COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, November 19, 2009

19 Nov....


Huhuhu... 19 Nov...


Best!! aku suke ngan tarikh nie... yep.. korang pun dah tau naper kan.. ermm... and today supposingly aku spend my day with en. Teman lar kan... maka adekah hari ini aku cuti kah?? Atau adekah aku bekerja??

Hehehee.. sudah semestinyer lahhhhhhh... aku ber...........

kerjaaaaaa... hehehehee...

Apa korang ingat aku bercuti ker? Hehe.. tak der maknenyer lah.. memang kalau ikutkan perancangan awal... memang lah aku nak bercuti cuti hari nie... tapi memandangkan hari my “red flag” aku tegak berdiri... so, tak der maknenyer lah aku nak bercoti-coti hari nie... buang masa jek... hahaha.. boleh lak kata buang masa kan... Eh.. ye lah kan.. betol apa.. dah tu.. bukan leh buat apa pun.. kalau duduk umah pun buang masa jer.. bukan leh buat apa pun ngan en. Teman... nak beraksi2 mesra.. kang memang sajalah nak mengundang bahaya... kang tak pasal2 terbabbbbbasssss ker kang.. ishh.... ishhh.. satu hal lar pulak kannn... maka.. aku ckp ngan en. teman... pergi lah keje hari nie yer Bee.. jadiklah pekerja yg cemerlang! Sengal punyer statement kann?? Hehehe..

Tapi hari nie satu hari pikiran aku pada en. teman jer.. walaupun dia di PJ aku di KL... tapi ingatan aku sepanjang hari nie tuk dia jerr... cea.. cam org bercinta lak.. but memang betol pun... walaupun aku dah kawin 4 tahun.. aku rasa yg aku makin hari makin sayang ngan dia adelah... jgn lar korang uwek2 lak baca statement aku nie yer.. tapi hakikatnyer lah kan.. memang aku saja nak buat korang muntah punnn.... wakakakaka..

Well... skg tengah menunggu masa tuk pulang! En. teman pagi2 dah bisik kat aku... ckp malam nie kite gie makan luar jer yer.... wahhhh ... I loike!! Ke mana tu aku sendiri pun tak pasti.... tunggu dan lihat sajork!

p/s:- pagi tadi rasa cam berada dipagi raya pun yer jugak.. aksi salam bersalam.. maaf bermaafan antara kami... walhal.. tiap2 hari pun dah mintak maaf dah.. tapi pagi nie nak jugak mintaak maaf lagi... nak2 aku nie.. paham2 jer lar kalau dlm mood tengah swing especially biler red flag nak naik... memang habis en. Teman kene tempias panahan ribut petir.... hikk.. hikkk... Ampunnnnnnnn yer Beeeeeeee............ :D


Wooopsss.... see en. teman dah cekak pinggang kat aku....
Sbb setiap bulan confirm dia terkene panahan ribut petir yg agak dahsat... hihihihi...

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

xpa2..kita xgeli pun..kita sukaaaaaaaaaaaaaa..hehehehehe klu x manja2 nan laki nak manja nan sapa lagi kan..muahhhhhhssss

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
betol.. takkan nak gie manja ngan laki org lak kan?? waakakakaka...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails