COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, July 5, 2009

Sapa Patot Bagi Sapa Hadiah Nie?


2nd July hari tu kan B'day Boss aku... patotnyer we ollzz all da staff lar kene bagi dia hadiah kannn... tapi nie terbalik kot lar pulakkk... dia pulaak yg bagi hadiah kat we ollzzz all da staffs... nak tau apa hadiah nyer?? nie haa...


REZEKI.... REZEKI... REZEKI...

Alhamdullilah... syukur sgt ke hadrat Allah S.W.T. dlm pada keadaan economi yg agak gawat & tak menentu skg nie... company aku masih lagi boleh bagi rezeki sebesar ini... aku tak letak any hope on this... dah ade keje tetap & tak kene buang keje pun dah kire bagus... biler dpt bonus nie... memang lar satu BONUS bagi aku... dan jugak amount yg aku dpt nie, jauh sgt2 lebih dari apa yg aku expect tuk dpt sebenarnyer... coz pada aku since tengah gawat2 nie aku ingatkan dpt kurang ler dari tahun2 sebelumnyer.. tapi amat memeranjatkan aku bila Bonus yg aku dpt nie tak kurang dari bonus yg aku dpt sebelum2 nie malah lebih... ala.. lebih pun lebih sikit lar... coz dah base on last nyer salary kannn...

Apa??? nak tau berapa aku dpt??? ala.. tak per larr... BIARLAH RAHSIA!! huhuhuhu... nanti korang kata aku show off lar pulakkk kannnnnn.. ni pun aku buat entry nie saja nak share kegumbiraaan aku kat sini...

Oh ya... rezeki aku ni tak abis kat sini jerr.. dlm hari yg sama lepas aku dpt vitamin B (bonus larr), hubby aku call aku bagi tau yg dia berjaya dlm temuduganyer utk kenaikan pangkat.. tapi keputusan tu masih tak rasmi lagi yerr... harap2 ianyer menjadi rasmi lar... selagi tak dpt official surat tu... gamak2nyer aku tak leh lar nak share sgt2 kegumbiraan dia lagi kannn... tapi dlm 80% tu cam dah confirm jekk... so korang doa2kan lar yerr... supaya cepat surat tu sampai kat tangan hubby aku... Aminnnnnnn.......


13 comments:

Hasra_Razali said...

Ermm btul sangkaan Hasra....Neena dpt bonus! hehe

Anyway, tahniah jugak utk En.Nuar...moga ianya berjaya...Tahniah

ana izzati said...

wow...
alhamdulillah..murah rezeki akak..
hehehe...

Suki Cida said...

mmg murah rezeki... heheheh murah rezeki cida... 10% hadiah kawin eh... hahahahah.... ok tak? ngeh ngeh ngeh... makin besar angka neena dpt, 10% tu apa la sangat...:P

tahniah tuk Nuar! tak sia2 nampak hansem... berkat potong rambut... heheheheh....congrate to both of u

Anonymous said...

vitamin B??... dua kali awien baca part tu... :D

alhamdulillah buatnya.. murah rezeki neena tahun nie.. gitu gak en. Nuar, tahniah to both of u.

nasaoji said...

eeii..besshhh nyer kak....ngn bonus lg...ng asben naik pangkay lagi..

itu janji Dia pd umat Dia tentang rezki...

tahniah yer..

kne share nih....!..;p

NeenaAnuar said...

Hasra:
TQ Has!

Anna Izzati:
alhamdullilahh dikkk.. :)

Suki Cida:
hahaha.. lawak lar cida niee.. hehehe.. insyallah akan ade hadiah kawen tuk cida yerr...

En. Anuar say thanks & dia sudah kembang bermangkuk2 mlm tadi biler baca komen cida nie sebelum dia tido.. TQ again dear! :D

Awien:
hehehehe.. yer la kann.. biler dpt 'vitamin B' tuuu.. makin semangat nak keje rasanyer! huhuhuhu.... TQ Dear!

NeenaAnuar said...

nasaoji:
alhamdulillah dikkk.. rezeki kami tahun nie.. tapi kami tak lupa padaNYA yg memberikan kami rezeki2 nie.. insyallah...

hehehe... boleh jer nanti kalau kite jumpa akak belanja yerr.. anyway Thanks! :D

Deqna said...

Syukur.. inilah namanya rezeki berganda kan??? wah vitamin B sudah masuk.. haruslah vacation and vacation lagi kan?????

memang best ar dapat vitamin b nie.. tapi aku kena tunggu hujung tahun daaa....

nasazfrog... said...

fuhyooo... dapat bonus tuh,,, tu la kalau ada rezeki mmg seronokkan,, apa yang penting gunakan sebaok mungkin la ek,, ha apa lagi neena mai le turun jb,, belaja cek makan otak2,, hehehehe... :)

NeenaAnuar said...

Deqna:
tu lar tuu.. harus selagi masih ade peluang kannn....

alar.. tak lama jer lagi.. by the time ko dpt.. aku nyer dah ke laut dahh.. hahaha...

nasazfrog:
oowhhh.. awk kat JB yerr... ok ok.. nanti kalau kite turun JB.. kite roger2 awak yerr.. hehehe...

Marlia said...

part mana aku miss vitamin b ni.. isk.. anyway bestnya dapat bonus dedekat nak raya ni!!!

ItaYaniN said...

alhamdulillah..murah rzki ko suami isteri..jgn lupa byr zakat tau..lbh berkat..amin..or else..sedekahkan sket bg phak arwah mak ko..semoga dia mendpt manfaat dr sedekah anak2nya..amin..

NeenaAnuar said...

Liea:
huhuhuhu.. TQ Liea!! :)

BHMB:
insyallah.. memang itu perkara2 pertama yg aku dah list down tuk buat... cuma tak leh nak sharing2 sgt kat blog sbb nanti dah jatuh menunjuk2 dan riak kann.. anyway, thanks Ta sbb mengingatkan aku kembali.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails