast..

Flight kiteorg kol 9:30 malam waktu tempatan... tapi kene check out from hotel seawal kol 11:00 pagi... memang dah itupun rules & regulation hotel... nak tak nak kene lar follow jugak kan... tapi ok lar... we ollzz just tinggalkan luggage kat luggage room kat hotel tu.. then kiteorg just bawak diri gie lar jenjalan sambil buang masa beberapa jam sebelum bertolak ke airport...



Before check out... amik gambo dulu....



Simple & nice hotel.. all bacis facilities are there...
But it just that a lil bit noisy diwaktu malam...
Oh ya.. bilik dia boleh masuk for 3 pax taww...
Aku pun tak sangka rupenyer bilik standard dia max for 3 pax!



Swimming pool yg tak sempat pun we ollzz terjah masuk...
Takat amik gambo aje lerrr....



Posing @ Hotel Lobby sat!


Lepas check out.. we ollzz gie jejalan kat sekitar Surfers Paradise coz wanna do last minute shopping... memang dari day one kiteorg tak der buat any shopping... just keep it till the last day.. so senang nak budget duit yg tinggal.. hihihi...


Apa larr.. yg aku tengok tu?


Tup2 gi masuk Hard Rock Cafe sat...


Wwweeeeeeeeeee....
Dah dpt dah apa yg we both nak!



Muke en. teman yg makin kurang ngan senyuman..
Sbb duit pun dah makin berkurangan... :P



Muke aku lak yg penuhhh ngan senyumannn!
Sbb dpt mengurangkan duit en. teman! ahaks!!



En. Teman @ Walk of Frame ~ Gun N' Roses!


Kiteorg kalau gie holiday memang takkan melepaskan peluang tuk beli merchandise item Hard Rock or Planet Hollywood! Satu pun jadik lah... janji adoo kenangan kannn...

Then rite after that, we both moved on to surfers paradise beach coz nampak ramaiii sgt kat situ...


Sempat mintak tolong org amikkan gambo kiteorg kat sini!


Rupenyer2 on that day diaorg ade Australia IronMan tournament ...


Jom kite gie jenggah!



Ramaiinyer orangg.....



En. Teman suke lar kalo sukan2 camgini...


Memang ramai org kat pantai tuuu... ditambah lak ngan org2 yg buat sun bathing! But dlm pada ramai2 org tengah dok bersantai2 kat situ.. aku telah ternampak sesuatuuu yg sungguh sesuatuuuu....


Korang dah ready nak tengokk??


Nampak cam bestt... hahaha... siap thumbs up lagi aku kannn..
Korang nampak apa yg aku nampak???
Ok.. aku kasik jelas sikit kat korang!



Sudaa jelas skg?? Jaga2 ngan penglihatan anda ok!
Aku tak pandang.. korang yg pandang tawww... :P
G-Stringg tuuuuuu!!


Dah... jgn nak tenung lelama... aku tau korang suke kann??? kang kene ketumbit kang bak kata sis purplelicious! ahakss!!

Ok.. Gedebak gedebuk dah membawa ke petang pun... so kiteorg pun get ready to go to the airport... tapi sebelum ke airport masih sempat lagi we ollzzz singgah ke...


Internet Cafe!
Satu jam = AUS$2


Saja buang masa & jugak saje nak buang duit syilinig $2...
Yg ade dlm poket seluar en. teman! ahakss!!



Sempat lar jugak aku jengah blog aku yg dirindui selama seminggu tak dijenguk dan disentuh itu... ceaaa... then after spending 1 hour kat tenet cafe tu, we ollzz terus keluar dari hotel penginapan dan bergegas ke airport yg terletak kire2 40KM dari hotel kiteorg... leh tahan jauh lar jugak kan... so, sampai airport kol 7PM... kat sana dah gelap gelumak dahh...
.


Before boarding sempat lagi amik gambo!



Peace Yo!
Happie + Sedey niee... :) + :(

Dah abiss?? Errm.... gituh lar gamak2nyer.. sedeeyy jer rasanyer biler kat dlm flight nak balik M'sia.. tak tau lar pegi ker tak lagi kan ke Gold Coast nie.. coz cost nyer agak tinggi.. itupun disebabkan kite nak masuk dia punyer theme2 parks tu.. kalau takat gie sana and lepak2 kat surfers paradise tu jer should be ok lar.. tak der lar mahal sgt... tapi tak der maknenyer pulak kalau dah pegi Gold Coast tak pegi ke taman2 tema diaorg tu kann...

Anyway... begitulah pengalaman manis we both @ Gold Coast selama 6 hari 5 malam... satu pengalaman yg cukup indah dan tidak mungkin kami lupakan!!

Rasa2 cam dah nak end kan jer dah citer about Gold Coast nie... but yet aku rasa cam ade jer lagi citer2 sampingan yg aku nak abadikan kat blog aku ni hah! Ye lar... haruslah aku nak abadikan all the sweet moments kat sini kann... so.. just check it out keh! ;)

5 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

memang bleh membuatkan mataku ketumbit ok..hahahahahahahah..ya ampun kita pun xpandai nak pakai g-stringg salute la kat mat saleh tue..hahahahahahahaahhaha

Deqna said...

wuit.. gambar montot.. abislah ketumbit mata..hahahahaha...

p/s: tingat kat g-string kaler pink & hitam itu..hehehe

Norlida said...

suka la shirt korang berdua tu.. heheh beli apa kat hard rock cafe tu.. sharing2 la...

adoi bestnya .. free show tu..............

Cik Yayang said...

Ini la entry yg ditunggu2 ekk...:-))
Bukan sbb ni final entry pasal gold coast..tp pasal kt pantai tu..hehe..tiba2 teringat kt gelagat2 lelaki ptg itu di rumah za..:-))

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hah.. baik blajar pakai sis.. sbb org jantan diaorg dah pandai pakai tuu.. heheheehe...

Deqna:
haaa.. so jgn tenung lama2 yek.. hehee..
p/s: aku nak bantai gelak jer niee... hahahahahahaha...

lidasyah:
ohh.. thanks Ida... dah sharing pun kann... :)

Cik Yayang:
hik... hiik... sgt2 bersemangat mereke2 tu menunggunyer kannnn... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails