COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 2, 2009

Me Hubby.... Yg Baru....

Mesti suspen jer kan korang baca aku punyer tajuk nih.. cam ade laki baru laks.. huhuhu... tak... tak boleh.. mana leh ... Me Bay-Bee are the only 1 for me! tiada gantinyer..... pergghh.. ayat maut tol!!

tak... aku nak citer sikit kat sini pasal 2 perkara baru about Me Bay-Bee...

1st - Hobby Baru...

semenjak dua menjak nih.. my hubby ade hobby baru.... hobby nyer adelah mengambil gambar... kalau dolu-dolu.... hampeh tol kalau nak suruh dia amik gambar... aku jer yg lebih2 kalau part2 nak bergambar nie... sbb aku nie memang dari kecik suka bergambar & mengambil gambar.... hehehee...

actually hobby nie baru sgt lagi... waktu we all gi cameron hari tuh lar.. coz that's the first time yg kiteorg guna camera baru... camera nie more to semi pro.. memang cantik lar kalau amik gambar ... siap ade effect2 tertentu... tapi.. bukan senang pun nak guna... dia kene ade teknik2 tertentu.. baru gambar tuh menjadik... kalu tak.. gambar still nampak cam biasa jer.. sbb biler aku amik... gambar nampak biasa jer.. tapi biler me hubby yg amik... boleh jadik ngan effect... so, kirenyer dia ade bakat tuk jadik professional photographer..... mula2 tuh aku cam tension jer, coz tak dpt amik gambar yg cantik2 cam dia amik ngan camera baru tuh... tapi pikir2 balik.. tak per lar... biar lar dia jer yg amik gambar... dan AKuuuuuu.... leh jadik modelnyer kannn????? huhuhhuhhuuhuu......

so... korang layan jer lar gambar2 yg dia amik ngan camera baru nie yek!


ade gaya tak???


gambar nie dia amik dari dlm restaurant Mc'D... jauh gak lar tuk zoom kat sign board nie... yg best nyer langsung tak der pantulan cermin kat gambar nih!

Yellow Flower...


Lampu kat Villa Dahlia pun jadik mangsa gak... tapi cantik gambar ni.. I like!!


Me hubby suka sgt ngan gambar nie... boleh? dlm punyer banyak gambar aku berposing maut2... gambar nie yg dia suka.. tak per lar.. janji sukaaaaaaaaa.. huhuhu... gambar nie pun tak der pantulan cermin sikit pun..


Hanging Strawberriess...


Chillin' Pink Flower in da nite!


Sleeping Strawberry... hehehe..


haa.. nie model telephone! huhuhu..


yg nie lak model iklan apa yek? aku pun tak tau nak ckp iklan apa... hik.. hik..

2nd - Specs Baru....

Hubby aku dah tukar specs baru... spec lama tuh ade lagi... tapi buat as second specs lar.. kalu kot2 emergency boleh guna yg lama tuh... dia tukar pun sbb nak guna lar kemudahan yg diberikan oleh Maybank kan.. every year leh claim tuh buat specs baru.... huhuhu.. so, buat apa nak rugi... kite gunakan lar ngan sebijak mungkin... ni cermin nyer yg di beli @ Focus Point KLCC...

New Specs (From da side... )



New Specs (From da front.. )



The Olde Specs...


13 comments:

Suki Cida said...

betul...betul...betull.... buat apa nak belajar ambik gambar? biar dia buat... u posing... heheheh u belajar posing lebih sikit :p

tu yang best camera tukan... nice pic...

Mummy Zacky n Nuyeen said...

wah..berbakat rupanyer hubby neena ni kan...cantik2 la gambar yg dia amik tue..paling suka tgk gmbr lampu kt villa dahlia tue n hanging strawbery...mmg kredit la untuk nuar....

NeenaAnuar said...

Suki Cida : tuh lar tuh.. i nak kene selalu lar tengok American Next Top Model.. huhuhu...

Mummy Zacky : hehehee... thanks! kembang semangkuk si nuar tuh haa...

B. Arafia said...

wooooh Lumix tuh! XD i like the telephone model shot boleh guna utk advert Visit London XD

Deqna said...

wah laki ko sekarang serba baru yer... mula2 rambut baru, sampailah sekang ni kamera baru, hobi baru & spec baru.. memang the new nuar betul2 lah.. hehehe jangan ber bini baru sudah.. tak tak yg ni takkan punya... ko jelah cinta hati dia dari dulu lagi kan..

senang lah ko pasni tak yah nak suh2 laki ko amikkan gambar. dia ngan rela hati jer amik.. silap dia suh ko posing2 mcm2 pulak nanti...

pasni suh dia wat pat taim amik gambar org kawen.. duit tu wooi..

Deqna said...

woi sejak bila ko main appproval2 tuk komen ni... ??

NeenaAnuar said...

Balqies : hehehe.. yeah.... sure! sure! nanti jgn lupa bayar royalti yeah!! huhuhu... *just kidding*

Deqna : haa.. tuh lar.. laki aku nie semenjak dua menjak nih.. sumernyer serba baru.. ahaks! hari tuh aku ade ckp gak kat dia... jgn esok2 bini baru dah lew... :D

tuh lar.. kalu dia nak buat part time esok2.. tak tau lar pulak aku... hehehee...

hehehehhee... takkkk... aku bukan nak approval sgt pun.. but just tak tau camner nak buat notification kalau ade incoming new comment... aku kene bukak every now and then every story board aku... so, kalau ade approval tuh aku leh tau lar ade comment baru yg masuk... hehehe.. ker aku yg tak tau kat blog nie ade cara lain tuk dptkan notification yek? ko ajar aku... :D

Deqna said...

ha yelah betul lah ko buat tu.. aku pulak memang tak buat notification sbb aku kadang2 email yahoo tak terbukak pun... so aku just tgk direct pada blog jer lah... kena rajin tgk lah, tapi kadang2 ada gak yg terlepas pandang lah..

NeenaAnuar said...

haaa.. tuh lar tuh... that's why aku buat approval tuh.. so senang sikit nak tengok new comments... :D

yongshaniza said...

hai..x pernah baca citer psal pegi BESOUT..hehehe

NeenaAnuar said...

Kak Shazizi... hehehe... I've checked with my hubby.. dia kata kalau tak salah u're his junior waktu sekolah menengah... betol ker??

terkezuttt gak tetiba jer ckp pasal besout... coz my hubby org besout and me from KL.. ;)

yongshaniza said...

yup...junior masa sek men besout...kem salam kat dia ekk..:))

NeenaAnuar said...

ok... :D

ermm.. interesting kan.. leh buat reunion lak kat sini... anyway, heard about u from my hubby... so, boleh i create blog about this tak?? hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails