COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 5, 2009

Aksi2 Menarik @ Kg. Pengantin


Ade lar beberapa scene menarik sewaktu di Kg. Pengantin hari sabtu lalu... alaa.. pada aku menarik lar.. kalau pada korang takkk... aku tak tau lar pulak kannn.. tapi since dah pada aku menarik.. makanyer aku abadikan lar di blog aku nie... :D


Kami pun nak bersanding lagi sekali larr....
Wahh.. terasa keayuuann sebagai pengantin senior.. huhuhu....


Motip gambar? Yerr... Hubby aku promosi kan Air Mineral berjenama Sea Master!


Terkam Darwissy jgn tak terkam kek merah putih itu... ahaks!!


Waaahhh... lagak laki aku cam org Korparat lar sgtt kannn...
Frennn.... nice pose from you! Bukan puasa yerrr... miahahahaha....


Hah! Cepat... mari kite lihat sapa yg kenaa??
Tapi yg dah kawin2 semuanyer yg veryy the overrr gituuhhh... nak kawin kali ke-2 kahh?? Apakahh? Zaa lagi besttt... siap ngan Darwissyy lagiii... hehehehe.. Best arr Zaaa.. memang sporting abis!! Tapi awien kat mana yek? tak nampak pun dlm gambar! hehehe...


Wwwooowww.... Samurai mana lak niee....
Nie betol punyer marah nie frennn!
Tapi sib baik En. Shah senyumm.. memang terselah kehensemannyerr... Wahh.. gitu..
(*ehem2.. en. shah tak der apa2 ker tuk saya? dah bagi credit niee.. huhuhuhu)


Pengapit yg agak serasi di malam itu...


OK.. gambar nie tengok bebetul yek!
Concentrate pada baby Darwissy.... tangan dia kat mana?


Astagaaaaa!!! Dia dok "mengunyah" rambut akuuuu....
Hahahaha... cam sedapp jek dia dok masukkan rambut aku ke mulut dia... mentang2 lar rambut Untie Neena curly2 gituu... biler dia pegang cam sedap jek kot tuk di makan... hehehehe...
Kelakar lar Baby Darwisyy tuu.. dia lapoorr kott.. heehe.. tapi Mummy dia baru jek bagi dia susu waktu tuu tawww... hehehe...


Waahh.. Punting Baby Darwissyy... Menarik Tak?? Siap di rendam lagi special tuk baby Darwisyy.. sib baik kite tak rendam dlm air sirapkannn...


Cam comolott lar pulak depa berdua niee..


Aksi2 Me & Deyna sewaktu ditemuramah ala2 version Terjah gituuu...


Waahhh... terasa seperti artis lar!!! ahakss!!


Awien, Za & Baby Darwisyy pun tak terlepas dari Abg Terjah! Cuma abg nie tak berambut Ketak2... hahaha..


Tetibaaa..... Pose jenis apa nie En. Shah? hahaha.....


Rakan2 yg sabar menanti sehingga ke akhir majlis.... Meja2 tetamu yg lain semuanyer dah clear dahh.. tapi meja kami satu-satunyer yg masih penuh!!


Kami2 setia menunggu ke akhir majlis... ingat2 nak berjumpa ngan pengantin tapi sampai ke sudah pengantin tak turun2 rupa2nyer sedang berposing-posing di dalam bilik pengantin....


Akhirnyer kami yg naik ke atas bilik pengantin tuk mengucapkan Good Nite to Pengantin Baru... :)


Ok.. sebelum balik.. sempat lagi amik satu lagi pose!


Next time akan aku ingat walkway nie as the main entrace to Kg. Pengantin... hehehe...

5 comments:

Deqna said...

aksi shah tu aksi apa lah agaknya yer? aksi melekat kat dinding ke apa???

eh ko ingat satu brother yg amik gambar kita tuh.. fuh hasilnya memang meletop kan??

Suki Cida said...

hahahah lawak... terpikir jugak asal camera man dengan vedio man aku berdiri kat atas kusi pelamnin... oooo time baling bunga ka... hahahah... ok ok... deqna dpt...

siapa yang ambik gambo korg tu? heheheh shah main pedang nasib tak putus kepala budak yang lalu... heheheh

Suki Cida said...

pasangan HASFIFI paling sesuai... and darwish?!!!! kenapa makan rambut untie neena??? hahahah lawak... yum yum yum sedap tul spegeti ni eh... hahahah

Pepel BoNda AmaNi said...

sedap btoi baby tue dok mengunyah rambut tue nyek..hehehehe....wah siap ada abg terjah nie..

NeenaAnuar said...

Deqna:
tu lar aku tak tau tuuu.. aksi apakahh?? nanti ko tanyer dia yek? nak gak aku tau kannn.. hehehehe..

memang meletooppzz gilerrr kannn gambar tu.. sampai skg aku masih lagi terbayang2... hehehee...

Suki Cida:
ade sorang mamat yg pakai DSLR kat situ.. we ollzz pun tak kenal dia yg benar nyer.. hehehe..

sedap lar agaknyer tue Cida... siann dak Darwish.. hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails