COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, November 12, 2009

114/77


Laalallalalaaaalaallaalaala... Elehhh... ade org trying very hard nak kasik aku marah... tapi malangnyer tak berjaya punnnn... tak der apa pun... kalau setakat blood pressure aku 114/77 tuuu takder maknenyer lah ko nak buat aku marah... lain lar kalau dah jadik 200/200.. hah! confirmlah berjaya kan... hahahaha..


Errmmm... nak gelak pun ade.. nak marah errmm.. rasanyer tak worth it kot kalau nak marah.. its ok.. sbb aku tau... kalau dah namanyer manusia bertopengkan syaitan... memang sah2 perangai nyer cam DEVIL kan??

Biasalah lumrah kehidupan... tak lari dari sifat PHD.. sifat nak menjatuhkan org lain kan.. so persoalannyer... aku terjatuh kahh?? hahahaha... aku tak jatuh pun, malah terus berdiri & terbang tinggi adelah... huhuhuhu... lagi pun sapalah yg boleh menjatuhkan aku kan? Ingat!! ajal, maut.. jodoh pertemuan... & jugak rezeki adelah kurniaan olehNYA!!

So, tak per.. takper... Allah is great! Pasti ade balasan buat mereka2 yg cuba mengkhianati & menjatuhkan org lain kan?... I do believe in that.. cuma cepat atau lambat jer pembalasannyer itu... kalau tak kene hukuman tu secara direct.. but jgn lupa yg setiap org ade ahli keluarga... mak @ ayah @ adik beradik.. kalau dah kawin... isteri & anak2 pun tak terkecuali...

Maka aku takkan lupa berdoa pada Allah.. supaya melindungi aku dari segala anasir2 jahat kat luar tu... coz aku tau yg aku tak kaco org langsung!! I just do my own business... but end up org yg kaco aku & cuba nak menjatuhkan aku!!

Sesungguhnyer org yg dikhianati nie, bakal termakbul segala doa-doanya! Insyallah...

"Ya Allah... ko pelihara lah aku & keluargaku dari segala anasir2 jahat yg bernapsukan iblis & syaitan kat luar sana tu" Aminnnnnnn....

2 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

kenapa mesti wujud manusia yang xpenah senang dengan kesenangan orang lain..huhuhuhuhhuuhu
AMIN..peliharalah semua sahabat2 ku dan keluargaku..AMIN..AMIN

NeenaAnuar said...

tu lar yg tak paham tu.. kenapa mesti wujud manusia2 cam gini kan?? tapi memang dah adenyer perkataan kata lawan dlm dunia nie... BAIK lawannyer JAHAT!! so memang tak leh nak lari lar kan... apa pun kite hanya mampu berdoa supaya kite dilindungi olehNYA... aminnnnnn...

anyway... thanks sis! :-*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails