COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, July 29, 2009

Stadium Kontroversi a.k.a Stadium Runtuh



Sesampainyer di Airport, PakNgah aku dah menunggu ketibaan kami... umah PakNgah aku nie dekat sesangat ngan airport... dlm masa 15 min jek dah leh sampai dah... So, since my dad will be alone @ kenyir.. alone means... bilik resort kat kenyir tu nanti my dad akan tido sorang2 sedangkan bilik tu leh tido 2 org kan... even makan for b/fast pun dah diberi secara percuma... so dari membazir begitu sahaja... my dad ajak lar PakNgah aku nie sekali bercuti bersama2 kami.... PakNgah aku pun memang free minggu lepas so dia pun bersetuju lar ikut kami ke Kenyir... so from Airport, terus lar kami meneruskan perjalanan ke Tasik Kenyir yg mengambil masa selama 1 1/2 jam...

Dlm perjalanan ke tasik kenyir tu, we ollzz lalu lar di hadapan stadium yg penuh ngan kontroversi i.e. Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin...



Tak murka ker Sultan Terengganu nie yer?


Hancur!

Bahagian Grand Stand yg runtuh agak teruk!


Ranap!


Lebur...


Punah....


Kami mengambil gambar ala2 paparazzzi gituh... huhuhuhu...




Thumbs Down.... Very Bad!!


According to my cousin (anak PakNgah), stadium nie runtuh satu hari sebelum upacara sukan2 antara universiti di terengganu bakal berlangsung katanyer... di jangka hampir 700 org akan berkumpul di stadium berkenaan.... bayangkan kalau lar stadium tu runtuh pada hari berkenaan... memang lagi teruk lar gamaknyer isu stadium niee.. nie pun waktu aku pegi niee.. stadium nie masih lagi seperti itu... cam dah jadik monumen peringatan jek aku tengok... takder pun kerje2 CSI di jalankan.... ishh... ishh.. ishh...

7 comments:

nasaoji said...

tgk brita ri tu, mmg pun shari b4 sukan besau..

mujur runtuh awai, buatnya runtuh time ramai2 tu, tak ke lg murka sultan ooo..

Suki Cida said...

ngerikan??? nasib baik tak ada game kat situ... tapi kalau time MU lawan Malaysia tu... kalau jadi macam tu... best oooo... hahahaha... MU dah tentu kalah this season... hidup Liverpool... wakakaka... tetiba...

Deqna said...

isy nasib baiklah dia runtuh awal, kalau time event tu dia runtuh tak taulah nak cakap..

tapi pelik kan? camnalah struktur yg derang buat tu sampai runtuh gituh sekali. kalau aku dah murka dah.. hehe

tapi kan boleh lepas runtuh tu terbiar begitu sajer? tanpa ada kerja2 pembaikan ker siasatan ker kan?

Pepel BoNda AmaNi said...

memang dalam berita hari tue pun dia ada mention stadium nie runtuh b4 acara sukan tue..nasib baik kan..klu x..bayangkan berapa banyak nyawa yg akan terancam..stadium nie siap dalam jangka masa yang sangat pendek..so WALHAHUALAM la..kan..

NeenaAnuar said...

nasaoji:
ha tu lar pasal kannn... memang sgt2 bernasib baik kannn...

Suki Cida:
hahahaha... cida tatapp ngan liverpool nyer... heheheh.. bagus2.. memang penyokong setia betol nih!

Deqna:
memang pelik babe! aku pun tak paham camner leh jadik camtuh... katanyer project tu cam fast track project.. mungkin tak buat betol2 lar kot tuu..

haa tu lar pasal... lepas runtuh leh dibiarkan begitu sahaja.. tak tau lar bile diaorg nak buat CSI tuu..

Purplelicious:
ha'ah.. betol tuuu... kalau takk memang banyak lar nyawa yg menjadik korban kannn..

Unknown said...

Stadium tu dekat ngan umah saya...

Unknown said...

stadium tu dekat sgt ngan umah saya kak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails