COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, May 22, 2009

Terbabassssss......

Adoiii laa... cam mane lar leh terbabasss nieee... ish!! mengong tol lar... tapi nak wat camne... dah terbabas dah pun.... Sedar2 dua2 pandang each other.. tengok dah cerahh jek kat luar tuu... aku patot bangun kol 5:30 pagi larrr.... tengok2 jam dah kol 7 pagii!!! waktu tu leh pikir lagi tuh dlm kepala hotak aku nie... ehhh.. hari nie hari sabtu ker ahad yek?? kepala hotak aku!! Eloo... hari nie hari jumaat OK.. tolong bangun dan siap tuk gie keje! Yg Bay-Bee aku lagi best... aku dah dok dlm bilik air.. tengah gosok gigi.. leh ketuk pintu bilik air & ckp kat aku.... "Eh... I nak MC jek lar hari nie" boleh??? adooii larr.. mau tak buntang mata aku pandang dia... kalau ckp awal2 tadi waktu kat atas katil.... tak der lar aku terus bangun.. leh lar aku sambung tido lagi sikit.. then nanti biler dia nak gie doktor.. antar jer lar aku gie office sekali gus... aku tak leh lar nak MC lagi hari nie... sbb semalam akak dah MC ok! Sakit poroott.... food poisoning!

Tu lar akibat tido lewat malam tadi.... ni sumer Bee punyer pasal! dok layan lagi sekali American Idol nyer ulangan sampai kol 2 pagi... ishhh.. dah lar Adam Lembert kalaahhhhhhhhhhhhhh.... arrrggghhh ... bodoh arr org America nie... yg benornyer dok menengok ulangan tuk bukan sbb nak tengok performance from the finale (Adam & Kriss), tapi yg sbb syok gilerzzz tengok superb performance from all the artist.. especially Black Eye Peas & of course my lovely Mr. Jason Mrazz.... huhu..... tak sangka Mr. Mraz kuar nyanyi lagu I'm Yourss... wahhhh.... teruja aku!!!

Eh ok lar.. dah larik tajuk lak citer aku nie.... So, tak pasal2 dua2 ekor nie tak sedar nak bagun pagi... Eloooo..... Mr. & Mrs. KayrolAnuar... Belum masanye utk anda berdua bercuti OK!!! percutian anda hanya bermula lepas keje hari nie di Port Dickson & hari Rabu depan.. So, at last dua2 pegi keje jugak sudahnyer... aku memang dah plan nak bawak kereta hari nie.. parking kat office jek sbb kang senang nak shoot gie amik dak Deqna kat office dia.... hubby Bay-Bee aku dah sah2 akan sampai office lewat sikit hari nie.. coz dia still kene amik LRT to go to his office yg jauhh yaaaa amat tuh.. tapi from home dia naik kereta dulu sesama ngan aku lar.. then aku drop dia kat LRT KLCC.... so, dia amik satu tren jek terus sampai Paramount Station... tu lar.. sapa suruh keje jauh2... kan dah susah kalau ter'emegnecy' camnie... cewwahh.. berlagak.. mentang2 lar office dia sekangkang kera... kihh... kihhh..

Nasib baik lar terbabas hari nie..... kalau dibuatnyer aku terbabas hari rabu akan dtg nie camne? tapi kalau let say terbabas hari rabu tu pun tak per kot... lagi bagusss... sbb flight kol 8 malam... so, kalau terbabas sampai kol 12 tgh pun tak per.... lagi bagus.. leh aku berjaga malam sikit bile dah sampai kat destinasi tu itu nanti kannnnn....

Yg pasti anda2 semua amat teruja dan ternanti-nantikan .... apakah jawapan ku tuk destinasi percutian ku hari rabu depan kannnnnnnnnnn.... Tunggguuuuuuuuuuuuuu......... akan ku publish satu entry sattt jek lagi yek! Adios!

4 comments:

Hasra_Razali said...

Hasra skrg ni slalu sgt dah terbabas...almaklum la umah ngn tpt kerja 1.5km ajer...hahahaha...itu mmg tul2 sekangkang kera tu..!

Deqna said...

Terbabas? oopps maklumlah... aku paham... aku paham... biasa tu... huahahaha

Suraya said...

MALDIVES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! neena!! thats my dream vacation holiday tau tak!! hahaha im so jelous of you girl!!!

NeenaAnuar said...

Hasra:
terbabas tido tak per.. jgn terbabas bawak kereta sudahhh kannnn.... hehehehehe...

Deqna:
WOit!!! tak der maknanyer OK!!! walaupun ianyer malam jemahattt!! huhuhuhu....

Superstar:
wohh.. really it is ur dream vacation holiday... hahahaha.... good.. it must start with a dream first... than ur dream will come true.. insyallah.. coz i pun selalu jek verangan-rangan... but tak sangka leh jadik kenyataan...

Aaallaaa... Jgn lar jeles secara Negative OK.. Jeles lar secara Positive tau... :)) Hope one day u will go there with kerryy... romantis abisss babe!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails