COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 30, 2009

Park @ Gold Coast


Lepas dari lepaking kat.....


Main Beach Pavilion @ Gold Coast..


We both moved to a small park yg ade kat bahagian belakang pantai tadi tuu.... Ohhh... tuk pengetahuan korang... aku memang suka sgt2 lepak2 kat kawasan taman kat Aussie nie... dulu aku pergi Perth pun.. ya allahh.. sgt2 teruja tengok dia punyer park... sgt2 bersih... & tenang! memang jauh beza lar ngan taman2 kat Malaysia niee...

Bukan lah aku nak kutukkk jer M'sia nie.. tapi memang dah jelas malah nyata rakyat malaysia nie tahu memusnahkan jer... tak reti menjaga alam sekitar... kat sana.. satu sampah pun susah nak nampak kat taman2 ataupun kat area pantai diaorg.. ini semua sikap & tanggungjawab bersama lar kann.. kalau dah sorang dua jer yg tahu menilai & tahu menjaga alam sekitar.. pun takkan jalan jugak... sesungguhnyer aku nie Pencinta Alam Sekitar!! pasal tu aku panas hati jer kalau tengok org buang sampah merata-rata tempat!!

Ok lah malas dah nak membebel pasal isue nie... coz dah sememangnyer 'Malaysia Boleh' kann.. hehehehehe...



Ini lah kawasan taman nyerr....
Cantik kannnn... pada aku sgttt lah cantik!


Taman nie sgt berlainan ngan taman2 yg aku penah pegi kat Perth dulu.. kat Perth taman dia like verryyy the greennyy tauu.. but this taman like taman musim luruh gituu.. suasana dia very classik! ala2 kekuningan.. daun2 yg ke-coklatan... mula2 tu aku like nak sgt carik taman yg cam kat King's Park Perth taw... ingatkan ade lah kat Gold Coast nie... rupenyer tak der... susah gak nak carik taman kat Gold Coast nie... dia mainly on beach jer larr... but nasib lar jumpa gak aku ngan taman niee... it was such a nice park!

Ok lah.. aku pun tak der apa lagi yg aku nak elobarate about this park.. sesungguhnyer taman2 kat Aussie nie sgt2 menenangkan jiwa & raga... tak yah buat apa pun tak per.. just duduk.. and enjoy ur day there! So, jom lar layan gambar2 yg sempat dirakamkan oleh en. teman... aku nak bubuh caption apa pun tak tau dah.. korang layannnnn jer lar yerr...





















Hah! puas lah aku posing sana sini! :D
Sampai penat lar En. Teman nak layan aku amik gambo!


Nak tengok muke tension en. teman tak???



Hah! sampai gigit tripod!
Padan muke!! hehehee... nak sgt buat outdoor photoshoot kan??
Haaaaa.... rase kan! hahahahaa...


Cam tak besshhh jer kan kalau tak der gambar en. teman.. walaupun dia photographer nyer dan aku adelah photogedik nyerr.. so, cam tak besshhh jer kann.. tak adil gituu... maka meh lar aku amik gambo dia sikit.. tak banyak tapi ade lah dlm 2 keping jer camtuu... hahahaha...


Kanak2 riang!
Cam main skipping pun ade.... but mana talinyer?



~Peace~
Nie memang febrate pose en. teman!


Nak tengok gambar gediksss kami berdua?? adeeee.... mana leh tak der kannn.. tapi aku nak simpan part last2 nanti lah.. baru best... Ceaaa... aku sendiri nak syok sendiri... Eh tak per lar kan.. blog aku ... aku nye suke lar nak letak camner punn... hihihi.. jgn maraaaa aarrrr... :P

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahaha ini blog neena yang punya..suka hati la dia nak buat apa pun..wakakakkakaa...

malaysia boleh..pelita boleh..wkakaka xbleh blah slogan kan....

cantik la ok taman2 cam tue..sangat meruntun jiwa..*ceya..ayat..*

Cik Yayang said...

Taman tu nmpak cantik sekali dan juga ada suasana romantik di sana..:-)

NeenaAnuar said...

Purplelicous:
kannnnnnnn??? cam ahmad albab lak dah.. hihi..
memang punnn... sgt2 menarik taman2 kat Aussie nie...

Cik Yayang:
ooohhh yes! sgt sesuai tuk org yg sedang berchinta! *wink*

Deqna said...

memang cantik pemandangan di sana... at least ada lah tempat tuk korang beromantika kan..

sampai nak gigit tripod lagi si nuar tu..hahahaha

Suki Cida said...

tumb up tuk semua photo di atas...


perhhhh aku dah khatam!!!!!

NeenaAnuar said...

Deqna:
ok lar.. ade lar jugak tempat tuk beromen-romentik... hehehe...

Cida:
wahhh... vangga hoke en. teman! Thanks cida!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails