COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, September 18, 2009

Aku nak bagi tau niee.....


Aku nak bagi tauuu yangggggggggggggggggg..............












YEEERRRRRRR........... AKU BEKERJA HARI NIE!!!!!


Aku tau korang2 sedang lena di ulit intan pepagi nie kan... maybe ade yg tengah bersiap2 nak balik kampung... ade gak yg dlm perjalanan nak balik kg... dan jugak mungkin ade yg dah pun sampai ke kampungg......

To u ollzz yg sedang memandu.... berhati2 lah dijalan raya.... ingatlah org yg tersayang!


Mood aku dah nan adooo dah niee haaaa.... dok dengar lagu2 raya jer niee kat radio.... errrmm... boringg... cepat lar pukul 12:00 tengaharii...... coz aku nakkkkkkk...........



BALIKKKKKK!!!!



Hihihihii... dpt 1/2 day lar hari nieeee.......... YaaaaHhhhhOoooOOOoooOooo!!!!!

4 comments:

Suki Cida said...

ah jeles jeles!!!! cida kerja ari ni one day... selamat ari raya tuk neena and nuar ok...ada salah silap harap maaf...

Pepel BoNda AmaNi said...

wahhhhhhhhhhhhhhhh jelesnyer sis keja hap day..huhuhuh kta pun dah xda mood langsung dah nie..asyik dok layan lagu raya jerk..dah brapa kali dah lagu balik kampung dok berkumandang..lahai rasa cam nak balik jerk skrang taw...

Marlia said...

BABE AKU PUN KERJA....
tak dapat half day... tapi nasib baik suruh aku balik kul 4

NeenaAnuar said...

Cida:
hhihihi... my company memang bagi 1/2 every year on pre-raya day...
Selamat hari raya to cida & zamani tooo... yeah.. sama2 lar kite bermaaf-maafannn...

Purplelicious:
huhuhuhu... jgn lar jelesss sis... now dah back to work punn.. camner raya OK tak?

Liea:
wohh.. siann ko kene keje sampai kol 4 yer... tu cam dah kire full day keje dah tuuu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails