COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 13, 2009

Special Customer @ Kedai Budak Roti


Every morning, aku akan beli breakfast kat kedai nie... aku suka sgt sandwich yg diaorg buat.. biasanyer aku akan beli sandwish telor & tuna... sampaikan bebudak yg keje kat situ, dah naik kenal aku dah.. dah tuh.. tiap2 pagi aku lar first costomer diaorg... pintu kedai tak bukak lagi.. tapi aku dah dok tercongok kat depan pintu kedai tuh... atteeee... kata kuar umah kol 6:30 pagi, mau tak sampai KLCC kol 7:20 pagi... kedai bukak kol 7:30 pagi...

hari nie, entah naper entah.. dari aku kuar umah, kat jalan banyak giler kereta than usual... then, sampai kat kedai budak roti pun ramai jugak.. tak pernah2 aku tengok org ramai beratur kat luar kedai tuh.. biasanyer dlm 3-4 jer lar termasuk aku.. tapi hari nie agak pelik! punye lar panjang que nyer... sumer org nak beli sandwish gamaknyer... tapi tak pe lar.. aku que lar jugak...

tapi aku tengok kat rak tuh, tak der lagi sandwish telor... belum siap lagi lar tuh.. diaorg masih prepare kat dapur... tapi di sebabkan aku dah regular customer lar katakan... kalau sandwish tuna @ telor tak siap lagi & diaorg nampak aku berdiri lagi kat situ, bebudak kat situ biasanyer akan tanyer "akak nak apa? telor ker tuna?" aku pun akan ckp lar... ha.. nak sandwish telor 1... so, budak tuh akan pegi kat dapur, gie amik satu sandwish tuk aku jer...... wahhh.... sungguh special aku kan??? sometimes rasa cam tak sedap pun ade gak, sbb kengkadang tuh kalau ade customer lain tanyer nak sandwish yg tak siap lagi, tapi bebudak tuh kata kat diaorg "tak siap lagi lar.. tunggu kejap yek" adooii haaii.. mesti menyirap jek mereka2 itu kannnn....

tapi hari nie, yg lebih menjadikkan ianyer lebih special dari biasa... bukan saja budak tuh amikkan roti sandwish telor tuh kat dapur.. tapi dia siap mik duit dari aku... then, tolong bayarkan kat cashier sbb que org nak bayar tuh panjang gilerr... ahakss!!! seronot gak sekali sekali dilayan ala2 VIP nie kan.... huhuhu..... tapi mesti mereka2 yg tengah que tuh meluatttsss giler ngan aku kan... abih.. salah aku ker???

tapi tuh lar.... sometimes aku rasa cam bersalah jerr ngan customer2 lain tuh.. kalau aku di tempat diaorg ... apa yg aku akan rasa kannnn... tapi nak wat camner... dah nama pun regular customer kannnnnnnnn...... so, kalau nak special treatment cam aku.. sila lar jadik Regular Customer yer... hahahahahahaha.....

2 comments:

Hasra_Razali said...

Oooo..Rupa nya ni la org nyer yg mnyebabkan Hasra tak dpt2 sandwish tu ek..hik hik hik...kalau la Hasra ada kt depan Neena masa que tu, mgkin menyirap gak la..hik hik hik...
dah lama Hasra tak pergi ke ROtiBoy KLCC tu

NeenaAnuar said...

hahahaha.. tuh lar kan.. mesti menyirap nyer lar.. neena sendiri pun akan rasa camtuh gak kalau org lain dpt treatment camtuh.. tapi nak wat camner... dah bebudak kat situ sumer dah mcm kawan2 neena dah... hehehehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails